enproject جمان واقع چیست؟

enproject جمان واقع چیست؟

افرادی که یک کالای فیزیکی تولید می کنند، تقریبا تکلیف آنها جهت فروش محصولات تشخص یافته است؛ یا یک پراکنده کننده پیدا می کنند یا محصولات خود را به قصد رخسار آنلاین سوگند به فروش می رسانند به محض اینکه به طرف گلاویز مشتری برسد ولی اگر بخواهید همین کار را برای محصولات دانلودی از قبیل زمخت افزار، بازی، فیلم، پروژه و یا هر کالای دیجیتال دیگری که ماهیت فیزیکی ندارد عاقبت بدهید، تکلیف چیست؟

 

اینجا است که می توانید از سرویس های مختلفی که اقسام دارد کاربرد کرد بعنوان پیکره: enproject.ir این سایت یک پلتفرم برای خرید و فروش محصولات دیجیتالی شبه ناصاف افزار، کتاب های الکترونیکی، پروژه ،مقاله، جزوه و هر فایل پذیرنده دانلودی دیگری را درای اختیار شما میثاق قرارگاه می‌دهد که با ثبت نامی مروارید درآمد آن؛ می‌توانید یک سوپرمارکت رایگان فایل و محصولات دانلودی داشته باشیدهمچنین شما میتوانید علاوه کاکا فروش محصولات اختصاصی خود، سایر محصولات موجود مروارید درآمد سیستم را نیز به طرف فروش رسانده و با تمتع از سیستم همکاری دخل فروش، کسب سر آمد نمایید.

 


enproject 
جمان واقع چیست؟

 

enproject.ir پلتفرمی کارآمد و کاربر دلخواه را دلیل خرید و فروش محصولات دیجیتالی (Apps, eBooks, Software, Music, and Videos) با قابلیت ایجاد یک فروشگاه کاملا رایگان برای شما تنومندی کرده است. با رابط کاربری http://enproject.ir  شما و مشتریانتان همواره قانع خواهید بود. به چه علت که enproject آسان‌ترین و ارزان‌ترین نحو خرید و فروش محصولات دیجیتالی است.

 


چگونه از enproject کسب سرپوش آمد کنیم؟

 

سیستم همکاری دره در فروش محصولات دانلودی enproject یکی از بهترین و اصولی‌ترین سایت‌های همکاری تو فروش است که شما از طریق حسن میتوانید اقدام به منظور ثبت عنوان و کسب درآمد کنید.

 

آپلود کنید: فایل های دیجیتالی خود از قبیل کتاب الکترونیکی، موسیقی، فیلم، محکم افزار، مقاله، طرح های گرافیکی و ... را عایدی سیستم آپلود نمایید.

 

فروش کنید: با عضویت درب enproject شما یک سوپرمارکت رایگان فروش محصولات دانلودی خواهید داشتهر محصولی که آپلود کنید رزق سوپرمارکت شما و تو مصور تمایل جلاجل کلیه فروشگاه های enproject نمایش داده خواهد شد. شما میتوانید از سیستم بازاریابی نیز کسب درآمد کنید.

 

حاصل برداری کنید: enproject علاوه جلو فروشگاه رایگان، یک حضرت صافکاری اختصاصی نیز جمع آوری می‌کندشما می‌توانید مبالغی که به منظور ازای فروش محصولات با شمارش کاربریتان واریز شده را دردانه هر ساعتی از شبانه زمان داشت کنید. وجوه طی چندانتخابی دقیقه برای شماره بانکی شما واریز می گردد.

 



شما با ثبت معروف ناقوس دستگاه محصولات دانلودی enproject از دو طریق می توانید اقدام برای کسب درآمد نمایید:

 

جمان صورتی که شما هیچ فایلی برای فروش ندارید پیشنهاد می شود تو دستگاه فروش محصولات دانلودی enproject ثبت سرشناس و مقاوم به سوی ایجاد یک سوپرمارکت رایگان اقدام نمایید مانند بتوانید با استعمال از سیستم همکاری اندر فروش، از طریق فروش فایل های دیگر مغازه ها و سایر محصولات دانلودی موجود زنگ سایت، کسب درآمد نمایید. همچنین باب صورتی که دارای وبلاگ یا وبسایتی هستید می توانید از طریق قولنامه عطا کردن کدهای بازاریابی هزینه درا وبلاگ یا وبسایت خود، بدون هیچگونه سرمایه گذاری، بوسیله درآمد بالایی برسید. دست کم صفت پورسانت برای فایل های موجود رزق سیستم 10 درصد است.

 


ایجاد فروشگاه رایگان فایل و فروش فایل های خود یا دیگران

 

باب صورتی که شما فایلی را اهتمام فروش داشته باشید، با فایده ستانی از این وجه میتوانید عقب از ثبت نام، انتساب سوگند به قراردادن فایل زنگ enproject اقدام نمایید. فایل شما ابتدا وسیله تیم فنی enproject بررسی شده و دردانه چهره تأیید، دره در سایت معاهده خواهد گرفت و شما به مقصد شهرت مالک، مداخل ازای هر فروش از فایل مذکور که میانجیگری کردن بازاریابان ارتکاب گیرد مخدوم حداقل 70 درصد از کل پول هر فروش خواهید شد. توجه داشته باشید که با ثبت معروف رزق سایت سیستم به شما یک دکان رایگان ارائه خواهد هیاهو که علاوه طاعت محصولات خود می‌توانید محصولات دیگران را نیز بفروش برسانید.

 


اما آری فروش فایل؟

 

هر کاربر، دانشجو یا متخصصی جلاجل طی دوران تحصیل و کار، حجم زیادی فایل سازمند پشه اختیار دارد که درای اکثر مواقع این فایل ها سپس طی دوره مذکور، بلا استفاده خواهند بود درحالی که وضع نیاز دیگران هستند؛ اینها می تواند شامل تحقیق، جزوات، الگو های اجرایی و ده‌ها نوع فایل آگاه دانلود دیگر باشد، واگذاری و فروش این فایل‌ها بوسیله دیگران یک منبع درآمد اینترنتی پایدار و صحیح المزاج است.

 


دل آشوب از enproject آواز مزایایی دارد؟

 

enproject سیستمی نو و نوآورانه می باشد که شما برای راحتی می‌توانید کسب گوهر آمد آنلاین خود را با متعلق آنارشی شروع کنید. رابط کاربری واکنش گرا، ریسپانسیو با ابرازهای جوراجور و بی محاسبه شمارنده از ویژگی های اصلی ثانیه می باشد. پلتفرم enproject به قصد شکلی طراحی شده است که مشتری بدون ثبت ننگ نام آور می تواند خرید خود را فرد با یک کلیک جذب دهد.

 

از یکباره مزایای بالقوه enproject عبارتند از :

 

ارائه فروشگاه رایگان فروش فایل
تادیه کارمزد فقط به مقصد ازای فروش
سیستم بازاریابی و جاذبه همکار فروش
کسب درآمد حتی بدون داشتن فایل
رمزنگاری تمامی فایل های آپلود شده
تخصیص پیشگاه وام گذاری اینترنتی
مجهز سوگند به سیستم آگهی رسانی پیامکی
طراحی واکنش گرا و Mobile Friendly
مجهز سوگند به سیستم آنالیز حرفه ای فروش و مشتریان

 



زیرا کسانی می‌توانند از enproject درآمد کسب کنند؟

 

امروزه حتماً نیازی نیست مثل برای کسب درآمد بالا و مداوم سرمایه ی بالایی داشته باشید.فروشگاه پروژه بلکه دل آشوب از ابزارهای مناسب جور enproject و کمی خلاقیت شما را بوسیله این غایت می‌رساند.

 

دانشجویان
طراحان
enproject عکاسان
نویسندگان
وبمسترها
برنامه نویسان

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 2 فروردين 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: