بررسی دوره تخصصی فیشیال

بررسی دوره تخصصی فیشیال

 

دوره تخصصی فیشیال

پاکسازی عمیق پوست یا دوره تخصصی فیشیال نیاز به تکنیک های یک متخصص در بهترین آموزشگاه اسکین کر در تهران داره.  تمیز کردن عمیق پوست در کلینیک های زیبایی صورت، هر دو ماه یکبار برای پوست خشک یا پوست معمولی و ماهانه برای پوست چرب یا مختلط توصیه می شه. این روش نباید روی پوست هایی با آکنه شدید، پوست هایی که پوسته پوسته می شند، پوست حساس، پوست برنزه یا پوستی که تحت درمان های دیگر است انجام بشه. توصیه می شه قبل از انجام عمل با یک متخصص پوست مشورت کنید.

آکادمی آموزشی مانیا آکادمی، کامل ترین دوره های مراقبت از پوست (اسکین کر) و جوانسازی و پاکسازی پوست (فشیال) را برای علاقه مندان به این حرفه برگزار می کنه که می تونید در این دوره ها شرکت کنید.

C:\Users\Asre Asia\Desktop\como-cuidar-da-pele-do-rosto.jpg

فیشیال از بهترین روش های مراقبت پوست است

معرفی دوره تخصصی فیشیال

اگر در کلینیک های زیبایی کار می کنید یا می خواهید در زمینه زیبایی شناسی کار کنید، دوره پاکسازی پوست و دبررسی وره تخصصی فیشیال ما می تونه  یک مقدمه عالی باشه. پاکسازی پوست برای همیشه زیبا نگه داشتن پوست، بدون جوش های سرسیاه و بدون جوش بسیار مهمه، به همین دلیل بسیار مورد توجه مشتریان قرار می گیره. دوره آموزشی پاکسازی پوست ما نکات ویژه ای را برای شما به ارمغان میاره تا شما را با این حرفه آشنا کنه.   شما به عنوان یک فرد حرفه ای مستقیماً با پوست سر و کار خواهید داشت، به همین دلیل باید آن را بشناسید تا بدانید چه کاری برای چه پوستی نیازه. در دوره تخصصی فیشیال شما همه چیز را در مورد پوست یاد خواهید گرفت و خواهید دید که پوست شما چه ویژگی هایی داره و چه مراقبت هایی برای اون لازمه.

دوره تخصصی فیشیال چگونه انجام می شه؟

یکی از درمان هایی که در زمینه زیبایی شناسی صورت بسیار مورد توجه قرار می گیره، دوره تخصصی فیشیال است. این درمان با هدف بازسازی سلول های پوست، از بین بردن جوش های سر سیاه و آبرسانی پوست و هم چنین کمک به جلوگیری از آکنه انجام می شه.  دوره تخصصی فیشیال ما به هنرجویان اجازه می‌دهه تا مهارت‌هایی را برای انجام یک پاک‌سازی عمیق پوست فرا گیرند.

C:\Users\Asre Asia\Desktop\limpezadepele.jpg

پاکسازی پوست توسط یک متخصص باید انجام گیرد

لوسیون پاک کننده

لوسیون پاک کننده برای از بین بردن آلودگی های جمع شده و چربی بر روی پوست استفاده می شه. اعمال آن با حرکات دایره ای انجام می شه و  از محصولات مبتنی بر آلوئه ورا برای سم زدایی پوست نیز استفاده می شه.

بخار ازن

برای باز کردن منافذ، بخار آب به مدت 10 دقیقه در دوره تخصصی فیشیال استفاده می شه که پاک کردن آلودگی  ها را از روی پوست آسان می کنه. در این روش، متخصص زیبایی پوست را به آرامی ماساژ می دهه که فوق العاده آرامش بخشه.

استفاده از کرم لایه بردار

مرحله بعدی استفاده از کرم لایه برداره که محصول را روی صورت، با فشار ملایم و حرکات دایره ای ماساژ می دهند.

رفع جوش های سر سیاه 

جوش های سرسیاه که به سختی از بین میرند به صورت دستی در روش فیشیال خارج می شوند و متخصص پوست،  ضربه های آرامی را با انگشتان در جهت مخالف به پوست می زنه.

استفاده از ماسک 

در دوره تخصصی فیشیال، ماسک به مدت 10 دقیقه روی پوست قرار می گیره که ماسک ها قرمزی پوست را کم می کنند و در نهایت از یک لوسیون مرطوب کننده و ضد آفتاب با فاکتور حفاظتی بیش تر از 30 SPF استفاده می شه.

C:\Users\Asre Asia\Desktop\darsonval_1.jpg

فیشیال پوست دارای مراحل مختلفی است

هدف از دوره تخصصی فیشیال

دوره تخصصی فیشیال دانشی را در مورد روش انجام پاکسازی و مراحل انجام آن و موارد دیگر را به شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهه. پاکسازی تخصصی پوست عمدتاً برای حذف جوش های سیاه یا آکنه استفاده می شه. هم چنین سلول های مرده را از بین می بره و پوست را سالم نگه می داره.  نکته ای که وجود دارد این است که تمامی افراد با هر نوع پوستی می تونند فیشیال را انجام دهند.  فیشیال تخصصی به متعادل کردن چربی پوست های خشک، معمولی، چرب و مختلط کمک می کنه.

مزایای استفاده از دوره تخصصی فیشیال

  • حذف آلودگی های پوست، جوش های سر سیاه و آکنه

  • کوچک کردن منافذ پوست

  • حذف سلول های مرده 

  • جلوگیری از پیری

C:\Users\Lenovo G50\Desktop\عنوانن.jpg

یکی از مراحل پاکسازی تخصصی پوست

دوره تخصصی فیشیال ضروری

برای کسانی که می خواهند وارد بازار کار بشوند و از این راه درآمدی کسب کنند، این دوره تمام نیازهای هنرجو را برای یک دوره آموزشی سطح بالا برآورده می کنه. برای هر درمان زیبایی صورت، ضروریه که ابتدا یک پاکسازی خوب پوست انجام بشه.  در دوره تخصصی فیشیال شما با مبانی آناتومی و بافت شناسی پوست آشنا می شوید تا نیازهای مشتری خود را به درستی تجزیه و تحلیل کنید، محصولات مناسب را اعمال کنید و پاکسازی حرفه ای را مرحله به مرحله انجام دهید. با تئوری لازم و تمرین زیاد در این دوره قادر خواهید بود به مشتری خود خدمات رسانی فوری انجام دهید.

مراقبت های دوره تخصصی فیشیال

افرادی که به تازگی پوست خود را پاکسازی کردند نیز باید برخی اقدامات احتیاطی را رعایت کنند. پس از انجام دوره تخصصی فیشیال حداقل 48 ساعت بعد از جلسه،  قرار گرفتن در معرض آفتاب و استفاده از کرم ها ممنوعه. تحت هیچ شرایطی نمیشه از محصولات اسیدی تا زمانی که از نظر پزشکی تایید شده استفاده کرد. 

معرفی انواع پوست در دوره تخصصی فیشیال

نوع پوست با میزان چربی روی آن تعیین می شه.  بسته به میزان چربی پوست، متخصصان 4 نوع اصلی پوست را تشخیص میدند: نرمال، خشک، مختلط و چرب. نوع پوست به صورت ژنتیکی تعیین می شه، یعنی ارثیه، مانند شکل بینی، رنگ یا شکل چشم. با این حال نوع پوست در نوجوانی تعیین می شه، زیرا در این دوره است که تحت تأثیر تغییرات هورمونی در بدن ،  چربی پوست تغییر کرده و یک یا نوع دیگری از پوست تشکیل می شه. پوست مستعد چربی بیش تر می شه و باعث براق شدن پوست، ایجاد جوش های سیاه و... می شه.

C:\Users\Lenovo G50\Desktop\skin_care_slide_2.jpg

می توانید فیشیال تخصصی پوست را آموزش ببینید

در دوره تخصصی فیشیال می آموزید که پوست خشک، نازک است، عملا هیچ منافذی روی آن وجود نداره و جوش های سرسیاه و قرمزی به ندرت ظاهر می شوند. پوست معمولی چربی کم تری داره و پوست نرمال اغلب در کودکان مشاهده می شه که در بزرگسالی، به ندرت وجود داره و به عنوان یک قاعده،  پوست صورت آماده خشک یا چرب شدن است که پوست مختلط ترکیبی از دو نوع پوست چرب و خشکه.

نکات پایانی

این ها بخشی از مطالبی است که در دوره تخصصی فیشیال آموزش داده می شه، از این نکات استفاده کنید و با ثبت نام در دوره تخصصی فیشیال قدم بزرگی در زندگی حرفه ای خود بردارید و در صورت تمایل پس از گذراندن دوره و ارزیابی نهایی، می تونید گواهی پایان دوره معتبر را دریافت کنید.

 

منبع: فیشیال




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 12 فروردين 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: