چگونه کاپشن و پالتو مناسب بخریم

زمستان در راه است. آیا لباس‌های زمستانی خود را آماده کرده‌اید؟ یک لباس زمستانی مناسب، یک کاپشن یا پالتوی مناسب بهترین همراه شما در زمستان است. اگر برای زمستان امسال قصد خرید کاپشن مناسبی دارید، این مطلب لک‌لک را از دست ندهید.

به‌یاد داشته باشید که یک کاپشن چرم خوب تا سال‌ها همراه شماست و نیازی به تعویض آن ندارید. شاید هنگام خرید کاپشن مجبور باشید به نسبت دیگر لباس‌ها پول بیشتری برای آن خرج کنید، اما مطمئن باشید تا چند سال خیالتان از لباس زمستانی راحت است.

اصولاً کاپشن لباسی است که باید از نظر جنس الیاف و طول پارچه شما را گرم نگه دارد؛ باید بتواند از شما در برابر سرما، باد، باران و برف محافظت کند.

برای یک خرید مطمئن، دانستن برخی نکات بسیار ضروری است. به عنوان مثال چه نوع کاپشنی برای ما مناسب است؟ چقدر هزینه برای خرید یک کاپشن خوب، معقول و منطقی است؟ کاپشن‌ها در چه مدل‌هایی تولید می‌شود؟ و سوالاتی از این قبیل. برای پاسخ به سوالات بالا، ابتدا بهتر است، با ست من آشنا شویم.

چگونه باید متناسب باشد؟ 

ژاکتی که مناسب شما باشد عملکرد بهتری دارد و احساس فوق العاده ای خواهد داشت. بسته به نوع فعالیت ، فرم بدن و جنسیت ، لباس مردانه به طور متفاوتی بریده می شوند. در اینجا چند نکته را باید در نظر بگیرید که تناسب اندام را در نظر بگیرید. 

C:\Users\mahdi\Desktop\c-best-fit.jpg

فرم بدن: وقتی دو دست خود را بلند می کنید ، کت شما باید پشت شما را بپوشاند و کاف ها باید مچ دست شما را بپوشانند. اگر پالتو مردانه دارای تنظیم کننده است ، از آنها برای تطبیق کت با فرم بدن خود استفاده کنید. اگر می خواهید این کت را روی سایر لباس ها (یعنی یک پشم گوسفند) قرار دهید ، توصیه می کنیم اندازه بعدی را امتحان کنید. 

تناسب: کت ها بسته به نوع فعالیتی که برای آن در نظر گرفته شده اند ، از نظر سبک و شکل متفاوت خواهند بود. در اینجا ویژگی های متداول برای جستجو وجود دارد. 

تناسب اندام آرام:کاپشن های روزانه تناسب اندام و معمولاً طول بیشتری برای محافظت بیشتر خواهند داشت. کاپوت را امتحان کنید ؛ اگر قابل تنظیم است ، شکل را متناسب با چهره شما تغییر دهید. 

نه محکم و نه گشاد ، این کاپشن ها فضایی را برای شما فراهم می کنند که یک لایه دیگر مانند پشم در زیر آن بپوشید. هودهای قله دار و قابل تنظیم محافظت بهتری از چهره ارائه می دهند. 

تناسب فنی: کاپشن های کوهنوردی و کوهنوردی آزادی حرکت بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند و در عین حال به بدن نزدیک تر می نشینند. کتهای کوهنوردی و جیب کوهی معمولاً دارای طول کوتاهتر و جیبهای بالاتری هستند که حتی در صورت استفاده از مهار نیز قابل دسترسی است. کاپوت باید یک کلاه ایمنی داشته باشد بنابراین این را در نظر بگیرید. 

کت های : ژاکت زنانه های ضد آب زنانه متفاوت از ژاکت های ضد آب مردانه است و معمولاً تناسب بیشتری را ارائه می دهد. آنها ممکن است دارای بازوهای کمی کوتاه تر ، شانه های باریک تر و عرض بیشتری در ناحیه باسن باشند

 

منبع

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 8 آبان 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: