راهنمای استفاده از نقشه آنلاین

راهنمای استفاده از نقشه آنلاین

به نقل از سایت ایسنا و مقاله (آدرس و مسیر ها را با نقشه آنلاین کارناوال پیدا کنیدتهران شهری بزرگ و کلان است که پیدا کردن آدرس مورد نظر در آن بدون داشتن نقشه کمی سخت و دشوار می باشدامروزه با پیشرفت تکنولوژی و به روی کار آمدن نقشه های آنلاین امکان مسیریابی برای بسیاری راحت تر شده  و دیگر نیازی نیست که آدرس های سخت و طولانی را به خاطر سپرد.

نقشه مسیریابی عمومی در تهران

یکی از وبسایت های بسیار کاربردی که به تازگی در دسترس شهروندان چند شهر از جمله مشهد،‌ تهران و اصفهان قرار گرفته قسمت نقشه و مسیریابی وبسایت کارناوال است که با استفاده از آن می توان با چند کلیک، اطلاعات متنوع و مفیدی از شهر به دست آورددر ادامه این سایت و خدمات آن را بیشتر خواهیم شناخت.

این سایت بر روی نقشه تهران قرار گرفته و قصد دارد تا تمام اماکن مهم و ضروری برای شهروندان و مسافران نظیر مکان های اقامتی، ایستگاه های اتوبوس، مترو و تاکسی، انواع غذاخوری ها، جایگاه های پمپ بنزین و گاز، مراکز و بازارهای خرید، جاذبه های تفریحی و تاریخی و ... را به نمایش بگذارد.

در کنار این ها، این نقشه می تواند در مسیریابی دو نقطه از شهر نیز به شما کمک کند و راه دسترسی از یک نقطه به نقطه ای دیگر با استفاده از اتوبوس، تاکسی، پیاده یا دوچرخه را در اختیارتان بگذاردهمچنین با فعال کردن دکمه ترافیک، می توانید از آخرین وضعیت حمل و نقلی و ترافیک تهران در کسری از ثانیه با خبر شوید.

نقشه مسیریابی عمومی مشهد

اگر می خواهید از محل قرارگیری اماکن و خدمات مختلف شهری در مشهد مانند رستوران، سرویس های بهداشتی، زائرسراها،‌ خودپردازهای بانک و ...مطلع شوید.

در پایین صفحه نقشه آنلاین مشهد بخش های مختلفی از جمله جاذبه های مشهد، اقامت در مشهد، مطالب خواندنی و... وجود دارد که علاوه بر نقشه می توانید به قسمت های مفید و مرتبط رجوع کنید تا اطلاعات کاملی قبل از سفر در اختیارتان قرار بگیرد.

 

در پایان باید اشاره کرد که، دسترسی به نقشه و مسیریابی آنلاین یکی از ضروری ترین امکاناتی است که کارناوال آن را در دسترس افراد قرار داده تا به راحتی بتوانند مسیر خود را پیدا کنندبا استفاده از این سرویس علاوه بر اطلاعات کاملی که در خود نقشه وجود دارد در می توانید در همان صفحه به بخش های مختلف شهر مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 13 آذر 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: