استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی در بالا بردن سطح بهداشت

استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی در بالا بردن سطح بهداشت

 

محیط های کاری پاکیزه، سالم و ایمن به افزایش بهره وری کارکنان و بازدهی کل مجموعه همراه است و اجازه می دهد افراد با آرامش و اطمینان بیشتری در محل کار خود فعالیت داشته باشد و این می تواند همه دسته های کاری تجاری، صنعتی، درمانی، آموزشی و ... را شامل شود. از بین بردن مرتب گرد و غبار، مواد شیمیایی خطرناک، باکتری ها، قارچ ها و به طور کلی پاتوژن ها که همگی بر سلامتی کارمندان و کارگران تاثیر منفی می گذارند، در همه محیط های کاری بنا به نوع فعالیتی که دارند، ضروری است.

کاربرد دستگاه های مکانیزه نظافتی

بهره مندی از انواع دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی در صنعت و تجارت راهکاری عالی برای تمیز نگه داشتن هر چه بهتر محیط کاری است و مهم تر از آن بر سلامت و امنیت افراد به ویژه نیروهای خدماتی و دیگر کارکنان تاثیر می گذارد. به همین منظور تجهیزات نظافتی مکانیزه متنوعی طراحی و ساخته شده اند که به طور روزانه، هفتگییا ماهانه برای تمیز نمودن عمیق سطوح مختلف و حذف آلاینده های خطرناک کاربردهای اساسی دارند. این دستگاه ها به کاهش میزان خرابی های تاسیسات و ماشین آلات صنعتی کمک می کنند و اجازه می دهند مشکلات تازه به وجود آمده مانند فرسودگی، شکستگی و خرابی زود هنگام و پیش از به بار آمدن خسارت های سنگین تر، تشخیص داده شوند.

کفشور

دستگاه کفشوریا کفشور صنعتی همان طور که از نام آن پیدا است، ماشینی مکانیزه برای شستشوی سطح زمین می باشد. کفشور صنعتی سطوحی مانند سنگ، سرامیک، بتن، اپوکسی، بتن و ... را شستشو می دهد و به گونه ای طراحی شده که هم زمان با شستشو آب و آلودگی را جمع آوری نموده و سبب خشک شدن سریع زمین می شود.

کارواش صنعتی

دستگاه کارواش صنعتی ابزاری است که با پاشش جریان پرفشار آب و ضربه زدن به سطح سبب تمیزی کامل و از بین رفتن جرم ها می شود. دستگاه کارواش صنعتی برای شستشوی انواع سطوح مقاوم به آب کاربرد دارد و هر چه میزان فشار آب خروجی از آن بیشتر باشد، قدرت پاک کنندگی افزایش یافته و آلودگی های سخت تری قابل رفع هستند.

جارو برقی صنعتی

دستگاه هایجارو برقی صنعتی ابزارهایی بسیار کارآمد و قدرتمند برای نظافت محیط های مختلف هستند. جارو برقی صنعتی کارایی مشابه جاروی خانگی دارد با این تفاوت که ساختار و عملکرد بسیار قدرتمندتر دارد و می تواند برای ساعت های طولانی حجم بالایی از آلاینده های ایجاد شده در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی را جمع آوری نماید بدون آن که دوباره آن ها را به محیط باز گرداند.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 20 مهر 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: