ارز دیجیتال چیست و چرا به آموزش آن نیاز داریم

 

در چند دهه اخیر فناوری اینترنت شاهد یک رشد انفجاری بوده است و اغلب کسب و کارهای اطراف ما به ارائه خدمات آنلاین روی آورده و یا خدمات خود را به طور کامل به فضای آنلاین منتقل کرده اند. با این وجود، ظهور شرکت های بزرگ فناوری از یک سو و همچنین شرکت های ارائه دهنده خدمات نقل و انتقال مالی بزرگ از یک سوی دیگر، باعث متمرکز شدن اینترنت شده است.

تا جایی که بسیاری از مردم در طول ماه تنها از خدمات یک یا چند شرکت اینترنتی استفاده می کنند. خدمات انتقال پول و اعتبار نیز به چند شرک بزرگ محدود شده اند و مردم عملا هیچ حق انتخابی نداشته و باید با شرایط این چند شرکت محدود موافقت کرده تا از خدمات آنها استفاده نمایند.

ارزهای دیجیتال پدیده ای نوین در صنایع مالی و بانکداری به شمار می روند که بر خلاف بانکداری سنتی، به صورت غیر متمرکز ذخیره و مبادله می شوند. تمرکز زدایی از موسسات مالی و بانکها باعث استقلال مالی هر چه بیشتر افراد و حفظ حریم خصوصی آنها می شود.

به عبارت دیگر، با توزیع یافته شدن خدمات مالی، کنترل سرمایه افراد از دست بانک ها و سایر موسسات دارای ساختارهای مرکزی خارج شده و از این پس مبادلات و دارایی های اشخاص تحت نظر این موسسات نخواهد بود.

ارزهای دیجیتال و شبکه های بلاکچین می تواند هویت افراد را بر روی شبکه خود به طور کامل مخفی نمایند؛ از این رو، افراد می توانند کاملا به صورت ناشناس و بدون نگرانی از فاش شدن هویت واقعی خود، بر روی این شبکه ها به معامله مشغول شوند.

بزرگترین مزیت این ارزها بازگردانی کنترل کامل دارایی ها به افراد است. همین مورد کافی است که تا بسیاری از مردم به دنیای ارزهای دیجیتال علاقه وافری نشان دهند و به دنبال آموزش های مناسب باشند. آموزش ارز دیجیتال نعیم حشم بان، یکی از دوره های برتر آموزش ارز دیجیتال رایگان است که کاربران را برای فعالیت در دنیای ارزهای دیجیتال آماده می کند. 

ساختار ارزهای دیجیتال و نقاط قوت آنان

ارزهای دیجیتال در واقع توکن هایی هستند که بر روی شبکه ای به نام بلاکچین یا زنجیره بلاک ذخیره و مبادله می شوند.

این شبکه بلاکچین خود به صورت یک پایگاه داده آنلاین و توزیع شده است که می تواند داده های بسیاری از جمله توکن های ارز دیجیتال و سوابق تراکنش های مربوط به آنان را بر روی خود ذخیره نماید. به عبارت دیگر، خاصیت توزیع یافته و غیر متمرکز بودن ارزهای دیجیتال مربوط به فناوری بلاکچین است.

از مهم ترین نقاط قوت این ارزها قابلیت انجام مبادلات همتا به همتا و حذف هر گونه نهاد سوم از مبادلات است. این کار خود نه تنها زمان انجام مبادلات را کاهش می دهد، بلکه هرگونه هزینه و کارمزد مربوط به این نهاد سوم مانند کارمزدهای بانکی را نیز حذف می کند.

اکثر شبکه های بلاکچین کارمزدهای بسیار پایینی دارند که تنها برای پاداش دادن به ماینر و یا پشتیبانی بلاکچین جمع آوری می شوند.

ارزهای دیجیتال بر روی کیف پول های مخصوص ذخیره می شوند. اگرچه نمونه های فیزیکی و اغلب گران قیمتی نیز از این کیف پول ها وجود دارد؛ اما کیف پول های رایگان و نرم افزاری این ارزها بسیار پرطرفدارتر بوده و به راحتی می توان آنها را بر روی یک گوشی تلفن همراه هوشمند و یا کامپیوترها نصب نمود.

مبادله ارزهای دیجیتال از طریق صرافی های مخصوص ارز دیجیتال انجام می شود. برخی از صرافی ها همانند بانکها و صرافی های سنتی به صورت متمرکز هستند و برخی دیگر به فلسفه خود ارزهای دیجیتال نزدیک تر بوده و خدمات خود را به صورت غیر متمرکز ارائه می دهند.

علاوه بر این، بسیاری از کیف پول های محبوب مانند تراست والت و متامسک قابلیت های مبادله ارز را در خدمات خود ادغام کرده اند و کاربران می توانند بدون خروج از محیط امن کیف پول به مبادله دارایی های ارزی خود بپردازند.

آموزش ارز دیجیتال نعیم حشم بان ساختارهای صرافی های متفاوت را برای کابران تشریح نموده و بهترین صرافی های خارجی را برای استفاده شهروندان ایرانی معرفی می نماید. به عبارت دیگر، این سری آموزشی تهیه شده توسط نعیم حشم بان، یکی از کامل ترین دوره های آموزش ارز دیجیتال رایگان است. 

بازی های ارز دیجیتال راهی مناسب برای آشنایی و کسب درآمد از رمزارزها

ادغام بازی و هیجان با آموزش و همچنین کسب درآمد شاید یکی از غیر قابل باورترین پدیده هایی باشد که توسط ارزهای دیجیتال عملی شده است. توان بالای فناوری بلاکچین باعث شده است که بسیاری از شرکت های بازی سازی برای جذب کاربران بیشتر، برخی از بازی های خود را به بر بستر بلاکچین توسعه دهند.

این کار باعث می شود که امتیازات دورن بازی به راحتی به  شکل توکن هایی دیجیتالی قابل مبادله ارائه شده و بازیکن ها می توانند پاداش های خود را عملا به فروش رسانده و درآمدی جانبی داشته باشند. علاوه بر این، یک نوع دیگر از توکن ها، تحت عنوان توکن های یکتا یا غیر مثلی راهی را برای منحصر به فرد نمودن دارایی های داخل بازی، کاراکترها و قدرت های آنها فراهم کرده است که باعث می شود که مالکیت کاراکترها و دارایی های بازی به طور کامل به گیمر منتقل شده و قابل مبادله باشند. 

بازی های دیجیتال با سرعت فراوانی در حال پیشرفت بوده و شمار آنها نیز هر روز گسترده تر می شود. معرفی بهترین بازی های ارز دیجیتال را می توان در سری فیلم های آموزشی ارز دیجیتال نعیم حشم بان پیگیری نمود. از بهترین بازی های ارز دیجیتال می توان به بازی های بسیار موفق و پرطرفداری مانند اکسی اینفینیتی و دسنترالند اشاره کرد که شاهد موفقیت های چشم گیری بوده و تا جایی که توکن های بومی این بازی ها به ارزهایی بسیار پر معامله تبدیل شده است.

ارزش کل بازار این ارزها از چندین میلیارد دلار رد شده و اکنون جزء بزرگترین توکن های دنیای ارزهای دیجیتال به شمار می روند. در بسیاری از بازیهای متاورس همانند دیسنترالند که روی خرید و فروش املاک مجازی تمرکز کرده اند، به دلیل محبوبیت بالای آن، قیمت املاک آنها با املاک دنیای واقعی رقابت می کند..

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید :

Hashamban.com

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 21 آبان 1401
وریفای بایننس ، احراز هویت بایننس و خدمات ما

آیا شما هم به دنبال فعالیت در صرافی بایننس هستید؟ حتما می دانید که در جهت فعالیت در این صرافی، شما نیاز به احراز هویت بایننس دارید. به علت وجود شرایط خاص، در حال حاضر امکان احراز هویت به صورت مستقیم برای ساکنین ایران وجود ندارد. در این شرایط افراد با یک سوال مهم مواجه می شوند: بهترین روش برای وریفای بایننس کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه احراز هویت بایننس فعالیت می کنند. ولی استفاده از خدمات بهترین تیم های فعال در این زمینه می تواند نتایج مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد. اگر شما هم به دنبال وریفای بایننس و بهترین راه انجام این کار هستید، ادامه مقاله امروز ما را از دست ندهید. 

 

صرافی بایننس

صرافی بایننس

معرفی بایننس

بیایید تا قبل از بررسی احراز هویت بایننس ، به چیستی این صرافی نگاهی بیندازیم. به صورت کلی بایننس را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین صرافی های بین المللی فعال در زمینه ارائه خدمات مربوط به ارز های دیجیتال شناسایی کرد که خدماتش به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص و کلیدی، طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده اند. به صورت کلی بایننس در زمینه کریپتو کارنسی فعالیت می کند. این صرافی روزانه چند ده میلیون دلار گردش سرمایه داشته و همواره کاربران جدید تری را به خود جذب می کند. داشتن تعرفه ای مناسب و خدمات گسترده را می توان به عنوان چند مورد از مهم ترین ویژگی های بایننس شناسایی کرد. خیلی از فعالان و افراد حرفه ای حاضر در بازار ارز های دیجیتال، با احراز هویت بایننس نسبت به فعالیت در این صرافی اقدام می نمایند. توجه داشته باشید که پروسه خرید و فروش ارز های دیجیتال در این صرافی به صورت مستقیم و داخلی صورت می گیرد. در نتیجه، از این نظر هم کاربران با هیچ مشکل خاصی مواجه نمی شوند. اگر شما هم به دنبال فعالیت در این صرافی هستید، به یک سری لوازم خاص نیاز دارید. از جمله این لوازم می توان به ابزار های مخصوص تغییر آی پی، دانش کلی در زمینه ارز های دیجیتال و ترید و احراز هویت اشاره کرد. بدون احراز هویت در حال حاضر امکان فعالیت در این صرافی وجود ندارد. 

معرفی صرافی بایننس

معرفی صرافی بایننس

ساخت حساب بایننس بدون احراز هویت

به صورت کلی ساخت حساب و فعالیت در صرافی بایننس بدون احراز هویت ممکن نیست و در بسیاری از اوقات افراد در این زمینه با چالش های خاصی مواجه می شوند. به عنوان مثال : شما بدون احراز هویت حساب بایننس نمی توانید موجودی خود را خارج کنید. در صورتی که شما با مشکلی مواجه شوید باید پروسه احراز هویت را به صورت کامل به اتمام برسانید.  بدون احراز هویت امکان محدود شدن و بلاک شدن دارایی های شما در این صرافی وجود دارد. در نتیجه، بهتر است که پروسه احراز هویت را به اتمام برسانید. 

دلیل اهمیت احراز هویت بایننس

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که به صورت کلی چرا احراز هویت بایننس اهمیت زیادی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بایننس همواره بر روی شفافیت مالی تمرکز داشته است. این صرافی دوست ندارد تا کلاه برداران با اکانت های فیک نسبت به انجام فعالیت های مختلف اقدام نمایند. در زمان های قدیم که ارز های دیجیتال به اندازه امروز شناخته شده نبودند، احراز هویت در صرافی های خارجی همچون بایننس خیلی سخت نبود. ولی از آنجایی که تعداد سودجویان در این بازار بیشتر شده است، شما باید پروسه احراز هویت را طی کنید. لازم به ذکر است که خود احراز هویت در این صرافی چند مرحله مختلف دارد. داشتن چند مرحله مختلف به افراد اجازه می دهد تا از مزایای زیادی بهره مند شوند. پس، بالا بردن امنیت اکانت و خود صرافی را می توان به عنوان مهم ترین دلیل احراز هویت بایننس شناسایی کرد. هرچه سطح احراز هویت شما بالا تر رود، کارمزد های پرداختی تان کاهش پیدا کرده و شما با سود بیشتری مواجه خواهید شد. در ضمن، شما باید به این مسئله هم توجه داشته باشید که درخواست پشتیبانی برای اکانت هایی که احراز هویت موفق داشته اند معمولا بهتر و سریع تر مورد بررسی قرار می گیرند. در نتیجه، اگر شما هم به دنبال فعالیت در این صرافی هستید بهتر است که پروسه مربوط به احراز هویت بایننس را به خوبی و به درستی پشت سر بگذارید تا با هیچ مشکل خاصی در این زمینه مواجه نشوید. 

اهمیت احراز هویت بایننس

اهمیت احراز هویت بایننس

مزایای احراز هویت بایننس

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که به صورت دقیق مزایای احراز هویت بایننس چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این پروسه به شما کمک می کند تا امنیت اکانت خود را افزایش دهید. در ضمن، اگر اکانت شما بلاک شود شما با احراز هویت می توانید پروسه باز شدن اکانت را سریع تر کنید. لازم به ذکر است که این پروسه به شما اجازه می دهد تا به راحتی و بدون هیچ مشکل خاصی سقف برداشت روزانه و ماهانه خود را در بایننس افزایش دهید. کاربران در حالت عادی حداکثر دو بیت کوین می توانند برداشت نمایند. ولی، در صورتی که شما اکانت خود را احراز هویت اکانت این سطح افزایش پیدا خواهد کرد. برخی از اکانت های بایننس محدودیت دریافت و برداشت بیت کوین برابر با 0.5 بیت کوین نیز دارند. در چنین شرایطی، احراز هویت تنها راه موجود برای از بین بردن محدودیت های مختلف می باشد. دیگر مزیت احراز هویت بایننس مربوط به شرکت در IEO می باشد. با شرکت در IEO شما می توانید در مراسم عرضه های اولیه کوین ها شرکت نمایید. لازم به ذکر است که این پروسه می تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. در چنین شرایطی شما با سود های نسبتا زیادی مواجه شوید. در نهایت با احراز هویت و وریفای کردن اکانت بایننس شما می توانید به صورت کامل با استفاده از نرم افزار و اپلیکیشن بایننس نسبت به ترید اقدام نمایید. خرید و فروش با استفاده از نرم افزار یا سایت بایننس در حالتی که اکانت شما وریفای شده است نسبتا راحت خواهد بود. البته که پروسه احراز هویت این صرافی مزایای دیگری را نیز در خود جای داده است. مثلا با این پروسه شما به راحتی می توانید تایید دو عاملی را نیز فعال نمایید. در نتیجه، همه افراد و همه فعالان بازار ارز های دیجیتال باید حساب بایننس خود را احراز هویت کنند تا با مشکلی مواجه نشوند. 

مزایای احراز هویت صرافی بایننس

مزایای احراز هویت صرافی بایننس

روش های موجود برای احراز هویت بایننس

دیگر مسئله ای که شما باید به آن توجه داشته باشید، روش های موجود در جهت احراز هویت بایننس می باشد. به صورت کلی برای انجام این کار شما باید از یک سری روش ها و راه های خاص استفاده نمایید تا با مشکلی مواجه نشوید. همانطور که در قسمت های قبل تر هم به این مسئله مهم اشاره کردیم، در حال حاضر امکان احراز هویت به صورت مستقیم از داخل ایران وجود ندارد. در چنین شرایطی شما باید از یک سری راه های خاص در جهت انجام این کار استفاده نمایید. اولین راه اقامت خارج از ایران است. اگر شما در خارج از ایران اقامت دارید، به راحتی و بدون مشکل می توانید نسبت به احراز هویت اقدام نمایید. افرادی که اقامت کشور های اروپایی دارند، به راحتی می توانند با پاسپورت و گواهینامه خود پروسه احراز هویت را به اتمام برسانند. این روش توسط خود تیم بایننس توصیه شده و می تواند نتایج مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد. در ضمن، شما باید به این مسئله هم توجه داشته باشید که خیلی از افراد حاضر در ایران اقامت کشور های اروپایی را ندارند. در نتیجه، این راه برای همه افراد بازدهی خوبی را به همراه ندارد. اگر شما در کشور های اروپایی یا آمریکایی آشنا، دوست و فامیل دارید، از طریق آنها می توانید نسبت به احراز هویت اقدام نمایید. اگر شما یک شخص قابل اعتماد در کشور های خارجی دارید، با استفاده از مشخصات آنها می توانید اکانت و حساب خود را احراز هویت کنید. البته که در چنین شرایطی، اگر شما با مشکلی مواجه شدید باز هم باید به همان شخص درخواست دهید و اکانتتان را مورد بررسی قرار دهید. اگر شما آشنایی در خارج از ایران ندارید، این راه هم به شما توصیه نمی شود. استفاده از فروشگاه ها و شرکت های سوم شخص فعال در زمینه احراز هویت بایننس را می توان به عنوان بهترین راه موجود در جلوی پای افراد شناسایی کرد. شما می توانید مبلغ مشخصی را پرداخت کنید و در ازای آن، نسبت به احراز هویت و تایید اکانت خود اقدام نمایید. توجه داشته باشید که درون ایران، این راه را می توان به عنوان بهترین و برترین راه موجود در جهت احراز هویت شناسایی کرد. این راه حل به شما اجازه می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن پروسه را به اتمام برسانید. البته، به شرطی که شما خدمات بهترین تیم های فعال در این زمینه را به کار گرفته باشید. تیم هایی همچون ایران وریفای به راحتی می توانند نیاز های کاربران را رفع کنند. 

هزینه احراز هویت در صرافی بایننس

تا به امروز افراد زیادی از ما سوال پرسیده اند که به صورت دقیق هزینه احراز هویت بایننس چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای وریفای بایننس پرداخت مبلغ خاصی به شرکت های سوم شخص مسئله ای مهم به حساب می آید. شما باید مبلغی را به شرکت های سوم شخص فعال در این زمینه پرداخت نمایید تا با مشکلی مواجه نشوید. هزینه نهایی و پرداختی کاربران در جهت انجام این کار می تواند تحت تاثیر یک سری عوامل و فاکتور های خاص تغییر پیدا کند. شرکتی که در این زمینه فعالیت می کند و قیمت ارز های خارجی همچون دلار را می توان به عنوان مهم ترین و اصلی ترین عامل موثر در این زمینه شناسایی کرد. هرچه قیمت دلار افزایش پیدا کند، هزینه نهایی و پرداختی کاربران هم بیشتر می شود. البته که متغیر های پنهان زیادی هم در این زمینه وجود دارند که شما باید آنها را مورد بررسی قرار دهید. با استفاده از خدمات بهترین تیم های فعال در این زمینه، شما می توانید هزینه وریفای بایننس را نیز کاهش دهید. بهترین تیم های فعال در این زمینه خدماتشان را به صورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می دهند. آنها با کاهش قیمت و افزایش سطح رضایت مشتری، همواره به دنبال ارائه خدمات با کیفیت هستند. البته که پیدا کردن بهترین تیم های فعال در این زمینه مسئله ای دشوار به حساب می آید. به کار گیری خدمات شرکت های معتبری همچون ایران وریفای به شما اجازه می دهد تا به راحتی و بدون هیچ مشکل خاصی نسبت به احراز هویت اقدام نمایید. 

 

احراز هویت بایننس

احراز هویت بایننس

احراز هویت بایننس با ایران وریفای

شرکت ایران وریفای را می توان به عنوان یکی از شناخته شده ترین تیم های فعال در زمینه احراز هویت بایننس شناسایی کرد که خدماتش را به صورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می دهد. ایران وریفای با داشتن تجربه طولانی مدت موفق در زمینه احراز هویت، به راحتی خدمات مربوط به احراز هویت را به اتمام می رساند. شما هم اکنون می توانید نسبت به استفاده از خدمات ایران وریفای اقدام نمایید.   

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 19 آبان 1401
پورت شیمی درمانی DistricAth ( دیستریکث )

پورت شیمی درمانی ®DistricAth یکی از منحصر به فردترین محصولات شرکت فرانسوی DistricAth به جهت استفاده برای تزریقات وریدی داروهای شیمی درمانی است.

هنگام درمان سرطان به صورت مکرر به رگ گیری و تزریقات وریدی برای شیمی درمانی، تزریق خون و آنتی بیوتیک ها نیاز است.

در این شرایط ممکن است عوارضی مانند مسدود و دردناک شدن رگ ها و ورید ها به وجود آید و امکان استفاده از رگ های محیطی از بین برود.

در این شرایط خاص، استفاده از کاتتر پورت توسط پزشک تجویز شده و در داخل بدن بیمار تعبیه می گردد.

پورت شیمی درمانی DistricAth

با توجه به نوع سرطان و داروهایی که بیمار نیاز دارد دریافت کند، تزریق داروهای شیمی درمانی از طریق تزریق وریدی، تزریق زیرپوستی، تزریق نخاعی، خوراکی و تزریق از کاتتر پورت صورت می پذیرد. 

هنگامی که بزرگسالان به تزریق مکرر وریدی برای مدت زمان طولانی نیاز دارند، پورت یک مسیر وریدی مخصوص است که روی بدن برای تزریق وریدی تعبیه می شود.

از پورت می توان برای تزریق داروهای شیمی درمانی و تغذیه وریدی استفاده نمود.

پورت شیمی درمانی ساخت شرکت DistricAth یک پورت پلاستیکی است که زیر پوست کاشته شده و یک کتتر از جنس سیلیکون به رگ مرکزی بدن متصل می شود و تزریق داروهای شیمی درمانی به آسانی و اطمینان بالا از این طریق انجام می گردد.

کتتر سیلیکونی طویل و انعطاف پذیر به پورت وصل شده و سر دیگر آن به داخل یکی از رگ های بزرگ قلب می رود.

کاتتر پورت ساخت شرکت DistricAth احتمال بروز عفونت را بسیار کاهش داده و به راحتی در زیر پوست تعبیه می گردد.

اجزای تشکیل دهنده پورت شیمی درمانی DistricAth

پورت شیمی درمانی محصول شرکت DistricAth در اندازه FR 9.3 برای بزرگسالان و 5.0 و 6.6 FR به همراه کاتتر های قابل اتصال یا متصل به آن تولید و عرضه می گردد.

اجزای تشکیل دهنده این ست شامل:

  • 1 عدد ایمپلنت کاتتر پورت DistricAth

  • کاتتر

  • حلقه اتصال

  • سرنگ

  • سوزن هیوبر

  • سوزن INTRODUCER

  • کانولا

  • تونلر

  • گاید وایر

  • و کاتتر VEIN PICK است.

نحوه تعبیه کاتتر پورت شیمی درمانی

و نکات لازم قبل و بعد از پورت گذاری

  • ابتدا دکتر بیهوشی با بیمار صحبت کرده و اطلاعات لازم را کسب می کند.

  • شاید نیاز باشد قبل از عمل آزمایش خون انجام شود.

  • قبل از پورت گذاری باید ناشتا بود و از شب قبل غذای سبک خورد.

  • پورت گذاری در شرایط استریل اتاق عمل و تحت بی حسی موضعی انجام می شود.

  • محفظه پورت و کاتتر آن توسط سوزن 10 سی سی بوسیله محلول هپارین پر شده و توسط دستگاه پورت در زیر جلد بیمار جایگذاری می گردد.

  • کاتتر در داخل رگ گردن تعبیه شده و وارد رگ بزرگی که منتهی به قلب است، می شود.

  • جریان بالای خون در این رگ باعث مخلوط شدن بهتر دارو با خون می گردد.

  • پس از تعبیه کاتتر پورت در زیر جلد بوسیله بخیه، یک عکس رادیولوژی از قفسه سینه گرفته می شود تا اطمینان حاصل شود پورت در جای دقیق خودش قرار گرفته است.

  • زمانی پوست روی پورت بخیه زده می شود که جراح از قرار گرفتن صحیح محفظه پورت مطمئن باشد.

  • این عمل سرپایی است و چند ساعت بعد می توانید به منزل بروید.

  • ممکن است پس از عمل درد خفیفی در ناحیه گردن یا سینه احساس شود که این درد با مصرف داروهای مسکن رفع می گردد.

  • قسمتی از بدن که بخیه شده است باید 7 روز به صورت استریل پانسمان شود تا محل جراحی کاملا خوب شود.

  • اگر پس از تعبیه بیمار دچار تب و لرز،خونریزی یا تورم در اطراف پورت یا گردن شد به پزشک معالج مراجعه کرد.

  • اگر تزریق به سختی انجام شود باید به پزشک معالج تماس حاصل نمود.

  • در صورت مراقبت صحیح از پورت ممکن است تا پایان دوره شیمی درمانی پورت قابل استفاده باشد.

  • توصیه می شود که پس از تعبیه پورت سریعا از آن استفاده نشود، تا محل عمل بهبود پیدا کند.

نحوه استفاده از پورت شیمی درمانی DistricAth

  • هنگام انجام شیمی درمانی از طریق پورت ابتدا می بایست پوست روی محل محفظه پورت استریل و بوسیله پماد موضعی بی حس گردد.

  • پس از آن سوزن مخصوص از پوست عبور کرده و به داخل پورت وارد می گردد.

  • به منظور استریل ماندن و ثابت نگه داشتن سوزن، آنرا با پانسمان ثابت کرده و پس از آن داروها از طریق سوزن به داخل پورت تزریق می شود.

  • در واقع پس از بی حسی پوست، سوزن مخصوص از طریق پوست وارد محفظه شده و تزریق داروی شیمی درمانی انجام می گردد.

  • ‌تزریق بوسیله سوزن هیوبر که با زاویه 90 درجه و نوک بسیار دقیق صورت می پذیرد. 

  • پس از تزریق باید با دقت بسیار پورت را با دو انگشت نگه داشت و سوزن هپارین را با ایجاد یک فشار مثبت خارج کنید تا از بازگشت خون به کاتتر پورت جلوگیری شود.

  • پورت باید با سرم و ماده ضد انعقادی هپارین پس از هر بار استفاده، شستشو  داده شود.

  • پس از تزریق داروهای شیمی درمانی ،پورت را هپارینه می کنند تا خون در داخل پورت لخته نشود.

مزایا و معایب استفاده از کاتتر پورت شیمی درمانی

از مزایای پورت گذاری به هنگام شیمی درمانی می توان به:

  • جلوگیری از رگ گیری

  • جلوگیری از تزریق دردناک

  • کاهش بروز نکروز

  • کاهش آسب بافتی

  • دسترسی دائمی و مطمئن به ورید مرکزی

  • تزریق داروی شیمی درمانی با سرعت زیاد

  • کاهش کبودی

  • کاهش احتمال خونریزی

  • مناسب برای بیماران با پلاکت پایین

  • امکان شیمی درمانی طولانی مدت 

از عوارض احتمالی پورت گذاری می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • درد خفیف در محل جایگذاری پورت

  • امکان خونریزی

  • تنگی نفس

  • ریتم و ضربان نامنظم قلب

  • تب

  • تورم و ترشح

  • ایجاد لخته

  • آمبولی

  • پارگی از عروق خون

جهت خرید پورت شیمی درمانی میتوانید با تجهیزات پزشکی سدان در تماس باشید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 17 آبان 1401
سیر تا پیاز آنچه میبایست در خصوص دریافت وقت از سفارت آلمان بدانی

امروزه کشورهای اتحادیه اروپا مقصد بسیاری از افراد به منظور مهاجرت، تحصیل، کار و گردشگری است. این کشورها با داشتن شرایط مناسب کاری، تحصیلی و پیشترفت‌های علمی و صنعتی و ثبات اقصادی توانسته‌اند توجه بسیاری از مهاجرین، محصلین و گردشگران را به خود جلب کنند. ازجمله کشورهایی که سالانه افراد بسیاری به دلایل گوناگون مایل به دریافت ویزای آن هستند، کشور آلمان است. ورود به کشور آلمان مستلزم داشتن ویزا می‌باشد و افراد می‌بایست پیش از هرگونه اقدامی از سفارت آن در تهران وقت سفارت بگیرند. این در حالی است که به دلیل درخواست‌های بسیار به وقت سفارت آلمان تعیین وقت با کندی روبه‌رو است. از همین رو لازم است متقاضیان با شرایط و مدارک مورد نیاز تعیین وقت آشنایی کامل داشته باشند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با چگونگی وقت گرفتن از سفارت آلمان و دیگر شرایط آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

در مورد آلمان در ویکی تابناک بیشتر بخوانید

برای دریافت وقت از سفارت آلمان از کجا شروع کنیم؟

افراد می‌بایست پیش از هرگونه اقدامی به‌منظور دریافت ویزا و وقت از سفارت باید بدانند که این کار تنها از طریق کارگزاری رسمی این کشور در ایران یا وب‌سایت رسمی آن صورت می‌گیرد. از همین رو لازم است افراد فارغ از نوع ویزای درخواستی ابتدا در سیستم تعیین وقت مصاحبه سفارت کشور آلمان ثبت نام کنند. باید توجه داشت که حجم درخواست به این کشور به منظور دریافت ویزا بسیار بالا است. از همین رو دریافت وقت از سفارت برای این کشور نسبت به دیگر کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهای همسایه آن بسیار زمان‌بر است. البته درصورتی‌که افراد نیاز به دریافت ویزاهای فوری از قبیل ویزای پزشکی داشته باشند، سفارت کمتر از یک هفته وقت سفارت تعیین می‌کند.

تعیین وقت سفارت آلمان برای ویزاهای گوناگون به چه صورت است؟

همان‌گونه که می‌دانید افراد بسیاری با اهداف گوناگونی اقدام به تهیه ویزا برای کشور آلمان می‌کنند. با این حال افرد باید توجه کنند که دریافت وقت سفارت به منظور مصاحبه و دریافت ویزا بسیار متفاوت است. زمان لازم برای دریافت وقت سفارت به‌منظور دریافت انواع ویزا عبارت است از:

توریست و گردشگری

ویزای توریستی و گردشگری یکی از راحت‌ترین نوع ویزا جهت دریافت از کشور آلمان است. دریافت وقت سفارت این نوع ویزا بیش از 4 هفته پس از ثبت نام در سیستم به طول نمی‌انجامد.

ویزای تحصیلی

افراد برای دریافت ویزای تحصیلی بسته به مقطع تحصیلی با شرایط گوناگونی مواجه هستند. به عنوان نمونه افرادی که مایل هستند ویزای تحصیلی برای مقطع لیسانس دریافت کنند، وقت سفارت ممکن است برای آنها تا 12 ماه یا بیشتر نیز به طول بکشد. این در حالی است مدت زمان مورد نیاز به‌منظور وقت سفارت برای متقاضیان تحصیلات تکمیلی و فرصت‎های مطالعاتی از 2 تا 4 هفته است.

ویزای کار

ویزای کار یکی از ویزاهایی است که در کشور ما بسیار مورد تقاضا است. از همین رو دریافت وقت سفارت آلمان برای این نوع ویزا بسیار زمانبر است. البته ویزای کاری به دو صورت است. درصورتی که افرد از کشور آلمان پیشنهاد شغلی داشته باشند زمان دریافت وقت سفارت بسیار کوتاه است. اما درصورتی‌که خود فرد از کشور مبدا در جستجوی کار در کشور آلمان باشد بین 12 تا 24 ماه طول می‌کشد تا وقت سفارت برای او تایید شود.

مراحل دریافت وقت سفارت

به طور کلی ابتدا  فرد می‌بایست در سیستم آنلاین درخواست وقت سفارت ثبت نام کند. پس از ثبت نام و دریافت شماره پیگیری یک ایمیل برای فرد متقاضی ارسال می‌شود. پس از آن متقاضی می‌بایست ایمیل را تایید و اطلاعات خود را به درستی وارد کند. بسته به نوع ویزا 2 تا 6 هفته قبل از وقت سفارت زمان دقیق مصاحبه در ایمیلی برای متقاضی ارسال می‌شود. درصورتی‌که وقت مشخص شده مناسب متقاضی باشد، او می‌بایست ایمیل را تایید کند. درغیر این صورت وقت سفارت پس از یک هفته لغو می‌شود.

درپایان به یاد داشته باشید که

مطالب بیان شده تنها خلاصه‎ای از شرایط و مراحل دریافت وقت از سفارت آلمان می‌باشد. افراد می‌بایست توجه کنند که دریافت ویزا نیاز به مدارک و شرایطی دارد که لازم است پیش از هرگونه اقدامی با متخصصین این حوزه مشورت و صحبت کنند. شما همراهان عزیز نیز می‌توانید به‌منظور دریافت مشاوره و دیگر خدمات در این حوزه با کارشناسان ما در گروه سفریتو در ارتباط باشید.

سیر تا پیاز آنچه می‌بایست در خصوص دریافت وقت سفارت اتریش بدانید

امروزه به دلیل پیشرفت‌های بسیار کشورهای توسعه‌یافته مانند کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن  درزمینه مسائل اقتصادی، علمی و گردشگری به مقصد بسیاری از متقاضیان مهاجرت تبدیل شده است. یکی از کشورهایی که از لحاظ گردشگری و  مهاجرتی با استقبال بسیاری از افراد مواجه است، کشور اتریش است. این کشور به دلیل جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده به‌عنوان جاذبه توریستی برتر در قاره اروپا شناخته می‌شود. البته متقاضیان تنها به این دلیل مایل به سفر  به اتریش نیستند و سالانه سفارت اتریش به دلایل گوناگون دیگری نیز ویزا صادر می‌کند. از همین رو هر فرد متقاضی برای دریافت ویزا لازم است با برخی از شرایط آشنا و اطلاعات خود را در خصوص تعیین وقت سفارت اتریش تکمیل کند. ما در این مطلب قصد داریم به‌صورت خلاصه در خصوص دریافت وقت از این سفارت و شرایط دریافت آن بپردازیم. لطفاً تا پایان با ما همراه باشید.

وقت سفارت اتریش به چه صورت است؟

کشور اتریش ویزا را به دو صورت کوتاه‌مدت و ملند مدت صادر می‌کند. ویزای کوتاه‌مدت شامل ویزای توریستی، ورزشی، پزشکی و ..... و ویزای بلندمدت شامل ویزای تحصیلی، کاری و..... می‌باشد. متقاضیان می‌بایست برای دریافت هرنوع ویزایی یک وقت سفارت درخواست کنند. باید توجه داشت که دریافت وقت سفارت اتریش برای هر نوع ویزایی متفاوت است و ممکن است فرد از چند هفته تا چند ماه برای تعیین زمان آن منتظر باشد. البته حجم درخواست‌های ارائه‌شده به سفارت نیز در مدت‌زمان انتظار متقاضیان تأثیر می‌گذارد. از همین رو دریافت وقت سفارت برای ویزاهایی مانند ویزای تحصیلی و کاری نسبت به دیگر ویزاها بسیار طولانی‌مدت است.

متقاضیان می‌بایست توجه کنند که مدارک موردنیاز برای هر نوع ویزایی متفاوت است و افراد می‌بایست پیش از  مراجعه به سفارت این مدارک را به‌صورت کامل آماده کنند. همچنین باید توجه کنند که هزینه وقت سفارت بسته به نوع ویزا و محدودیت زمانی افراد بسیار متفاوت است. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم متقاضیان دریافت ویزا اطلاعات خود در این زمینه از طریق مؤسسات گردشگری و آژانس‌های معتبر  به‌روز و کامل کنند.

مراحل دریافت وقت سفارت اتریش به چه صورت است؟

امروزه افراد می‌توانند جدا از روش مراجعه حضوری به سفارت اتریش، به صورت غیرحضوری نیز از سفارت مربوطه وقت سفارت اتریش دریافت کنند. در این روش در مرحله اول متقاضیان می‌بایست با مراجعه به سایت vfs  اطلاعات خود را به‌صورت کامل و صحیح وارد و مدارک را ضمیمه درخواست خود کنند. پس از آن تائیده‌ای به‌صورت ایمیل برای افراد ارسال می‌شود. پس از بررسی مدارک توسط کارشناسان مربوطه متقاضیان تاریخ دقیق حضور در سفارت را دریافت خواهند کرد. لازم است بدانید که عموماً وقت سفارت 2 ماه بعد از ثبت درخواست برای متقاضی صادر می‌شود.

https://www.ghasrangasht.com/wp-content/uploads/2022/03/%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%B4-2.jpg

در پایان به یاد داشته باشید

به دلیل حجم بالای درخواست‌های دریافت ویزا از کشور اتریش لازم است متقاضیان دریافت هر نوع ویزایی از این کشور به چند نکته توجه کنند. ابتدا متقاضیان می‌بایست تمامی مدارک خود را به زبان آلمانی ترجمه کنند. آنها می‌بایست پیش از زمان تعیین‌شده از کامل و جامعه بودن مدارک خود اطمینان حاصل کنند. چراکه در صورت وجود نقص در مدارک، متقاضی با مشکل مواجه می‌شود و ممکن است درخواست او ریجکت شود. پیشنهاد می‌کنیم مدارک مورد تأیید دادگستری و وزارت امور خارجه باشد. همچنین بهتر است پاسپورت متقاضی بعد از پایان سفر تا 3 ماه اعتبار داشته باشد.

 

وقت سفارت هلند چیست؟

وقت سفارت به زمان و تاریخی گفته می‌شود که از سمت سفارت کشور موردنظر برای متقاضی دریافت ویزا مشخص می‌گردد. عموما اقداماتی چون تحویل مدارک، انگشت‌نگاری و انجام مصاحبه در زمان وقت سفارت هلند انجام می‌گیرد. پس از آن کارشناسان مربوطه با بررسی دقیق مدارک صلاحیت او را برای دریافت ویزا می‌سنجند. از همین رو دریافت این وقت به دلیل حجم بالای درخواست‌ها به‌آسانی نیست و متقاضی می‌بایست پیش از دریافت این وقت مدارک خود را تکمیل کند. چراکه درصورتی‌که فرد بدون آمادگی و مدارک ناقص به سفارت مراجعه کند، وقت او باطل می‌شود و فرد می‌بایست مراحل دریافت آن را دوباره طی کند.

https://jamejamonline.ir/files/fa/news/1401/5/8/657302_160.jpg

چگونه می‌توان وقت سفارت دریافت کرد؟

همان‌گونه که پیش‌تر نیز بیان شد دریافت وقت سفارت هلند به دلیل حجم بالای درخواست‌ها به‌سختی امکان می‌گردد از همین رو سفارت این کشور با امضاء قراردادی یا شرکت VFS GLOBAL  اقدامات اولیه به‌منظور دریافت وقت را به این شرکت محول کرده است. این شرکت با ایجاد یک فضای امن این امکان را برای متقاضیان درخواست ویزا فراهم می‌کند که متقاضیان بدون نیاز به صف و مراجعه به سفارت، وقت مناسبی را دریافت کنند. به‌طورکلی افراد می‌بایست ابتدا به وب‌سایت VFS مراجعه و زمان سفرشان و نوع ویزا و دیگر مدارک موردنیاز را به آدرس سایت ارسال کنند. درصورتی‌که مدارک مطابق استاندارهای سفارت هلند باشد، از سایتVFS یک تأییدیه برای تعیین وقت سفارت هلند دریافت می‌کنند و زمان حضور در سفارت برای متقاضیان مشخص می‌شود. درصورتی‌که فرد مایل باشد به‌صورت حضوری وقت بگیرید باید به آدرس VFS هلند در تهران خیابان موسوی (گلستان پنجم)، میدان هروی، طبقه چهارم هروی سنتر مراجعه کند.

در پایان به یاد داشته باشید

در پایان متقاضیان می‌بایست به چند نکته توجه کنند. به‌عنوان نمونه مراجعه‌کننده به سفارت می‌بایست مدارک را به‌صورت انگلیسی ترجمه کند. افراد می‌بایست در زمان مقرر بدون تأخیر و با مدارک کامل به سفارت مراجعه کنند. همچنین افراد می‌بایست برای کارهایی مانند انگشت‌نگاری و کارهای کنسولی به کارگزاری مورد تأیید سفارت مراجعه کنند و در سفارت مصاحبه زیادی با مراجعه‌کننده صورت نمی‌گیرد.

موارد بیان‌شده تنها بخشی از موارد و شرایطی است که متقاضی وقت سفارت هلند می‌بایست به آن توجه کند از همین رو پیشنهاد می‌کنیم متقاضیان دریافت ویزا از طریق مشاوران مهاجرتی و حقوقی معتبر مراحل دریافت وقت سفارت را طی و ویزای خود را دریافت کنند. شما همراهان عزیز نیز می‌توانید به‌منظور دریافت راهنمایی و مشاوره در این حوزه با همکاران ما در گروه سفریتو صحبت کنید. همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص انواع ویزا و وقت سفارت‌های گوناگون از وب‌سایت سفریتو نیز دیدن فرمایید.

وقت سفارت فرانسه

فرانسه دیگر کشور اروپایی محبوب در میان ایرانیان به حساب می آید که اخیرا مهاجرت به آن طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. دریافت وقت سفارت فرانسه کار راحتی است. با اینکه این کشور در داخل ایران سفارت دارد، شما می توانید نسبت به دریافت وقت سفارت آن اقدام نمایید. 

کارگزاری رسمی این سفارت در ایران VFSGlobal می باشد. این کارگزاری با راه اندازی سیستم اتوماتیک آماده رفع نیاز کاربران خود می باشد. همچون دیگر کشور های دنیا، شما می توانید از راه ها و روش های متنوعی برای دریافت وقت سفارت فرانسه استفاده کنید. هر کدام از این راه ها یک سری مزایا و معایب خاص را به همراه دارند. مهاجرت توریستی و مهاجرت بلند مدت را می توان به عنوان اصلی ترین روش های ورود به این کشور شناسایی کرد. 

توجه داشته باشید که برخلاف سفارت آلمان، با دریافتوقت سفارت فرانسهشما نیازی به مصاحبه ندارید. شما وارد سفارت می شوید، مدارک خود را تحویل می دهید، پروسه انگشت نگاری را به اتمام می رسانید و کارتان تمام است. به همین علت هم معمولا وقت سفارت فرانسه دو روز پس از ثبت درخواست مشخص می شود. پس از ثبت درخواست، معمولا کاربران تاریخی مربوط به 1 ماه بعد دریافت می کنند. لازم به ذکر است که کارگزاری رسمی فرانسه در ایران یعنی VFSGlobal یک سری شرایط خاص را برای کاربرانش در نظر گرفته است. افرادی که تست پی سی آر منفی دارند در اولویت قرار گرفته و افرادی که هنوز با کرونا دست و پنجه نرم می کنند اجازه ورود نخواهند داشت. 

16 حقیقت منحصر بفرد از کشور فرانسه

وقت سفارت فرانسه

برای دریافت وقت سفارت فرانسه، در ابتدا شما باید وارد سایت VFSGlobal شوید. در این مرحله شما باید کشور مبدا را ایران و کشور مقصد را بر روی فرانسه قرار دهید. از آنجایی که این کارگزاری با کشور های زیادی همکاری می کند، شما باید در انتخاب خود دقت کنید تا با مشکلی مواجه نشوید. زمانی که شما مبدا و مقصد را مشخص کردید، باید یک آدرس ایمیل ثبت کنید. در اتمام پروسه ایمیلی مربوط به تایید مدارک برای شما ارسال می شود. زمانی که شما طبق دستور العمل های درج شده در ایمیل اطلاعات خود را وارد و ثبت کردید، پس از دو روز درخواست شما پردازش شده و نتیجه نهایی در اختیارتان قرار می گیرد. 

وقت سفارت اسپانیا

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که برای دریافت وقت سفارت اسپانیا باید چه کاری را انجام دهیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این سفارت هم مثل سفارت آلمان یک سری کارگزاری های خاص را در خود جای داده است. توجه داشته باشید که کشور اسپانیا را می توان به عنوان دیگر مقصد مهاجرین و مسافرین ایرانی شناسایی کرد. قبل از اقدام برای دریافت وقت سفارت اسپانیا، شما باید مدارک خود را آماده کرده باشید و آماده ورود به این سفارت باشید. همچون پروسه مربوط به گرفتن سفارت اسپانیا ، برای ورود به اسپانیا شما باز هم باید از خدمات کارگزاری و تیم های واسطه برای دریافت وقت سفارت استفاده نمایید. کارگزاری تایید شده سفارت اسپانیا در ایران، BLS است. 

اسپانیا : معرفی کشور اسپانیا - چرا به اسپانیا سفر کنیم؟

 

وقت سفارت اسپانیا

برای دریافتوقت سفارت اسپانیا ، در ابتدا شما باید به سایت BLS وارد شوید و حساب کاربری خود را ایجاد نمایید. توجه داشته باشید که این پروسه اهمیت زیادی داشته و شما حتما باید اطلاعات دقیق و درستی را در این قسمت وارد نمایید تا با هیچ مشکل خاصی مواجه نشوید. هنگامی که ثبت نام اولیه و پروسه ایجاد حساب کاربری به اتمام رسید، شما باید مقداری از وقت خود را صرف کنید تا یک تاریخ فعال را انتخاب نمایید. در این مرحله وب سایت بی ال اس یک تقویم را در جلوی شما قرار داده و ازتان درخواست می کند تا یک تاریخ را انتخاب نمایید. در این تقویم شما می توانید تاریخ های آزاد و باز سفارت اسپانیا را مشاهده کنید. 

چگونه وقت سفارت بلژیک را بگریم؟

 کشورهای محدودی در جهان وجود دارد که به شهروندان ایرانی اجازه ورود به خاک کشور خود  را بدون اخذ ویزا می‌دهند. این در حالی است که شهروندان ایرانی برای ورود به تمامی کشورها اتحادیه اروپا می‌بایست به سفارت کشور مربوطه مراجعه و ویزای آن را تهیه کنند. در مرحله اول دریافت ویزا فرد می‌بایست زمانی را از سفارت برای مصاحبه، ارائه مدارک و انگشت‌نگاری دریافت کند.. به این زمان  وقت سفارت بلژیک گفته می‌شود. باید توجه داشت که صدور ویزا برای کشور بلژیک به دو صورت کوتاه‌مدت و بلندمدت صورت می‌گیرد و متقاضیان می‌بایست وقت سفارت بلژیک را متناسب با نوع ویزا خود درخواست کنند.

 

انواع وقت سفارت بلژیک

عموماً سفارت بلژیک به دو صورت وقت سفارت مشخص می‌کند.

وقت سفارت فوری

وقت سفارت فوری برای افرادی صادر می‌شود که می‌بایست اسرع وقت و در زمانی مشخص وارد خاک بلژیک شوند. عموماً افرادی چون بیماران یا افرادی که می‌بایست در کنفرانسی خاص شرکت می‌کنند از این نوع وقت استفاده می‌کنند. این نوع وقت به درخواست‌کننده این امکان را می‌دهد که در کمتر از یک ماه وارد سفارت شود و ویزای خودم را در کمترین زمان ممکن دریافت کند.

وقت سفارت عادی

تمامی متقاضیان دریافت ویزا درصورتی‌که زمان کافی برای دریافت ویزا داشته باشند و عجله‌ای برای حضور در این کشور نداشته باشند از وقت سفارت عادی استفاده می‌کنند. در این وضعیت متقاضی به مدت یک ماه فرصت دارد مدارک خود را تهیه و پس از آن به سفارت مراجعه کند.

 

مراحل دریافت وقت سفارت بلژیک به چه صورتی است؟

عموماً وقت سفارت به دو صورت حضوری و آنلاین صادر می‌شود. به دلیل حجم بالای درخواست‌ها برای دریافت ویزای کشور بلژیک، متقاضیان تنها می‌توانند به‌صورت آنلاین اقدام به دریافت وقت سفارت کنند. در این روش ابتدا متقاضی به وب‌سایت مورد تأیید سفارت مراجعه می‌کند و اطلاعات خود را کامل و صحیح وارد می‌کند. پس از تکمیل اطلاعات ایمیلی مبنی بر تأییدیه سفارت برای فرد متقاضی ارسال می‌شود. کارگزار رسمی سفارت اطلاعات و مدارک را بررسی و پس از آن با توجه به برنامه سفارت وقت مناسبی را برای متقاضی در نظر می‌گیرد.

 

برای دریافت وقت سفارت چه مدارکی نیاز است؟

متقاضیان دریافت ویزای کشور بلژیک می‌بایست مدارک خود را  بسته به نوع ویزای درخواستی تهیه کنند. به‌طورکلی افراد می‌بایست مدارک زیر را با خود به همراه داشته باشند.

مدارک شناسایی

مدرکی که متقاضی برای دریافت هر نوع ویزایی می‌بایست آن را تهیه کند مدارک شناسایی و احراز هویت  فرد است. این مدارک شامل شامل شناسنامه، گذرنامه، عکس، سند ازدواج و ... می‌باشد.

مدارک مسافرتی

متقاضیان می‌بایست مدارکی چون رسید رزرو هتل یا واچر هتل، رزرو بلیط هواپیما، بیمه‌نامه مسافرتی را کامل و بدون نقص به سفارت ارائه دهند تا سفارت از هدف آنها برای سفر و توانایی اقامت در کشور بلژیک مطمئن شود.

مدارک مالی

مدارک مالی نشان‌دهنده سطح تمکن فرد در پرداخت هزینه‌های خود در مدت‌زمان اقامت در این کشور است. این مدارک شامل گردش حساب، تمکن مالی و ... است.

مدارک شغلی

مدارک شغلی از اهمیت بالایی برخوردار است. چراکه موقعیت شغلی فرد در کشور مبدا نشاند‌دهنده توانایی و تخصص او است. این مدارک شامل نامه اشتغال به کار، برگه مرخصی، سابقه بیمه تأمین اجتماعی است.

 

 در پایان به یاد داشته باشید

مطالب ارائه‌شده تنها بخشی شرایطی است که فرد می‌بایست برای دریافت وقت سفارت بلژیک به آن توجه کنند. جدا از موارد بیان‌شده متقاضیان می‌بایست به نکات دیگری نیز توجه کنند. به‌عنوان نمونه آنها باید در زمان مراجعه هزینه تعیین وقت سفارت بلژیک به‌صورت انفرادی و به‌صورت جداگانه بابت انگشت‌نگاری و مصاحبه‌ای است که توسط مسئول سفارت صورت می‌گیرد پرداخت کنند. باید توجه داشت که دریافت ویزا و وقت سفارت برای سفر به هر کشوری دارای شرایطی و نکات بسیاری است که لازم است متقاضیان از متخصصین و کارشناسان این حوزه مشاوره دریافت کنند. شما همراهان عزیز نیز می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با همکاران ما در گروه سفریتو در ارتباط باشید.

 

در خصوص وقت سفارت سوئد چه می‌دانید

سوئد ازجمله کشورهایی است که برای متقاضیان ورود به خاک خود ویزا صادر می‌کند. از همین رو لازم است افراد متقاضی پیش از مراجعه به سفارت در خصوص شرایط، مدارک و قوانین صدور ویزا اطلاعات کاملی داشته باشند. یکی از نکاتی که می‌بایست این افراد به آن توجه کنند وقت سفارت سوئد است. ما در این مطلب قصد داریم تمام شرایط و مدارکی که شما همراهان عزیز نیاز دارید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن این وقت را دریافت کنید، را بیان کنیم. لطفاً تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

 

چرا به وقت سفارت سوئد نیاز داریم؟

همان‌گونه که بیان شد سوئد به‌عنوان چهارمین کشور بزرگ قاره اروپا و حوزه شینگن برای مسافران و مهاجرانی که مایل هستند به این کشور سفر کنند ویزا صادر می‌کند. عموماً این کشور ویزاهای مختلفی چون ویزای گردشگری، پزشکی، تحصیلی، تجاری، دیدار با خانواده و.... را برای متقاضیان خود صادر می‌کند. از همین رو متقاضیان سفر به این کشور می‌بایست مراحل دریافت ویزای قانونی کشور سوئد را به‌درستی طی کنند. اولین مرحله دریافت ویزا وقت سفارت سوئد است. این وقت به متقاضی کمک می‌کند تا درزمانی مشخص و با آرامش به سفارت کشور مربوطه مراجعه کند و درخواست  و مدارک خود را به بازرسین مربوطه تحویل دهد. 

مراحل دریافت وقت سفارت

متقاضیان دریافت ویزای هر کشوری می‌بایست بر اساس قوانین و شرایط سفارت کشور مربوطه اقدام به دریافت وقت سفارت کنند. در خصوص کشور سوئد نیز متقاضیان می‌توانند تنها به‌صورت آنلاین و مراجعه به وب‌سایت مورد تأیید این سفارت درخواست خود را ثبت نمایند. به دین ترتیب متقاضیان می‌بایست ابتدا فرم درخواست ویزا را تکمیل کنند و مدارک مورد نیز را به همراه فرم در صفحه کاربری خود بارگذاری کنند. پس از ارسال مدارک و فرم درخواستی متقاضیان می‌بایست منتظر زمان مشخص‌شده از سمت سفارت سوئد باشند. آنها می‌بایست در زمان حضور در سفارت علاوه بر ارائه اصل مدارک، کپی از فرم تکمیل‌شده نیز به همراه خود داشته باشند.  

 

مدارک موردنیاز موقت سفارت

متقاضیان می‌بایست متناسب با نوع ویزای درخواستی به سفارت کشور سوئد مدارک خود را آماده کنند. بااین‌حال آنها می‌بایست مدارکی چون رسید پرداخت هزینه سفارت ، بیمه مسافرتی، دعوت‌نامه، رزرو پرواز، شناسنامه، مدارک شغلی معتبر و فرم درخواست وقت سفارت را در زمان ثبت سیستمی و حضور در سفارت به همراه داشته باشند. همچنین آنها باید  این مدارک به زبان انگلیسی ترجمه و به امضاء و مهر یک دارالترجمه رسمی برسانند. متقاضیان می‌بایست توجه کنند که چیدمان مدارک در زمان تحویل به بازرس سفارت بسیار مهم است. یعنی مدارک متقاضی می‌بایست بر اساس چیدمان مورد تأیید سفارت و بدون هیچ‌گونه نقصی به آنها ارائه داده شود.

 

انواع وقت سفارت سوئد

سفارت سوئد مانند بسیاری از سفارت‌های دیگر به دو صورت فوری و عادی وقت سفارت صادر می‌کند.

در وقت سفارت فوری متقاضی می‌تواند کمتر از یک ماه به‌منظور مصاحبه وارد سفارت شود. این نوع وقت عموماً برای افرادی صادر می‌گردد که می‌بایست در زمان مشخصی در کشور سوئد حضورداشته باشند. البته باید توجه داشت که در این نوع وقت متقاضی می‌بایست هزینه بیشتری بپردازد.

در وقت سفارت عادی متقاضی طبق روندی مشخص و ظرف مدت سه ماه وارد سفارت این کشور می‌شود تا مدارک خود را به بازرس بخش مربوطه تحویل دهد. هزینه دریافت وقت سفارت به‌صورت عادی از وقت سفارت فوری بسیار کمتر است. بااین‌حال مدت‌زمان بیشتر طول می‌کشد تا متقاضی وارد سفارت شود.

 

هزینه وقت سفارت سوئد به چه صورتی پرداخت می‌شود؟

متقاضیان دریافت ویزا این کشور می‌بایست برای دریافت وقت سفارت سوئد هزینه‌ای را به‌منظور مصاحبه،انگشت‌نگاری و دیگر مراحل کاری در سفارت پرداخت کنند. آنها باید این هزینه را که حدود 80 یورو است به‌صورت آنلاین و از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی پرداخت کنند.

 

در پایان به یاد داشته باشید

ازآنجایی‌که ممکن است پروسه دریافت وقت سفارت سوئد طولانی شود لازم است متقاضیان به برخی نکات دیگر نیز توجه کنند. به‌عنوان نمونه متقاضیان می‌بایست از اعتبار پاسپورت خود بیش از 6 ماه اطمینان حاصل کنند. متقاضیان می‌بایست مدارکی دال بر عدم سوءسابقه خود ارائه دهند و از ارائه مدارک جعلی خودداری کنند. در زمان حضور در سفارت آراسته باشند و آرامش خود را حفظ کنند. هیچ‌گونه وسایل ممنوعه‌ای را همراه خود وارد سفارت نکنید. در آخر نیز متقاضیان می‌بایست در تاریخ و زمان مشخص وارد سفارت شوند و هیچ‌گونه تأخیری نداشته باشند.

گرفتن وقت سفارت از هر سفارتخانه‌ای ازجمله سفارت سوئد دارای پیچیدگی و مراحلی است که معمولاً افراد نمی‌توانند به‌راحتی آن را طی کنند. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم متقاضیان این کار را به کمک متخصصین در آژانس‌های معتبر مهاجرتی انجام دهند. شما همراهان عزیز نیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه یا دریافت مشاوره در حوزه وقت سفارت هر کشوری با همکاران ما در گروه سفریتو در ارتباط باشید. همکاران ما به‌صورت شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 11 آبان 1401
سیر تا پیاز آنچه میبایست در خصوص دریافت وقت از سفارت آلمان بدانی

امروزه کشورهای اتحادیه اروپا مقصد بسیاری از افراد به منظور مهاجرت، تحصیل، کار و گردشگری است. این کشورها با داشتن شرایط مناسب کاری، تحصیلی و پیشترفت‌های علمی و صنعتی و ثبات اقصادی توانسته‌اند توجه بسیاری از مهاجرین، محصلین و گردشگران را به خود جلب کنند. ازجمله کشورهایی که سالانه افراد بسیاری به دلایل گوناگون مایل به دریافت ویزای آن هستند، کشور آلمان است. ورود به کشور آلمان مستلزم داشتن ویزا می‌باشد و افراد می‌بایست پیش از هرگونه اقدامی از سفارت آن در تهران وقت سفارت بگیرند. این در حالی است که به دلیل درخواست‌های بسیار به وقت سفارت آلمان تعیین وقت با کندی روبه‌رو است. از همین رو لازم است متقاضیان با شرایط و مدارک مورد نیاز تعیین وقت آشنایی کامل داشته باشند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با چگونگی وقت گرفتن از سفارت آلمان و دیگر شرایط آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

در مورد آلمان در ویکی تابناک بیشتر بخوانید

برای دریافت وقت از سفارت آلمان از کجا شروع کنیم؟

افراد می‌بایست پیش از هرگونه اقدامی به‌منظور دریافت ویزا و وقت از سفارت باید بدانند که این کار تنها از طریق کارگزاری رسمی این کشور در ایران یا وب‌سایت رسمی آن صورت می‌گیرد. از همین رو لازم است افراد فارغ از نوع ویزای درخواستی ابتدا در سیستم تعیین وقت مصاحبه سفارت کشور آلمان ثبت نام کنند. باید توجه داشت که حجم درخواست به این کشور به منظور دریافت ویزا بسیار بالا است. از همین رو دریافت وقت از سفارت برای این کشور نسبت به دیگر کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهای همسایه آن بسیار زمان‌بر است. البته درصورتی‌که افراد نیاز به دریافت ویزاهای فوری از قبیل ویزای پزشکی داشته باشند، سفارت کمتر از یک هفته وقت سفارت تعیین می‌کند.

تعیین وقت سفارت آلمان برای ویزاهای گوناگون به چه صورت است؟

همان‌گونه که می‌دانید افراد بسیاری با اهداف گوناگونی اقدام به تهیه ویزا برای کشور آلمان می‌کنند. با این حال افرد باید توجه کنند که دریافت وقت سفارت به منظور مصاحبه و دریافت ویزا بسیار متفاوت است. زمان لازم برای دریافت وقت سفارت به‌منظور دریافت انواع ویزا عبارت است از:

توریست و گردشگری

ویزای توریستی و گردشگری یکی از راحت‌ترین نوع ویزا جهت دریافت از کشور آلمان است. دریافت وقت سفارت این نوع ویزا بیش از 4 هفته پس از ثبت نام در سیستم به طول نمی‌انجامد.

ویزای تحصیلی

افراد برای دریافت ویزای تحصیلی بسته به مقطع تحصیلی با شرایط گوناگونی مواجه هستند. به عنوان نمونه افرادی که مایل هستند ویزای تحصیلی برای مقطع لیسانس دریافت کنند، وقت سفارت ممکن است برای آنها تا 12 ماه یا بیشتر نیز به طول بکشد. این در حالی است مدت زمان مورد نیاز به‌منظور وقت سفارت برای متقاضیان تحصیلات تکمیلی و فرصت‎های مطالعاتی از 2 تا 4 هفته است.

ویزای کار

ویزای کار یکی از ویزاهایی است که در کشور ما بسیار مورد تقاضا است. از همین رو دریافت وقت سفارت آلمان برای این نوع ویزا بسیار زمانبر است. البته ویزای کاری به دو صورت است. درصورتی که افرد از کشور آلمان پیشنهاد شغلی داشته باشند زمان دریافت وقت سفارت بسیار کوتاه است. اما درصورتی‌که خود فرد از کشور مبدا در جستجوی کار در کشور آلمان باشد بین 12 تا 24 ماه طول می‌کشد تا وقت سفارت برای او تایید شود.

مراحل دریافت وقت سفارت

به طور کلی ابتدا  فرد می‌بایست در سیستم آنلاین درخواست وقت سفارت ثبت نام کند. پس از ثبت نام و دریافت شماره پیگیری یک ایمیل برای فرد متقاضی ارسال می‌شود. پس از آن متقاضی می‌بایست ایمیل را تایید و اطلاعات خود را به درستی وارد کند. بسته به نوع ویزا 2 تا 6 هفته قبل از وقت سفارت زمان دقیق مصاحبه در ایمیلی برای متقاضی ارسال می‌شود. درصورتی‌که وقت مشخص شده مناسب متقاضی باشد، او می‌بایست ایمیل را تایید کند. درغیر این صورت وقت سفارت پس از یک هفته لغو می‌شود.

درپایان به یاد داشته باشید که

مطالب بیان شده تنها خلاصه‎ای از شرایط و مراحل دریافت وقت از سفارت آلمان می‌باشد. افراد می‌بایست توجه کنند که دریافت ویزا نیاز به مدارک و شرایطی دارد که لازم است پیش از هرگونه اقدامی با متخصصین این حوزه مشورت و صحبت کنند. شما همراهان عزیز نیز می‌توانید به‌منظور دریافت مشاوره و دیگر خدمات در این حوزه با کارشناسان ما در گروه سفریتو در ارتباط باشید.

سیر تا پیاز آنچه می‌بایست در خصوص دریافت وقت سفارت اتریش بدانید

امروزه به دلیل پیشرفت‌های بسیار کشورهای توسعه‌یافته مانند کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن  درزمینه مسائل اقتصادی، علمی و گردشگری به مقصد بسیاری از متقاضیان مهاجرت تبدیل شده است. یکی از کشورهایی که از لحاظ گردشگری و  مهاجرتی با استقبال بسیاری از افراد مواجه است، کشور اتریش است. این کشور به دلیل جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده به‌عنوان جاذبه توریستی برتر در قاره اروپا شناخته می‌شود. البته متقاضیان تنها به این دلیل مایل به سفر  به اتریش نیستند و سالانه سفارت اتریش به دلایل گوناگون دیگری نیز ویزا صادر می‌کند. از همین رو هر فرد متقاضی برای دریافت ویزا لازم است با برخی از شرایط آشنا و اطلاعات خود را در خصوص تعیین وقت سفارت اتریش تکمیل کند. ما در این مطلب قصد داریم به‌صورت خلاصه در خصوص دریافت وقت از این سفارت و شرایط دریافت آن بپردازیم. لطفاً تا پایان با ما همراه باشید.

وقت سفارت اتریش به چه صورت است؟

کشور اتریش ویزا را به دو صورت کوتاه‌مدت و ملند مدت صادر می‌کند. ویزای کوتاه‌مدت شامل ویزای توریستی، ورزشی، پزشکی و ..... و ویزای بلندمدت شامل ویزای تحصیلی، کاری و..... می‌باشد. متقاضیان می‌بایست برای دریافت هرنوع ویزایی یک وقت سفارت درخواست کنند. باید توجه داشت که دریافت وقت سفارت اتریش برای هر نوع ویزایی متفاوت است و ممکن است فرد از چند هفته تا چند ماه برای تعیین زمان آن منتظر باشد. البته حجم درخواست‌های ارائه‌شده به سفارت نیز در مدت‌زمان انتظار متقاضیان تأثیر می‌گذارد. از همین رو دریافت وقت سفارت برای ویزاهایی مانند ویزای تحصیلی و کاری نسبت به دیگر ویزاها بسیار طولانی‌مدت است.

متقاضیان می‌بایست توجه کنند که مدارک موردنیاز برای هر نوع ویزایی متفاوت است و افراد می‌بایست پیش از  مراجعه به سفارت این مدارک را به‌صورت کامل آماده کنند. همچنین باید توجه کنند که هزینه وقت سفارت بسته به نوع ویزا و محدودیت زمانی افراد بسیار متفاوت است. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم متقاضیان دریافت ویزا اطلاعات خود در این زمینه از طریق مؤسسات گردشگری و آژانس‌های معتبر  به‌روز و کامل کنند.

مراحل دریافت وقت سفارت اتریش به چه صورت است؟

امروزه افراد می‌توانند جدا از روش مراجعه حضوری به سفارت اتریش، به صورت غیرحضوری نیز از سفارت مربوطه وقت سفارت اتریش دریافت کنند. در این روش در مرحله اول متقاضیان می‌بایست با مراجعه به سایت vfs  اطلاعات خود را به‌صورت کامل و صحیح وارد و مدارک را ضمیمه درخواست خود کنند. پس از آن تائیده‌ای به‌صورت ایمیل برای افراد ارسال می‌شود. پس از بررسی مدارک توسط کارشناسان مربوطه متقاضیان تاریخ دقیق حضور در سفارت را دریافت خواهند کرد. لازم است بدانید که عموماً وقت سفارت 2 ماه بعد از ثبت درخواست برای متقاضی صادر می‌شود.

https://www.ghasrangasht.com/wp-content/uploads/2022/03/%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%B4-2.jpg

در پایان به یاد داشته باشید

به دلیل حجم بالای درخواست‌های دریافت ویزا از کشور اتریش لازم است متقاضیان دریافت هر نوع ویزایی از این کشور به چند نکته توجه کنند. ابتدا متقاضیان می‌بایست تمامی مدارک خود را به زبان آلمانی ترجمه کنند. آنها می‌بایست پیش از زمان تعیین‌شده از کامل و جامعه بودن مدارک خود اطمینان حاصل کنند. چراکه در صورت وجود نقص در مدارک، متقاضی با مشکل مواجه می‌شود و ممکن است درخواست او ریجکت شود. پیشنهاد می‌کنیم مدارک مورد تأیید دادگستری و وزارت امور خارجه باشد. همچنین بهتر است پاسپورت متقاضی بعد از پایان سفر تا 3 ماه اعتبار داشته باشد.

 

وقت سفارت هلند چیست؟

وقت سفارت به زمان و تاریخی گفته می‌شود که از سمت سفارت کشور موردنظر برای متقاضی دریافت ویزا مشخص می‌گردد. عموما اقداماتی چون تحویل مدارک، انگشت‌نگاری و انجام مصاحبه در زمان وقت سفارت هلند انجام می‌گیرد. پس از آن کارشناسان مربوطه با بررسی دقیق مدارک صلاحیت او را برای دریافت ویزا می‌سنجند. از همین رو دریافت این وقت به دلیل حجم بالای درخواست‌ها به‌آسانی نیست و متقاضی می‌بایست پیش از دریافت این وقت مدارک خود را تکمیل کند. چراکه درصورتی‌که فرد بدون آمادگی و مدارک ناقص به سفارت مراجعه کند، وقت او باطل می‌شود و فرد می‌بایست مراحل دریافت آن را دوباره طی کند.

https://jamejamonline.ir/files/fa/news/1401/5/8/657302_160.jpg

چگونه می‌توان وقت سفارت دریافت کرد؟

همان‌گونه که پیش‌تر نیز بیان شد دریافت وقت سفارت هلند به دلیل حجم بالای درخواست‌ها به‌سختی امکان می‌گردد از همین رو سفارت این کشور با امضاء قراردادی یا شرکت VFS GLOBAL  اقدامات اولیه به‌منظور دریافت وقت را به این شرکت محول کرده است. این شرکت با ایجاد یک فضای امن این امکان را برای متقاضیان درخواست ویزا فراهم می‌کند که متقاضیان بدون نیاز به صف و مراجعه به سفارت، وقت مناسبی را دریافت کنند. به‌طورکلی افراد می‌بایست ابتدا به وب‌سایت VFS مراجعه و زمان سفرشان و نوع ویزا و دیگر مدارک موردنیاز را به آدرس سایت ارسال کنند. درصورتی‌که مدارک مطابق استاندارهای سفارت هلند باشد، از سایتVFS یک تأییدیه برای تعیین وقت سفارت هلند دریافت می‌کنند و زمان حضور در سفارت برای متقاضیان مشخص می‌شود. درصورتی‌که فرد مایل باشد به‌صورت حضوری وقت بگیرید باید به آدرس VFS هلند در تهران خیابان موسوی (گلستان پنجم)، میدان هروی، طبقه چهارم هروی سنتر مراجعه کند.

در پایان به یاد داشته باشید

در پایان متقاضیان می‌بایست به چند نکته توجه کنند. به‌عنوان نمونه مراجعه‌کننده به سفارت می‌بایست مدارک را به‌صورت انگلیسی ترجمه کند. افراد می‌بایست در زمان مقرر بدون تأخیر و با مدارک کامل به سفارت مراجعه کنند. همچنین افراد می‌بایست برای کارهایی مانند انگشت‌نگاری و کارهای کنسولی به کارگزاری مورد تأیید سفارت مراجعه کنند و در سفارت مصاحبه زیادی با مراجعه‌کننده صورت نمی‌گیرد.

موارد بیان‌شده تنها بخشی از موارد و شرایطی است که متقاضی وقت سفارت هلند می‌بایست به آن توجه کند از همین رو پیشنهاد می‌کنیم متقاضیان دریافت ویزا از طریق مشاوران مهاجرتی و حقوقی معتبر مراحل دریافت وقت سفارت را طی و ویزای خود را دریافت کنند. شما همراهان عزیز نیز می‌توانید به‌منظور دریافت راهنمایی و مشاوره در این حوزه با همکاران ما در گروه سفریتو صحبت کنید. همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص انواع ویزا و وقت سفارت‌های گوناگون از وب‌سایت سفریتو نیز دیدن فرمایید.

وقت سفارت فرانسه

فرانسه دیگر کشور اروپایی محبوب در میان ایرانیان به حساب می آید که اخیرا مهاجرت به آن طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. دریافت وقت سفارت فرانسه کار راحتی است. با اینکه این کشور در داخل ایران سفارت دارد، شما می توانید نسبت به دریافت وقت سفارت آن اقدام نمایید. 

کارگزاری رسمی این سفارت در ایران VFSGlobal می باشد. این کارگزاری با راه اندازی سیستم اتوماتیک آماده رفع نیاز کاربران خود می باشد. همچون دیگر کشور های دنیا، شما می توانید از راه ها و روش های متنوعی برای دریافت وقت سفارت فرانسه استفاده کنید. هر کدام از این راه ها یک سری مزایا و معایب خاص را به همراه دارند. مهاجرت توریستی و مهاجرت بلند مدت را می توان به عنوان اصلی ترین روش های ورود به این کشور شناسایی کرد. 

توجه داشته باشید که برخلاف سفارت آلمان، با دریافتوقت سفارت فرانسهشما نیازی به مصاحبه ندارید. شما وارد سفارت می شوید، مدارک خود را تحویل می دهید، پروسه انگشت نگاری را به اتمام می رسانید و کارتان تمام است. به همین علت هم معمولا وقت سفارت فرانسه دو روز پس از ثبت درخواست مشخص می شود. پس از ثبت درخواست، معمولا کاربران تاریخی مربوط به 1 ماه بعد دریافت می کنند. لازم به ذکر است که کارگزاری رسمی فرانسه در ایران یعنی VFSGlobal یک سری شرایط خاص را برای کاربرانش در نظر گرفته است. افرادی که تست پی سی آر منفی دارند در اولویت قرار گرفته و افرادی که هنوز با کرونا دست و پنجه نرم می کنند اجازه ورود نخواهند داشت. 

16 حقیقت منحصر بفرد از کشور فرانسه

وقت سفارت فرانسه

برای دریافت وقت سفارت فرانسه، در ابتدا شما باید وارد سایت VFSGlobal شوید. در این مرحله شما باید کشور مبدا را ایران و کشور مقصد را بر روی فرانسه قرار دهید. از آنجایی که این کارگزاری با کشور های زیادی همکاری می کند، شما باید در انتخاب خود دقت کنید تا با مشکلی مواجه نشوید. زمانی که شما مبدا و مقصد را مشخص کردید، باید یک آدرس ایمیل ثبت کنید. در اتمام پروسه ایمیلی مربوط به تایید مدارک برای شما ارسال می شود. زمانی که شما طبق دستور العمل های درج شده در ایمیل اطلاعات خود را وارد و ثبت کردید، پس از دو روز درخواست شما پردازش شده و نتیجه نهایی در اختیارتان قرار می گیرد. 

وقت سفارت اسپانیا

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که برای دریافت وقت سفارت اسپانیا باید چه کاری را انجام دهیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این سفارت هم مثل سفارت آلمان یک سری کارگزاری های خاص را در خود جای داده است. توجه داشته باشید که کشور اسپانیا را می توان به عنوان دیگر مقصد مهاجرین و مسافرین ایرانی شناسایی کرد. قبل از اقدام برای دریافت وقت سفارت اسپانیا، شما باید مدارک خود را آماده کرده باشید و آماده ورود به این سفارت باشید. همچون پروسه مربوط به گرفتن سفارت اسپانیا ، برای ورود به اسپانیا شما باز هم باید از خدمات کارگزاری و تیم های واسطه برای دریافت وقت سفارت استفاده نمایید. کارگزاری تایید شده سفارت اسپانیا در ایران، BLS است. 

اسپانیا : معرفی کشور اسپانیا - چرا به اسپانیا سفر کنیم؟

 

وقت سفارت اسپانیا

برای دریافتوقت سفارت اسپانیا ، در ابتدا شما باید به سایت BLS وارد شوید و حساب کاربری خود را ایجاد نمایید. توجه داشته باشید که این پروسه اهمیت زیادی داشته و شما حتما باید اطلاعات دقیق و درستی را در این قسمت وارد نمایید تا با هیچ مشکل خاصی مواجه نشوید. هنگامی که ثبت نام اولیه و پروسه ایجاد حساب کاربری به اتمام رسید، شما باید مقداری از وقت خود را صرف کنید تا یک تاریخ فعال را انتخاب نمایید. در این مرحله وب سایت بی ال اس یک تقویم را در جلوی شما قرار داده و ازتان درخواست می کند تا یک تاریخ را انتخاب نمایید. در این تقویم شما می توانید تاریخ های آزاد و باز سفارت اسپانیا را مشاهده کنید. 

چگونه وقت سفارت بلژیک را بگریم؟

 کشورهای محدودی در جهان وجود دارد که به شهروندان ایرانی اجازه ورود به خاک کشور خود  را بدون اخذ ویزا می‌دهند. این در حالی است که شهروندان ایرانی برای ورود به تمامی کشورها اتحادیه اروپا می‌بایست به سفارت کشور مربوطه مراجعه و ویزای آن را تهیه کنند. در مرحله اول دریافت ویزا فرد می‌بایست زمانی را از سفارت برای مصاحبه، ارائه مدارک و انگشت‌نگاری دریافت کند.. به این زمان  وقت سفارت بلژیک گفته می‌شود. باید توجه داشت که صدور ویزا برای کشور بلژیک به دو صورت کوتاه‌مدت و بلندمدت صورت می‌گیرد و متقاضیان می‌بایست وقت سفارت بلژیک را متناسب با نوع ویزا خود درخواست کنند.

 

انواع وقت سفارت بلژیک

عموماً سفارت بلژیک به دو صورت وقت سفارت مشخص می‌کند.

وقت سفارت فوری

وقت سفارت فوری برای افرادی صادر می‌شود که می‌بایست اسرع وقت و در زمانی مشخص وارد خاک بلژیک شوند. عموماً افرادی چون بیماران یا افرادی که می‌بایست در کنفرانسی خاص شرکت می‌کنند از این نوع وقت استفاده می‌کنند. این نوع وقت به درخواست‌کننده این امکان را می‌دهد که در کمتر از یک ماه وارد سفارت شود و ویزای خودم را در کمترین زمان ممکن دریافت کند.

وقت سفارت عادی

تمامی متقاضیان دریافت ویزا درصورتی‌که زمان کافی برای دریافت ویزا داشته باشند و عجله‌ای برای حضور در این کشور نداشته باشند از وقت سفارت عادی استفاده می‌کنند. در این وضعیت متقاضی به مدت یک ماه فرصت دارد مدارک خود را تهیه و پس از آن به سفارت مراجعه کند.

 

مراحل دریافت وقت سفارت بلژیک به چه صورتی است؟

عموماً وقت سفارت به دو صورت حضوری و آنلاین صادر می‌شود. به دلیل حجم بالای درخواست‌ها برای دریافت ویزای کشور بلژیک، متقاضیان تنها می‌توانند به‌صورت آنلاین اقدام به دریافت وقت سفارت کنند. در این روش ابتدا متقاضی به وب‌سایت مورد تأیید سفارت مراجعه می‌کند و اطلاعات خود را کامل و صحیح وارد می‌کند. پس از تکمیل اطلاعات ایمیلی مبنی بر تأییدیه سفارت برای فرد متقاضی ارسال می‌شود. کارگزار رسمی سفارت اطلاعات و مدارک را بررسی و پس از آن با توجه به برنامه سفارت وقت مناسبی را برای متقاضی در نظر می‌گیرد.

 

برای دریافت وقت سفارت چه مدارکی نیاز است؟

متقاضیان دریافت ویزای کشور بلژیک می‌بایست مدارک خود را  بسته به نوع ویزای درخواستی تهیه کنند. به‌طورکلی افراد می‌بایست مدارک زیر را با خود به همراه داشته باشند.

مدارک شناسایی

مدرکی که متقاضی برای دریافت هر نوع ویزایی می‌بایست آن را تهیه کند مدارک شناسایی و احراز هویت  فرد است. این مدارک شامل شامل شناسنامه، گذرنامه، عکس، سند ازدواج و ... می‌باشد.

مدارک مسافرتی

متقاضیان می‌بایست مدارکی چون رسید رزرو هتل یا واچر هتل، رزرو بلیط هواپیما، بیمه‌نامه مسافرتی را کامل و بدون نقص به سفارت ارائه دهند تا سفارت از هدف آنها برای سفر و توانایی اقامت در کشور بلژیک مطمئن شود.

مدارک مالی

مدارک مالی نشان‌دهنده سطح تمکن فرد در پرداخت هزینه‌های خود در مدت‌زمان اقامت در این کشور است. این مدارک شامل گردش حساب، تمکن مالی و ... است.

مدارک شغلی

مدارک شغلی از اهمیت بالایی برخوردار است. چراکه موقعیت شغلی فرد در کشور مبدا نشاند‌دهنده توانایی و تخصص او است. این مدارک شامل نامه اشتغال به کار، برگه مرخصی، سابقه بیمه تأمین اجتماعی است.

 

 در پایان به یاد داشته باشید

مطالب ارائه‌شده تنها بخشی شرایطی است که فرد می‌بایست برای دریافت وقت سفارت بلژیک به آن توجه کنند. جدا از موارد بیان‌شده متقاضیان می‌بایست به نکات دیگری نیز توجه کنند. به‌عنوان نمونه آنها باید در زمان مراجعه هزینه تعیین وقت سفارت بلژیک به‌صورت انفرادی و به‌صورت جداگانه بابت انگشت‌نگاری و مصاحبه‌ای است که توسط مسئول سفارت صورت می‌گیرد پرداخت کنند. باید توجه داشت که دریافت ویزا و وقت سفارت برای سفر به هر کشوری دارای شرایطی و نکات بسیاری است که لازم است متقاضیان از متخصصین و کارشناسان این حوزه مشاوره دریافت کنند. شما همراهان عزیز نیز می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با همکاران ما در گروه سفریتو در ارتباط باشید.

 

در خصوص وقت سفارت سوئد چه می‌دانید

سوئد ازجمله کشورهایی است که برای متقاضیان ورود به خاک خود ویزا صادر می‌کند. از همین رو لازم است افراد متقاضی پیش از مراجعه به سفارت در خصوص شرایط، مدارک و قوانین صدور ویزا اطلاعات کاملی داشته باشند. یکی از نکاتی که می‌بایست این افراد به آن توجه کنند وقت سفارت سوئد است. ما در این مطلب قصد داریم تمام شرایط و مدارکی که شما همراهان عزیز نیاز دارید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن این وقت را دریافت کنید، را بیان کنیم. لطفاً تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

 

چرا به وقت سفارت سوئد نیاز داریم؟

همان‌گونه که بیان شد سوئد به‌عنوان چهارمین کشور بزرگ قاره اروپا و حوزه شینگن برای مسافران و مهاجرانی که مایل هستند به این کشور سفر کنند ویزا صادر می‌کند. عموماً این کشور ویزاهای مختلفی چون ویزای گردشگری، پزشکی، تحصیلی، تجاری، دیدار با خانواده و.... را برای متقاضیان خود صادر می‌کند. از همین رو متقاضیان سفر به این کشور می‌بایست مراحل دریافت ویزای قانونی کشور سوئد را به‌درستی طی کنند. اولین مرحله دریافت ویزا وقت سفارت سوئد است. این وقت به متقاضی کمک می‌کند تا درزمانی مشخص و با آرامش به سفارت کشور مربوطه مراجعه کند و درخواست  و مدارک خود را به بازرسین مربوطه تحویل دهد. 

مراحل دریافت وقت سفارت

متقاضیان دریافت ویزای هر کشوری می‌بایست بر اساس قوانین و شرایط سفارت کشور مربوطه اقدام به دریافت وقت سفارت کنند. در خصوص کشور سوئد نیز متقاضیان می‌توانند تنها به‌صورت آنلاین و مراجعه به وب‌سایت مورد تأیید این سفارت درخواست خود را ثبت نمایند. به دین ترتیب متقاضیان می‌بایست ابتدا فرم درخواست ویزا را تکمیل کنند و مدارک مورد نیز را به همراه فرم در صفحه کاربری خود بارگذاری کنند. پس از ارسال مدارک و فرم درخواستی متقاضیان می‌بایست منتظر زمان مشخص‌شده از سمت سفارت سوئد باشند. آنها می‌بایست در زمان حضور در سفارت علاوه بر ارائه اصل مدارک، کپی از فرم تکمیل‌شده نیز به همراه خود داشته باشند.  

 

مدارک موردنیاز موقت سفارت

متقاضیان می‌بایست متناسب با نوع ویزای درخواستی به سفارت کشور سوئد مدارک خود را آماده کنند. بااین‌حال آنها می‌بایست مدارکی چون رسید پرداخت هزینه سفارت ، بیمه مسافرتی، دعوت‌نامه، رزرو پرواز، شناسنامه، مدارک شغلی معتبر و فرم درخواست وقت سفارت را در زمان ثبت سیستمی و حضور در سفارت به همراه داشته باشند. همچنین آنها باید  این مدارک به زبان انگلیسی ترجمه و به امضاء و مهر یک دارالترجمه رسمی برسانند. متقاضیان می‌بایست توجه کنند که چیدمان مدارک در زمان تحویل به بازرس سفارت بسیار مهم است. یعنی مدارک متقاضی می‌بایست بر اساس چیدمان مورد تأیید سفارت و بدون هیچ‌گونه نقصی به آنها ارائه داده شود.

 

انواع وقت سفارت سوئد

سفارت سوئد مانند بسیاری از سفارت‌های دیگر به دو صورت فوری و عادی وقت سفارت صادر می‌کند.

در وقت سفارت فوری متقاضی می‌تواند کمتر از یک ماه به‌منظور مصاحبه وارد سفارت شود. این نوع وقت عموماً برای افرادی صادر می‌گردد که می‌بایست در زمان مشخصی در کشور سوئد حضورداشته باشند. البته باید توجه داشت که در این نوع وقت متقاضی می‌بایست هزینه بیشتری بپردازد.

در وقت سفارت عادی متقاضی طبق روندی مشخص و ظرف مدت سه ماه وارد سفارت این کشور می‌شود تا مدارک خود را به بازرس بخش مربوطه تحویل دهد. هزینه دریافت وقت سفارت به‌صورت عادی از وقت سفارت فوری بسیار کمتر است. بااین‌حال مدت‌زمان بیشتر طول می‌کشد تا متقاضی وارد سفارت شود.

 

هزینه وقت سفارت سوئد به چه صورتی پرداخت می‌شود؟

متقاضیان دریافت ویزا این کشور می‌بایست برای دریافت وقت سفارت سوئد هزینه‌ای را به‌منظور مصاحبه،انگشت‌نگاری و دیگر مراحل کاری در سفارت پرداخت کنند. آنها باید این هزینه را که حدود 80 یورو است به‌صورت آنلاین و از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی پرداخت کنند.

 

در پایان به یاد داشته باشید

ازآنجایی‌که ممکن است پروسه دریافت وقت سفارت سوئد طولانی شود لازم است متقاضیان به برخی نکات دیگر نیز توجه کنند. به‌عنوان نمونه متقاضیان می‌بایست از اعتبار پاسپورت خود بیش از 6 ماه اطمینان حاصل کنند. متقاضیان می‌بایست مدارکی دال بر عدم سوءسابقه خود ارائه دهند و از ارائه مدارک جعلی خودداری کنند. در زمان حضور در سفارت آراسته باشند و آرامش خود را حفظ کنند. هیچ‌گونه وسایل ممنوعه‌ای را همراه خود وارد سفارت نکنید. در آخر نیز متقاضیان می‌بایست در تاریخ و زمان مشخص وارد سفارت شوند و هیچ‌گونه تأخیری نداشته باشند.

گرفتن وقت سفارت از هر سفارتخانه‌ای ازجمله سفارت سوئد دارای پیچیدگی و مراحلی است که معمولاً افراد نمی‌توانند به‌راحتی آن را طی کنند. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم متقاضیان این کار را به کمک متخصصین در آژانس‌های معتبر مهاجرتی انجام دهند. شما همراهان عزیز نیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه یا دریافت مشاوره در حوزه وقت سفارت هر کشوری با همکاران ما در گروه سفریتو در ارتباط باشید. همکاران ما به‌صورت شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 11 آبان 1401
طاهاگشت

طاهاگشت جامع ترین وب سایت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با بهره گیری ازبروزترین تکنولوژی ها و کادر متخصص و مجرب خود، این امکان را فراهم ساخته است که تنها با چند کلیک ارزانترین بلیط هواپیما در کلیه مسیرهای داخلی و خارجی از جمله بلیط های سیستمی و بلیط های چارتری را در کمتر از چند دقیقه خریداری نمایید. همچنین شما می توانید از طریق وب سایت طاهاگشت هتل خود را در سرتا سر ایران و جهان رزرو نمایید و پس از پرداخت واچر تایید شده خود را دریافت نمایید

 

آژانس هواپیمایی طاهاگشت

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 10 آبان 1401
روند طراحی و اجرای دیوار سبز چکادبام از صفر تا صد

جهت اجرای دیوار سبز، در مرحله نخست، کارشناس از محل پروژه به صورت رایگان بازدید انجام می دهد و پس از ارائه توضیحات لازم درباره شیوه های اجرایی، با توجه به شرایط محیط، یکی از دو روش اجرای دیوار سبز مدولار و یا کابلی  را به کارفرما پیشنهاد می دهد. با توجه به ابعاد کار و پس از طراحی های مورد نیاز، پیش فاکتور به همراه طرح کاشت در اختیار کارفرما قرار میگیرد.

انواع دیوار سبز به سبک چکادبام

از انواع دیوار سبز مورد استفاده شرکت دیوار سبز چکادبام می توان به سه مدل دیوار سبز کابلی، مدولار (فلاورباکس های دیواری) و مدولار (حجمی) اشاره کرد که جزئیات و خصوصیات هر تیپ در ادامه آورده شده است

دیوار سبز کابلی (روش اکتیو یا فعال)

سیستم دیوار سبز کابلی شامل کابل های روکش دار با ضریب حرارتی بالا، اتصالات مهار کننده و یا اسکوپ استیل، و تجهیزات مکملی مانند فلاور باکس در ابعاد مختلف است و از انواع پوشش های گیاهی رونده با رشد سریع و یا کند می توان در این سیستم استفاده نمود. در سیستم کابلی دیوار سبز، گیاهان رونده پس از کاشته شدن دورن باکس های مخصوص، بر روی شبکه کابل کشی شده بر روی دیوار رشد کرده و به مرور زمان سطح دیوار را به صورت کامل پوشش می دهند. با توجه به قابل اجرا بودن شبکه کابلی در متراژ و طرح دلخواه، تنوع در ابعاد و طرح دیوار از مزیت های اصلی این روش به شمار می رود.

روش اجرای دیوار سبز کابلی

در این روش با توجه به ابعاد دیوار، ردیفی از فلاورباکس ها در راستای طولی فضای مورد نظر تعبیه می شوند. از آنجا که گیاهان رونده و یا ریزشی حداکثر تا 3?5 تا 4 متر ارتفاع رشد می کنند، بنابراین به ازای حداکثر هر 4 متر ارتفاع، از یک ردیف و در هر متر طول یک عدد فلاورباکس، استفاده خواهد شد.

روی دیوار از طریق اسکوپ های فلزی شبکه ای از کابل های استیل ایجاد می گردد. سپس گیاه رونده( یا ریزشی) در داخل فلاورباکس ها کاشته شده و با گذشت زمان و رشد گیاهان دیوار سبز شکل خواهد گرفت. فاصله بین اسکوپ های استیل چکاد بام بین 25 تا 30 سانتیمتر و فواصل کابل های روکش دار بین 17 تا 23 سانتیمتر می باشد.

شرکت چکادبام با طراحی و اجرای سیستم های شبکه ای کابلی گام مهمی در ارتقای سیستم دیوارهای سبز برداشته است. این روش برای دیوارهایی که سطح وسیعی دارند بسیار مناسب است.
برای مشاهده نمونه پروژه های اجرایی گرین وال یا دیوار سبز به روش کابلی کلیک کنید



دیتیل اجرای دیوار سبز کابلی – گرین وال کابلی

دیوار سبز مدولار – مدولار گرین وال

سیستم مدولار دیوار سبز، همانطور که از نامش مشخص است از پانل های پیش ساخته و به صورت مدولار تشکیل شده است. پانل ها بر روی دیوار مورد نظر نصب شده و گیاه داخل هر یک از پانل ها کاشته می شود. در این تیپ دیوار سبز، انتخاب گونه های گیاهی، از نظر سرعت رشد و دوام دارای اهمیت بسیاری می باشد. چرا که در صورت انتخاب گیاه نامناسب به لحاظ رشد و تراکم، اجرای دیوار سبز و زیرسازی ها بیهوده خواهد بود.

روش اجرای دیوار سبز مدولار – روش اجرای گرین وال

در این روش ابتدا با توجه به ابعاد کار، بر روی دیوار شبکه ای از پروفیل آهنی نصب شده و سپس فلاورباکس های پیش ساخته از جنس ورق گالوانیزه و کاملاً ضد زنگ( دارای رنگ پودری- کوره ای) در فواصل مشخص و معینی رو سطح دیوار نصب شده و داخل آن ها لایه های فیلتر و زهکش قرار می گیرد. در این نوع دیوار بر خلاف دیوار سبز کابلی، از گیاهان همیشه سبز و پرتراکم استفاده می شود.

بنابراین در قسمتی که فلاورباکس ها روی دیوار نصب شده اند توسط پوشش گیاهی پوشیده شده و هیچ قسمتی از سطح در معرض دید قرار نمی گیرد. اجرای دیوار سبز به روش مدولار مناسب کلیه فضاها، اعم از تراس ها، لابی و پشت بام و … و به صورت مینیاتوری و در ابعاد کوچک می باشد.
برای مشاهده نمونه پروژه های اجرایی گرین وال یا دیوار سبز به روش مدولار کلیک کنید



دیتیل اجرای دیوار سبز مدولار – گرین وال مدولار

دیوارهای سبز مدولار جعبه ای

دیوارهای سبز مدولار جعبه ای چکادبام، سبک جدیدی از دیوار سبز را خلق نموده است. این نوع از دیوار سبز شامل فلاورباکس هایی می باشد که با روی هم قرارگیری آن ها یک دیوار سبز حجمی مدولار شکل می گیرد. می توان از این دیوارها، در لبه های جان پناه، یا فضاهای که دید مناسبی به فضاهای اطراف ندارند استفاده نمود.

بستر کاشت فضای سبز در دیوار سبز چکادبام

در هر دو روش اجرای دیوار سبز ( کابلی و یا مدولار) در داخل کلیه باکس ها و بسترهای کاشت گیاه، از لایه محافظ خاک و لایه ضد ریشه و همچنین لایه نگهدارنده آب و هوادهی ریشه استفاده میگردد تا علاوه بر ایجاد محیط مناسب برای رشد گیاه، از شسته شدن خاک جلوگیری گردد.
انتخاب گیاهان با توجه به شرایط محیطی( میزان نور محیط، شرایط جوی، باد و …) انجام می پذیرد. به صورت معمول از گیاهان همیشه سبز و گیاهانی که دارای مقاومت بالایی نسبت به شرایط محیطی دارند و نیازمند نگه داری کمتری هستند استفاده می شود.

پوشش گیاهی و آبیاری اتوماتیک دیوار سبز چکادبام

با توجه به ماهیت دیوار سبز( فضای سبز عمودی) و دشواری دسترسی به کلیه گیاهان، استفاده از آبیاری اتوماتیک( به شیوه قطره ای) راه حل مناسبی می باشد. در این روش( با توجه به مقیاس کار ) از یک یا چند منبع آب ( در صورت نیاز پمپ فشار) استفاده خواهد شد. هر منبع به یک دستگاه کنترل برقی مجهز می باشد که مطابق با نوع و حجم گیاهان برنامه آبیاری روزانه و یا ساعتی برای آن تعریف می شود و از طریق لوله کشی و استفاده از نازل در هر بستر کاشت، آبیاری انجام می شود. همچنین با توجه به نوع پوشش گیاهی پیشنهادی استفاده از انواع کود مایع در فصول مختلف حائز اهمیت می باشد.

تاسیسات مورد نیاز دیوار سبز چکادبام

در روش کابلی با توجه به استفاده از فلاورباکس های سینی دار آب اضافی ناشی از آبیاری پس از عبور از لایه های فیلتر و زهکش داخل سینی ها تخلیه شده و به مرور زمان تبخیر میگردد. در روش مدولار، در کف هر یک از باکس ها، منفذی جهت خروج آب تعبیه گردیده و آب اضافه از هر باکس به طبقه پایین منتقل می شود .در نهایت ردیف آخر باکس ها به صورت کامل عایق و آبندی شده و یا از طریق لوله کشی آب اضافی به سمت خروجی هدایت خواهد شد.

قیمت دیوار سبز

عوامل دخیل در کاهش یا افزایش هزینه های اجرای دیوار سبز شامل موارد زیر می باشد:

  • ایجاد بستر کاشت گیاه ( استفاده از فلاورباکس و یا پنل های مدولار)

  • سیستم آبیاری اتوماتیک قطره ای (آبیاری هوشمند)

  • پوشش گیاهی

قیمت اجرای دیوار سبز کابلی

جهت محاسبه هزینه دیوار سبز کابلی، نیاز به محاسبه مساحت کابل مصرفی، تعداد اسکوپ استیل، و تعداد فلاورباکس می باشد. هزینه متوسط اجرای دیوار سبز در این روش( شامل اجرای فلاورباکس، کاشت گیاه و آبیاری اتوماتیک) به ازای هر متر مربع حدود 1،200،000 تومان خواهد بود.این روش در دیوارهایی با ابعاد بزرگ مقرون به صرفه خواهد بود و هر چه ابعاد دیوار بزرگتر شود به تناسب از هزینه کاسته خواهد شد. همچنین نوع پوشش گیاهی تأثیر زیادی بر هزینه اجرای دیوار سبز خواهد داشت.

قیمت اجرای دیوار سبز مدولار

جهت برآورد هزینه دیوار سبز عواملی همچون شاسی کشی آهنی ، فلاور باکس دیوار سبز ، نحوه آبیاری و نوع طرح کاشت تاثیر گذار خواهند بود  . در این روش گونه های گیاهی بر قیمت اجرای دیوار سبز بسیار موثر است. به طور معمول اجرای دیوار سبز مدولار در فضاهای داخلی در مقایسه با فضاهای بیرونی به دلیل بالاتر بودن قیمت گیاهان مناسب این محیط، هزینه بالاتری خواهد داشت.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 1 آبان 1401
11 راه تشخیص روغن و گریس شل تقلبی از اصلی

 

شرکت شل نخستین تأمین‌کننده انواع روانکار در کل دنیا است که آن‌ها را به مصرف‌کنندگان در بیش از 100 کشور جهان عرضه می‌کند.

روغن شل، در واقع یکی از مناسب‌ترین روغن‌ها برای روانکاری است؛ چرا که ضریب اصطکاک بسیار پایین و گرانروی مناسبی دارد.

گریس SHELL نیز در واقع ترکیبی ژلاتینی از صابون، روغن و مواد افزودنی دیگر است و نقشی که ایفا می‌کند، مشابه روغن‌ها؛ یعنی سایش و اصطکاک را کم می‌کند.

استفاده از یک روانکار بی‌کیفیت یا غیر اصل می‌تواند آسیب‌های جدی به سیستم وارد کند؛ بنابراین ما در این مقاله قصد داریم شما را با نکات مهم درباره انتخاب و خرید بهترین روان‌کننده آشنا کنیم.

با ما همراه باشید.

 

روغن و گریس شل

 

روغن موتورهای کاملاً مصنوعی از برند شل، عملکرد طولانی و محافظت فوق‌العاده‌ای را برای خودروی شما (در دمای شدید موتور) ارائه می‌دهد. این روغن نیز پس از مدتی استفاده، در زمان مناسب به تعویض نیاز دارد؛ چرا که از لحظه شروع به کار موتور، کیفیت اولیه آن افت می‌کند و از همان آغاز در معرض تجزیه حرارتی و اکسیداسیون قرار می‌گیرد؛ بنابراین آلوده هم می‌شود. افت کیفیت یعنی: کاهش جذب ذرات معلق و کاهش میزان پاک‌کنندگی و روانکاری.

اجزای تشکیل‌دهنده گریس شل هم شامل روغن نگه‌دارنده، ضخیم‌کننده و مواد افزودنی دیگر است. روغن نگه‌دارنده، پایه‌ای معدنی یا گیاهی دارد. ضخیم‌کننده هم ممکن است با یا بدون صابون ساده/کمپلکس باشد. مواد افزودنی نیز شامل مواد ضد اصطکاک، ضد اکسیداسیون، ضد زنگ و ... است.

تمامی گریس‌های این برند، حاوی مقادیر یکسان از هر سه جز نیستند؛ چرا که قطعات مختلف صنعتی، نیازهای متفاوتی دارند.

 

مشخصات فنی که انواع روانکار شل باید داشته باشد

 

  • مقاوم در دمای بالا

  • کاهش دما در کم‌ترین زمان

  • انتقال حرارت مناسب

  • ضد خوردگی

  • کاهنده آلودگی‌ها و رسوبات

  • گرانروی متوسط

  • حلالیت مناسب

  • مقاوم در برابر اکسیداسیون

  • فشار بخار کم

  • انواع ترانس آن، دی‌الکتریک را خیلی خوب انتقال می‌دهند.

  • جلوگیری از ورود گردوغبار

  • کاهش هزینه‌های آب‌بندی قطعات و کاسه‌نمدها

  • افزایش طول عمر قطعات

  • حل مشکلات مربوط به روانکاری در مجاورت آب

  • چسبندگی بسیار بالا

  • مقاومت ارتعاشی و برشی

  • مصرف سوخت کمتر

  • حفاظت از توربو شارژر

  • محافظت در برابر آسیب ناشی از پیش اشتعال با سرعت کم (LSPI)

 

کاربردها و نیازهایی که یک روانکار شل باید آن‌ها را تأمین کنند

 

روغن موتور:

  • استفاده در صنایع فرآوری و نساجی، کارخانه‌های شیمیایی

  • استفاده در سیستم‌های انتقال حرارت سیال بسته غیر مستقیم

  • استفاده در ترانسفورماتورها، قطع کننده مدار، سوئیچ‌های پر از روغن

  • روانکاری مناسب یاتاقان‌ها، تسمه‌ها، بلبرینگ‌ها، پمپ‌های آب، اتصالات، یاتاقان‌های ژنراتور

برای خرید روغن شل اصل و مشاوره ی کامل به شرط تست و آنالیز رایگان کلیک کنید. و همچنین برای دیدن نمونه ی خارجی این نوع گریس کلیک کنید.

 

راهه‌ای تشخیص روغن و گریس شل تقلبی

تفاوت اول: هجوم پلاستیک روی جلد.

 

نوع جعلی آن، فقط یک درب یکنواخت دارد، هیچ خمیدگی در سطح پوشش درب خود ندارد. در ظرف محصول اصلی، درب بالای آن دارای فرورفتگی پلاستیکی است.

تفاوت دوم: توری روی برچسب.

برای پوشش نوع اصلی، سطح روی برچسب از سبز تا سیاه تغییر رنگ می‌دهد. در صورت در ظرف جعلی آن، شبکه برق نمی‌زند و همیشه سبز باقی می‌ماند.

تفاوت سوم: فاصله بین روکش و حلقه پارگی.

بین کاور و حلقه پارگی در شل غیر اصل، یک شکاف وجود دارد.

تفاوت چهارم: چرم پرتقالی روی قوطی‌های پلاستیکی.

پلاستیک روی قوطی شل تقلبی، دارای پوسته پرتقالی است. نسخه اصلی نیز این ویژگی را دارد اما سطح آن صاف‌تر و متفاوت است.

تفاوت پنجم: برچسب لایه بازتابنده روی ظرف.

در یک شل جعلی، اگر به قوطی نزدیک شوید، فقط سایه‌ها روی لایه بازتابنده قابل مشاهده است. اما اگر به قوطی جنس اصلی نزدیک شوید، انگشتان، صورت، چشمان و غیره شما در انعکاس آینه دیده می‌شوند.

تفاوت ششم: پیستون براق.

پیستون در یک شل جعلی، ضعیف منعکس می‌شود - فقط سایه‌ها، در پوسته اصلی پیستون می‌درخشد.

تفاوت هفتم: برچسب پشتی.

پس‌زمینه برچسب پشتی یکنواخت است و در نوع جعلی نمی‌درخشد، کمی تیره‌تر است. برچسب پس‌زمینه Shell اصلی دارای تغییرات رنگی است.

تفاوت هشتم: کد ماتریس.

برای شل تقلبی، کد ماتریس دارای رنگ غیر مقاوم است اما در شل اصلی - کد ماتریس دارای رنگ پایدار است و به سادگی پاک نمی‌شود.

تفاوت نهم: نقاط کد ماتریس و فاصله بین آن‌ها.

نقاط کد ماتریس شل غیر اصلی تار هستند، فاصله بین نقاط دیده نمی‌شود؛ اما کد ماتریس اصلی دارای نقاط واضح است، آن‌ها تار نیستند و فاصله مشخصی بین نقاط وجود دارد.

تفاوت دهم: ته قوطی.

در قوطی اصلی، قسمت پایین دارای نوار حاشیه‌ای واضحی است. نماد یک شیشه و چنگال کوچک هک است.

نوع غیر اصل شل هیچ نوار حاشیه‌ای ندارد و نماد آن، شیشه و چنگال بزرگ است.

تفاوت یازدهم: چکیدن آب روی برچسب جلد.

شل در دستورالعمل‌های محصولات خود نوشته است: "وقتی رطوبت وارد می‌شود، کد به رنگ قرمز تغییر می‌کند و وقتی خشک می‌شود، کد به رنگ عکس برمی‌گردد و به صورتی تغییر می‌کند".

برای خرید و اطلاع از قیمت گریس شل اصلی به همراه مشاوره و شرط تست و آنالیز کلیک کنید.

 

اوستا صنعت، تأمین‌کننده گریس و روغن شل در ایران

شرکت اوستا صنعت، نمایندگی رسمی روغن و گریس Shell در ایران است. این مجموعه همه محصولات خود را با ضمانت اصالت و کیفیت به مشتریان تحویل می‌دهد. لازم به ذکر است که تمامی کالاها در این شرکت به شرط تست و آنالیز به دست خریداران می‌رسد.

برای اطلاع از قیمت انواع گریس و روغن SHELL می‌توانید به صفحه اصلی اوستا صنعت به آدرس: https://avesta-sanat.com مراجعه کنید، کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز و هر روز هفته،حتی روزهای تعطیل پاسخگوی شما هستند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 23 مهر 1401
احداث سردخانه؛ راهی مطمئن برای سرمایه‌گذاری

سردخانه انواع مختلفی دارد و کاربری‌های آن نیز گوناگون است اما همه‌ی آن‌ها به صورت مستقیم یا غیرمستقیم نقش سرمایه‌ای دارند. معمولاً سردخانه‌ها را براساس محصولی که در آن نگهداری می‌شود یا براساس کاربردشان (ضد انفجار، کانکسی و..) تقسیم‌بندی می‌کنیم اما می‌توانیم سردخانه‌ها را از جنبه سرمایه‌ای نیز تقسیم‌بندی کنیم. احداث سردخانه روش مطمئنی برای سرمایه‌گذاری به‌حساب می‌آید و می‌توانیم آن‌ها را به دو دسته «حافظ سرمایه» و «خالق سرمایه» تفکیک کنیم. در واقع، قیمت سردخانه بخشی از هزینه‌های یک پروژه سرمایه‌گذاری به‌حساب می‌آید و باید عوامل دیگر را هم در نظر گرفت؛ از جمله نقش سردخانه در این سرمایه‌گذاری.    

سردخانه؛ حافظ سرمایه

چرخه سرد بخش حیاتی و مهم صنایع مختلف است و بدون آن نمی‌توان امیدی به نتیجه‌ی نهایی کار بسیاری از صنایع داشت. این نقش را می‌توانیم به‌وضوح در صنایع کشاورزی و دارویی ببینیم؛ چون فقدان سردخانه مناسب باعث بروز خسارات جبران‌ناپذیری در این صنایع می‌شود و تاثیر آن را می‌توانیم به‌سرعت ببینیم. به عنوان مثال، سالانه ده‌ها تن مواد غذایی در مرحله پیش از عرضه به بازار دور ریخته می‌شوند. براساس گزارش فائو، گاهی تا ۵۰ درصد محصولات کشاورزان پیش از ورود به بازار نابود می‌شود. طراحی و ساخت سردخانه مناسب برای محصولات کشاورزی و بهبود چرخه سرد می‌تواند تا حد زیادی از تولید ضایعات غذایی و پیامدهای ناخوشایند آن جلوگیری کند. در واقع، ارتقاء چرخه سرد یکی از راه‌های موثر برای مبارزه با فقر کشاورزان، بهبود کیفیت محصولات و ایجاد امنیت غذایی است و هم‌اکنون بسیاری از دولت‌ها بهبود چرخه سرد را به عنوان برنامه‌ای عملیاتی و موثر در پیش گرفته‌اند. 

سرد خانه‌ها نه تنها می‌توانند پاسخگوی نیازهای غذایی امروز ما باشند بلکه بخش جدایی‌ناپذیر از بازار غذایی فردا نیز هستند. با افزایش اقبال مصرف‌کنندگان به خرید محصولات غذایی ارگانیک و بدون مواد نگه‌دارنده، نیازمند سردخانه‌ها و تونل انجمادهای کارآمدی هستیم که بتوانند کیفیت محصولات را حفظ کنند و رضایت مشتریان سخت‌گیر محصولات غذایی را به دست بیاورند. به عبارت دیگر، اگر تولیدکنندگان محصولات غذایی به بازار فردا چشم داشته باشند، نمی‌توانند چشم از سردخانه‌ها و تکنولوژی‌های نوین در این عرصه بردارند. 

نمونه‌ی دیگر اهمیت سردخانه را می‌توان در تولید و عرضه واکسن کرونا دید. اگرچه در ابتدا، تولید واکسن با محدودیت‌های دانشی مواجه بود اما پس از آن‌که دانشمندان توانستند جنبه‌های مختلف آن را درک کنند با بحرانی مواجه شدند که روند مبارزه با همه‌گیری را کند می‌کرد: وضعیت جهانی سردخانه‌ها. نه تنها تولید واکسن کووید بلکه عرضه‌ی آن نیز به زیرساخت‌های سرمایشی‌ای نیاز دارد که هنوز در بسیاری از کشورها فراهم نیست. به همین دلیل نیز یونیسف برای بهبود وضعیت و مبارزه با بیماری در کشورهای توسعه نیافته بیش از ۱۰۳ میلیون دلار هزینه کرد. با این حال، ۲۵ درصد واکسن‌های کرونا بر اثر نگهداری غیراستاندارد بی‌اثر شده‌اند و از بین رفته‌اند. نیاز صنایع دارویی به سردخانه نکته‌ی جدیدی نیست و تولید و عرضه‌ی بسیاری از داروها و واکسن‌های انسانی و حیوانی وابسته به چرخه سرد است.

رسم توضيحي 1سردخانه بالاصفری

  

سردخانه؛ خالق سرمایه

همانطور که گفته شد، تولید و عرضه محصولات به وجود سردخانه‌های مناسب وابسته است اما این سردخانه‌ها در دسترس همه نیستند. همین هم باعث شده تا برخی به فکر اجاره سردخانه و استفاده از امکانات آن باشند. صاحبان سردخانه می‌توانند امکانات خود را در محل تولید یا توزیع محصول به مصرف‌کنندگان ارائه کنند. با این حال توصیه می‌شود که برای انتخاب مکان انبارش به محل توزیع محصول توجه کنید.  

همچنین سردخانه‌ به تولیدکنندگان محصولات غذایی این امکان را می‌دهد که محصول خود را در فصل موردنظرشان به بازار عرضه کنند. به عبارت دیگر، کشاورزان مجبور نیستند تا محصولات را در همان فصل برداشت به فروش برسانند بلکه می‌توانند آن را به بهترین شکل نگه‌داری کنند و با قیمت بالاتر در فصل‌های دیگر عرضه کنند. 

فرقی نمی‌کند سردخانه با چه هدفی احداث بشود، در هر صورت باید مراحل زیر طی شود:

  • انتخاب مکان انبارش 

  • دریافت مجوزهای بهره‌برداری از سردخانه

  • تسطیح زمین و ساخت سوله

  • طراحی ابعاد و فضای سردخانه

خریداران سردخانه گاهی برای سرمایه‌گذاری مستقیم و گاهی برای سرمایه‌گذاری غیرمستقیم به دنبال بهترین گزینه می‌گردند اما دریافت مشاوره فنی مناسب نیاز هر دو گروه است. اگر مشاوره فنی خوب باشد، می‌توان به‌آسانی از هزینه‌های بی‌مورد زمانی و مالی جلوگیری کرد. 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 21 مهر 1401
تعمیر مبل

ما انواع آسیب های وارد شده به مبلمان را تعمیر می کنیم، با این حال تعمیر مبل و صندلی راحتی یکی از محبوب ترین خدمات ما است. اگر مبل شما آسیب دیده است، ما می توانیم آن را در کوتاه ترین زمان و با هزینه ای مناسب تعمیر کنیم. به برخی از خدمات و نمونه کارهای ما در زیر نگاهی بیندازید.

 

خدمات تعمیر مبل

فنر مبل شکست

فنر مبل شکسته شد

بیشتر پایه‌های مبل‌ها از فنرهای فولادی سرپانتین (زیگ زاگ) ساخته شده‌اند، با گذشت زمان فولاد می‌تواند ضعیف و شکسته شود یا به احتمال زیاد گیره‌هایی که فنرها را به قاب متصل می‌کنند از کار می‌افتند و می‌شکنند و فوم صندلی را بدون تکیه‌گاه می‌گذارند. ما می توانیم این فنرها و گیره های شکسته را در خانه شما تعویض کنیم.

تعمیر مبل راحتی

کوسن های آویزان

صندلی های مبل نرم شده اند

صندلی‌های مبل شما از فوم تشکیل شده‌اند که روی یک پایه فنردار یا شبکه‌ای قرار گرفته‌اند، این فوم به مرور زمان نرم می‌شود یا فنرهای جیبی می‌توانند پاره شوند. ما می‌توانیم در روز بازدید این فوم‌ها را در خانه‌تان اضافه یا جایگزین کنیم، زیرا ما فوم‌هایی با تراکم‌های مختلف حمل می‌کنیم، شما می‌توانید انتخاب کنید که مبل‌تان چقدر سفت است.

تعمیر مبل در منزل

دوخت چرم از هم جدا می شود

ترکیدگی درز مبل

دوخت روی اثاثه یا لوازم داخلی شما ممکن است در اثر فشار شکافته شود یا بچسبد، شاید بخیه ها روی دوخت ضربدری دوخته شده باشند که باعث ضعیف شدن قسمت شده و باعث شکستگی شود. جدا شدن بیشتر


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 21 مهر 1401
تخلیه چاه

زهکشی زیرسطحی (آب های زیرزمینی) برای سطح آب و شوری خاک در زمین های کشاورزی توسط سیستم های زهکشی افقی و تخلیه چاه عمودی قابل انجام است.

سیستم های زهکشی افقی سیستم های زهکشی با استفاده از خندق های باز (ترانشه) یا زهکش های لوله های مدفون هستند.

سیستم‌های زهکشی عمودی، سیستم‌های زهکشی هستند که از چاه‌های پمپ شده، یا چاه‌های حفر شده باز یا چاه‌های لوله‌ای استفاده می‌کنند.

 

نقشه یک میدان چاه برای زهکشی زیرسطحی با جریان شعاعی در سراسر سیلندرهای متحدالمرکز که نشان دهنده پتانسیل های برابرشماره تخلیه چاه  است.

هر دو سیستم اهداف یکسانی دارند، یعنی کنترل سطح آب و کنترل شوری خاک

قیمت تخلیه چاه.

هر دو سیستم می توانند استفاده مجدد از آب زهکشی (به عنوان مثال برای آبیاری) را تسهیل کنند، اما چاه ها انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهند.

استفاده مجدد تنها در صورتی امکان پذیر است که کیفیت آب زیرزمینی قابل قبول و شوری پایین باشد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 21 مهر 1401
نحوه نصب Cloudflare روی سایت وردپرسی

 

از جمله نکات مهمی که در سال های اخیر از نظر مدیران وبسایت های مختلف اهمیت فراوانی دارد، بهینه سازی و البته میزان سرعت بارگذاری و آپلود وبسایت ها است. اهمیت این نکته سبب شده است تا مطالعات و تلاش های بسیاری در این حوزه صورت گیرد. از جمله سرویس های کاربردی و محبوب می توان به Cloudflare اشاره کرد. از آنجایی که این سرویس خدمات بسیاری را در اختیار مدیران وبسایت ها قرار داده است، بسیاری از آنها به صورت گسترده از آن استفاده می کنند.

 

منبع: سئو پرشین

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 15 مهر 1401
خرید ویپ

خرید ویپ یک فروشگاه ویپ [یادداشت 1] یک فروشگاه خرده فروشی است که متخصص در فروش محصولات سیگار الکترونیکی است. فروشگاه‌های ویپ آنلاین نیز وجود دارد. اکثر فروشگاه‌های ویپ، محصولات سیگار الکترونیکی را که از شرکت‌های «Big Tobacco» هستند، نمی‌فروشند. در سال 2013، جستجوهای موتورهای جستجوی آنلاین در فروشگاه‌های vape از جستجو در سیگارهای الکترونیکی پیشی گرفت.حدود یک سوم کل فروش محصولات سیگار الکترونیکی در مغازه های ویپ انجام می شود.[32] Big Tobacco معتقد است که بازار مستقل سیگار الکترونیکی تهدیدی برای منافع آنها است.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 14 مهر 1401
آموزش رایگان سی شارپ

در این مقاله آموزشی قصد داریم به آموزش سی شارپ بپردازیم و با مفاهیم مربوط به این زبان برنامه نویسی آشنا بشیم.. هدف از این دوره آشنایی کامل و کاربردی دوستان با قابلیت ها و ویژگی های زبان سی شارپ هست. همچنین در طول این دوره ، سعی می کنم تجربیاتی که در مدت چندین سال کار برنامه نویسی به دست آوردم رو در اختیار دوستان قرار بدم.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 14 مهر 1401
بهترین دوره آموزش علم داده ( دیتا ساینس ) صفر تا صد + گواهینامه

کاملترین دوره آموزش علم داده ( Data Science ) مقدماتی تا پیشرفته + پشتیبانی استاد تقندیکی در قالب 50 ساعت فیلم آموزش داده کاوی ، از شما یک متخصص علم داده حرفه ای می سازد. دوره علم داده ( دیتا ساینس ) مهندس تقندیکی یک آموزش علم داده یا آموزش داده کاوی بسیار جامع و پیشرفته است که شما را از صفر ، تبدیل به یک کارشناس داده کاوی ( دانشمند داده ) می کند.

با رشد روز افزون داده ها، باید بپذیریم که حکومت آن ها بر جهان شروع شده است و جهان به دنبال شکار متخصصین این حوزه به منظور مقابله با داده ها می باشد، دانشمندان علم داده | Data Scientist با توانایی های آماری، مصورسازی، دسته بندی، خوشه بندی، پردازش زبان طبیعی، یادگیری عمیق و ... می توانند به عناصر جهان مانند شرکت ها، دولت ها در تحلیل و کسب سوددهی بیشتر از داده ها کمک کنند.

لذا در کاملترین دوره آموزش علم داده | Data Science | مقدماتی تا پیشرفته | سناریو محور و گام به گام در خدمت شما بوده و قصد داریم در پایان این دوره از شما دانشجوی عزیز یک متخصص علم داده یا دانشمند علم داده | Data Scientist بسازیم. متخصص علم داده | Data Scientist یکی از پردرآمدترین شغل های حال حاضر دنیا در قرن جاری می باشد.

آموزش علم داده | آموزش داده کاوی | آموزش دیتاساینس

آموزش دیتاساینس در کاملترین دوره آموزش علم داده | Data Science مدرس کاظم تقندیکی تمام تلاش خود را بکارگرفته تا با پشتیبانی مادام العمر و تجربه چندین ساله در قالب 50 ساعت تدریس مفید معادل 200 ساعت تدریس حضوری (در صورت نیاز بیشتر هم خواهد شد)، به شکل ساده، قابل فهم ، کاربردی و عملیاتی تمام مبانی ، اصول ، فنون ، ابزارها، صفر تا صد الگوریتم های مختلف یادگیری ماشین (15 ساعت)، صفر تا صد پردازش زبان طبیعی NLP | text processing (10 ساعت) صفر تا صد پردازش تصویر | Image Processing (5 ساعت) را به شما دانشجویان عزیز آموزش می دهد.

آموزش علم داده با پایتون در دوره آموزش علم داده یا داده کاوی، مهندس تقندیکی صفر تا صد پردازش ویدیو | Video Processing (3 ساعت)، صفر تا صد مصورسازی داده ها  | visualization (2 ساعت) ، صفر تا صد پیش پردازش داده ها |  (3 ساعت) Preprocessing، دستورات SQL (3 ساعت) و مبانی آماری ، کتابخانه های یادگیری ماشین ، بینایی ماشین ، بهبود تصویر ، رسم انواع نمودار، الگوریتم های یادگیری با نظارت، یادگیری بدون نظارت، تحلیل های آماری دیتاست ها ، تبدیل متن (pdf) به گفتار | Text to Speech ، ساخت موتور جست و جو، زبان برنامه نویسی آر | R (زبانی برای تحلیل آماری، مصور سازی و رگرسیون) ... را تحت عنوان فیلد علم داده | Data Science به شما عزیزان آموزش می دهد.  فراموش نکنید که دوره علم داده | Data Science تنها در برخی از دانشگاه های ایران برگزار شده که هزینه آن بین 10 تا 20 میلیون می باشد که با بررسی ها انجام شده از لحاظ کیفیت و کمیت در سطوح بسیار پایین تری از این دوره قرار دارند.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 12 مهر 1401
اهمیت اسکین کر

جزوه پاکسازی پوستیکی از عناصر زیبایی چهره، پوست سالم و با طراوته. طبیعتا هر فردی دوست داره از سلامت پوست خود محافظت کنه. اما آیا همه با راه‌های درست و مناسب برای محافظت از پوست آشنایی دارن؟ پوست از حساسیت بالایی برخوردار هست و برای نگهداری اصولی از اون باید با تکنیک‌های مربوطه آشنایی داشت. مجموعه‌ای از این تکنیک‌ها در دوره‌هایی به نام آموزش اسکین کر گنجانده شده‌.

آکادمی مانیا در زمینه ارائه آموزش‌های مربوط به پوست و زیبایی فعالیت می‌کنه و بخشی از دوره‌های اون مربوط به اسکین کر هست. آموزش جامع و کامل تمام مراحل مراقبت و درمان امراض پوستی از مزیت‌های این دوره‌ها به شمار میاد. همچنین در کنار آموزش‌ها، فایل‌های نوشتاری مثل جزوه پاکسازی پوست در اختیار شما قرار می‌گیره تا در خارج از کلاس هم بتونید موضوعات آموزش داده شده در آن را دوره کنید.

اهمیت اسکین کر

پوست به عنوان اولین و مهم‌ترین پوششش بدن انسان از اهمیت بالایی برخورداره. این عضو با بیشتر از 2 متر مربع مساحت،  بدن رو پوشانده و محافظ اعضای درونی اون در برابر ویروس‌ها، باکتری‌ها، گرد و غبار، اشعه خورشید و... است. همچنین وظیفه تعریق برای تنظیم دمای بدن و استفاده از نور خورشید برای تولید ویتامین D مورد نیاز استخوان‌ها هم بر عهده پوسته. تاثیر این عضو بر زیبایی بدن هم غیرقابل چشم پوشی هست. 

تمام این موارد نشون میده چرا آموزش اسکین کر و استفاده از تکنیک‌های اون برای مراقبت از این عضو مهم هست. اسکین کر تونسته با تضمین سلامت پوست افراد، به صنعتی پرطرفدار در جهان تبدیل بشه. به طوری که اون رو از صنایع رو به رشد می‌دونن که کسب و کارهای مرتبط با اسکین کر در درآمدزایی پیشرو هستند. به مرور که متخصصان این رشته بیشتر شدند، اهمیت و دلیل نیاز به اسکین کر برای مردم روشن‌تر شد و این موضوع تا همین لحظه ادامه داره.

آموزش اسکین کر؛ مجموعه‌ای از تکنیک‌های کاربردی

اگر دوست دارید از پیری پوست صورت خودتون جلوگیری و طراوت اون رو حفظ کنید، ثبت نام در دوره‌های آموزش اسکین کر به شما پیشنهاد می‌شه. آموزش‌هایی که این دوره‌ها به شما ارائه میده، هم برای افرادی که علاقه‌مند به کار اسکین کر هستند مفید هست و هم برای کسایی که اون رو تنها برای مراقبت‌های خانگی نیاز دارند.

از تکنیک‌های مراقبت خانگی که در این دوره‌ها آموزش داده میشن می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • پاکسازی

  • اسید میوه

  • جوانسازی

  • هیدرولیفت

  • هیدرودرمی

  • میکرو درم 

این روش‌ها معمولا با استفاده از حفظ رطوبت پوست به زیبایی و جوانسازی چهره کمک می‌کنن. دوره‌های زیر هم برای افرادی کاربرد داره که قصد دارن در آینده وارد بازار کار اسکین کر بشن. 

  • مطالعه ساختار و انواع پوست

  • مطالعه انواع پوست‌های آسیب دیده

  • روش‌های درمانی آسیب‌های پوست

  • مطالعه روش پاکسازی پوست با جزوه پاکسازی پوست

  • آشنایی با نور درمانی 

  • آموزش درمااف تراپی و...

البته مراقبت از پوست تنها شامل پوست صورت نمی‌شه و از راه کارهایی که آموخته شده می‌تونیم برای حفظ سلامتی پوست در همه نقاط بدن استفاده کنیم. 

دوره پاکسازی پوست رو در چه آموزشگاهی بگذرونیم؟

بهتره همه دوره‌های آموزش اسکین کر از جمله پاکسازی پوست، در آموزشگاه‌هایی گذرونده بشن که تکنیک‌های اون رو به صورت تخصصی و کاملا آزموده شده ارائه بدن. ارائه جزواتی همچون جزوه پاکسازی پوست به یادگیری کمک بسیار خیلی زیادی می‌کنه که باید زمان انتخاب آموزشگاه، این موضوع رو مد نظر قرار داد. 

حضور کارشناسان کارآزموده و حرفه‌ای که تجربه به کار گیری و آموزش تکنیک‌های مراقبت از پوست رو  باشند، از مهم‌ترین عوامل اثر گذار در فرایند یادگیری به حساب میاد. آکادمی مانیا دارای این قابلیت‌ها هست و همیشه در تلاش برای حفظ کیفیت آموزش‌های خود بوده.

دوره آنلاین پاک سازی پوست، خوب یا بد؟

پیشنهاد ما به کسانی که قصد دارن شغل اسکین کر رو بری درآمد زایی انتخاب کنن اینه که حتما در کلاس‌های حضوری شرکت داشته باشن. چون یادگیری دقیق و کامل این حرفه به صورت تجربی امکان پذیره و کیفیت یادگیری در کلاس‌های آنلاین قابل مقایسه با کلاس‌های حضوری نیست. مشاهده جزئیات فرایند کار، فرصت آزمون و خطا و اصلاح مشکلات از قابلیت‌های کلاس‌های حضوری به شمار میان.

جزوه‌ پاک سازی پوست که در دوره‌های آنلاین به هنرجو‌ها داده می‌شه هم نمی‌تونه عدم شرکت در کلاس‌های حضوری رو جبران کنن. بنابراین اگر در کلاس‌های آموزش اسکین کر شرکت کنید و هم زمان از جزوه‌ها بهره ببرید، مهارت خیلی بیشتری در این رشته به دست خواهید آورد. نتیجه تخصص در هر شغلی از جمله اسکین کر، درآمد بیشتر هست.

دوره‌های مقدماتی و دوره‌‌های پیشرفته

به طور کلی آکادمی مانیا دوره‌های آموزش اسکین کر رو به دو صورت برگزار می‌کنه. نوع اول، دوره‌های مقدماتی یا مبتدی هستند که برای شروع یادگیری از پایه، باید در اون ثبت نام کرد. این دوره‌ها اصول مقدماتی رو به شما آموزش میدن که بعد از یادگیری، بتونید وارد دوره‌های پیشرفته یا تخصصی بشید. 

در دوره‌های پیشرفته، هدف، یادگیری جزئیات، کامل کردن تجربیات و افزایش مهارت‌ها هست. اگر در دوره پاک سازی پوست شرکت کردید، بعد از ورود به سطح پیشرفته به شما جزوه پاکسازی پوست داده می‌شه. این جزوه ارزش خیلی زیادی داره و خیلی از هنرجوها به دنبال دسترسی به اون هستن.

دوره مقدماتی پاکسازی پوست

دوره مقدماتی پاکسازی پوست، مقدمه و شرط ورود به دوره‌های پیشرفته‌تر هست. آموزش‌های مقدماتی در چند جلسه اول به صورت تئوری و در جلسات بعدی به شکل عملی ارائه میشن تا ورود به بازار کار برای هنرجوها راحت‌تر بشه. 

دوره پیشرفته پاکسازی پوست

ارائه مباحث تکمیلی و آموزش روش کار با دستگاه‌های پاکسازی پوست در دوره پیشرفته قرار دارن. البته تعدادی از دستگاه‌ها در دوره مقدماتی معرفی میشن اما دستگاه‌های این دوره، پیشرفته‌تر هستن. همونطور که بیان شد ارائه جزوه پاکسازی پوست هم از ویژگی‌های دوره تخصصی به حساب میاد.

جمع بندی

آموزش اسکین کر به خاطر استقبال بالای مردم از اون، بسیار رایج شده و آموزشگاه‌های مختلفی دوره‌های اون رو برگزار می‌کنن. انتخاب آموزشگاه مناسب که علاوه بر کیفیت آموزشی بالا، مدرک معتبری هم به هنرجوها اعطا ممکنه چندان راحت نباشه. بنابراین بهتره زمانی کافی برای جست و جو و تحقیق برای پیدا کردن دوره‌های خوب و مناسب اخصاص بدین. 

 

آکادمی مانیا از مراکز به روز در زمینه ارائه آموزش‌های پوست و زیبایی به شمار میاد. هنرجوها به راحتی می‌تونن دوره مورد نظر خودشون رو بین دوره‌های موجود در این آکادمی پیدا و در اون ثبت نام کنن. 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 8 مهر 1401
تلویزیون چگونه کار می کند؟

این راهنمای تعمیر تلویزیون به نحوه عملکرد یک تلویزیون صفحه تخت یا لوله ای، آنچه اغلب اشتباه می کند، چگونه می توان یک مشکل تلویزیون را شناسایی کرد، و به چه قطعات و ابزارهایی برای رفع آن نیاز دارید، می گوید. سپس دستورالعمل های گام به گام ساده ای را برای نحوه سرویس دهی یک تیونر مکانیکی ارائه می دهد و شما را به دستورالعمل هایی برای آزمایش و تعویض قطعات الکترونیکی ارجاع می دهد. قبل از تماس با خدمات تعمیر تلویزیون، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید خودتان برای حذف یا کاهش هزینه تعمیر فنی انجام دهید. نکات موجود در این راهنمای Fix-It هم برای تعمیر تلویزیون صفحه تخت و هم برای تعمیر تلویزیون تیوب اعمال می شود. این راهنما همچنین به سایر راهنماهای Fix-It برای مقابله با مشکلات رایج مانند تعمیر سیم برق، تعمیر پریز برق، تعمیر کنترل از راه دور و موارد دیگر اشاره می کند.

 

تلویزیون چگونه کار می کند؟

گیرنده تلویزیون یک دستگاه الکترونیکی است که سیگنال های صوتی و تصویری را از یک آنتن، کابل/ماهواره یا یک پخش کننده ویدیو دریافت می کند و آن سیگنال ها را به پرتوهای نور مرئی و صدای قابل شنیدن تبدیل می کند. گیرنده تلویزیون تصویری را به صورت خطوط افقی روی صفحه نمایش می دهد. هر خط شامل یک سری نوار قرمز، سبز و آبی است. در فاصله مشاهده، خطوط و راه راه ها با هم ادغام می شوند و ما یک تصویر واضح را به صورت تمام رنگی می بینیم. تلویزیون های مدرن به قطعات الکترونیکی حالت جامد متکی هستند که نیاز به سرویس توسط یک تکنسین آموزش دیده دارند.

 

چه چیزی ممکن است با تلویزیون اشتباه کند؟

تعمیر تلویزیون

اجزای یک گیرنده تلویزیونی تیوبی. تلویزیون های صفحه تخت دارای مدارهای مینیاتوری هستند که فقط باید توسط یک تکنسین الکترونیکی تعمیر شوند.

 

بیشتر مشکلاتی که می توانید برطرف کنید به دلیل اتصالات شل یا تنظیم نادرست کنترل ها ایجاد می شود. تلویزیون های ساخته شده از حدود سال 1990 اغلب با کنترل از راه دور دستی و دستورات روی صفحه تنظیم می شوند. تنظیمات دقیق تر را می توان توسط تکنسین سرویس تلویزیون انجام داد. مشکلاتی که به‌طور ناگهانی ظاهر می‌شوند نشان‌دهنده خرابی قطعه است، به‌خصوص اگر مجموعه اخیراً در معرض شوک، لرزش یا گرمای بیش از حد قرار گرفته باشد. کیفیت تصویر و صدا به تدریج به دلیل افزایش سن بدتر می شود.

 

چگونه می توانم مشکل تلویزیون را شناسایی کنم؟

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید قبل از تماس برای خدمات انجام دهید. ابتدا، به کانال دیگری بروید یا چند ساعت صبر کنید تا ببینید آیا ممکن است مشکل از سرویس کابلی/ماهواره ای یا پخش کننده باشد. دفترچه راهنمای مالک خود را بیرون بیاورید و مطمئن شوید که کنترل ها به درستی تنظیم شده اند. مطمئن شوید که برق به پریز برق وصل است و سیم برق را تست کنید. علاوه بر این، کنترل از راه دور را بررسی کنید.

 

اکثر تلویزیون ها دارای تنظیماتی برای روشنایی، رنگ و صدا هستند. برای دستورالعمل های تنظیم به دفترچه راهنمای مالک مراجعه کنید.

 

اگر لکه های رنگی در تصویر وجود داشته باشد، معمولاً ناشی از مغناطیس شدن قطعات فلزی تلویزیون یا لوله تصویر است. اکثر مجموعه ها دارای یک دستگاه داخلی برای مغناطیس زدایی هستند. دستگاه را برای یک تا دو دقیقه روشن کنید، سپس آن را خاموش کنید. چندین بار در فواصل نیم ساعته تکرار کنید. اگر این کار انجام نشد، لوله تصویر را با اجرای یک سیم پیچ ضد گاز (که با دستورالعمل در فروشگاه های قطعات الکترونیکی موجود است) در سراسر لوله در حالی که دستگاه خاموش است، از بین ببرید.

اگر نواحی روشن تصویر نقره‌ای به نظر می‌رسند و جزئیات نامشخص هستند، لوله تصویر معیوب است. وقتی روشنایی به سطح پایین تبدیل شود، تصویر عادی اما کسل کننده به نظر می رسد. با افزایش روشنایی، جزئیات در مناطق سفید از بین می رود. ممکن است تصویر پس از یک ساعت یا بیشتر روشن شدن دستگاه بهبود یابد، اما در نهایت باید لوله را تعویض کنید.

Fix-It نکته

 

تلویزیون شما چقدر باید دوام بیاورد؟ عمر متوسط ??تلویزیون‌ها از سه تا هشت سال استفاده متوسط ??تا سنگین (هشت ساعت یا بیشتر در روز) است. اکثر تلویزیون ها معمولاً حدود پنج سال عمر می کنند. اما بسیاری از مجموعه‌ها هنوز در بالای 15 سال کار می‌کنند. قبل از سرمایه گذاری در تعمیرات پرهزینه، قیمت یک مجموعه جایگزین را بررسی کنید. صدا و تصویر تلویزیون تا حد زیادی بهبود یافته است و معاملات خوبی در دسترس است.

 

برای تعمیر تلویزیون به چه چیزی نیاز دارم؟

قطعات جایگزین از سازنده، تامین کنندگان پس از فروش و فروشگاه های الکترونیکی محلی در دسترس هستند. ابزارهایی که برای تعمیر تلویزیون نیاز دارید عبارتند از:

 

پیچ گوشتی

آچار

تیونر یا پاک کننده الکترونیکی

مراحل تعمیر تلویزیون چیست؟

برای اطلاعات در مورد تست و تعویض قطعات الکترونیکی به راهنمای Fix Fix-It و Appliance Controls Fix-It Guide مراجعه کنید.

 

سرویس تیونر مکانیکی تلویزیون (تیونرهای حالت جامد باید به صورت حرفه ای سرویس شوند):

صفحه فلزی محافظ تیونر را که معمولاً به جلوی کابینت متصل است، بردارید.

برای تمیز کردن کنتاکت ها، آنها را با دقت با تیونر یا پاک کننده الکترونیکی اسپری کنید و انتخابگر کانال را بچرخانید تا پاک کننده روی کنتاکت ها توزیع شود.

در صورت نیاز به تعویض، ممکن است لازم باشد دستگاه را جدا کنید تا آن را جدا کنید (راهنمای تعمیر هر چیزی را ببینید).

Fix-It نکته

 

تلویزیون های قدیمی به جای اجزای حالت جامد دارای لوله های خلاء هستند. می توانید آنها را از طریق تامین کنندگان قطعات تخصصی و فروشگاه های الکترونیکی بزرگتر خریداری کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 5 مهر 1401
میز کارشناسی

میز کارشناسی




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 28 شهريور 1401
کابل کشی در سیستم های شبکه ای

شروع یادگیری و آموزش شبکه قطعا با دوره آموزشی نتورک پلاس است. آموزش نتورک پلاس برای افرادی که می خواهند مهارت های مختلف شبکه ای مانند سیسکو و ... را فراگیرند بسیار مهم است. به بیان بهتر این دوره پیش نیازی مهم برای تسلط به مهارت های مرتبط به شبکه های کامپیوتری می باشد. حوزه های مختلفی در دل نتورک پلاس قرار دارند. می توان در این باره به فناوری شبکه و نیز رسانه های شبکه و کابل ها و انواع توپولوژی شبکه اشاره کرد. یکی نکاتی که اهمیت و ارزش یادگیری نتورک پلاس را مشخص می کند امنیت آن است. شبکه ای که امنیت دارد دربرابر انواع تهدید و خطر با قدرت ایستادگی می کند و مانع از گسترش عوامل مخرب در آن می شود. اگر دوست دارید آشنایی با دوره آموزش نتورک پلاس پیدا کنید این مقاله برای شما نوشته شده است. 

کابل کشی در سیستم های شبکه ای 

هرچند فناوری ساخت سیستم های کامپیوتری این روزها بسیار پیشرفته شده است اما باز هم کامپیوتری هایی برای انتقال داده ها از کابل استفاده می کنند. این کابل ها براساس کاری که انجام می دهند به انواع مخلتفی تقسیم بندی می شوند. در ادامه درباره این کابل ها توضیحات کاملی رو ارائه خواهیم کرد. 

کابل کواکسیال

اختراع این فایل به دهه 1880 برمیگردد. کابلی که یک کابل استاندارد اترنت می باشد و از نظر فنی کابلی 10 مگابایت بر ثانیه تلقی می شود. این کابل در دهه های هشتاد و نود میلادی از کابل های دارای شهرت به عنوان یک کابل 10 مگابایت بر ثانیه بوده است. ساختار این کابل ها مشتمل بر دو سیم می باشد. یک زوج این سیم ها از وضعیت متقارن بیرون آمده و دارای لایه از جنس مس اطراف خود می باشد. 

این کابل که به عنوان کابل هم محور نیز شنیده می شود یکی از محیط های بسیار بااهمیت انتقال داده ها در مخابرات می باشد. این کابل دارای مزایایی می باشد که در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا در این باره صحبت کنیم. 

استفاده از کابل کواکسیال چه مزایایی دارد؟

مهم ترین مزایایی که می توان درباره کابل های کواکسیال برشمرد به شرح زیرند:

  • کابل کواکسیال یک کابل کم هزینه می باشد. 

  • استفاده از این کابل به دلیل پهنای باند مناسب آن سبب کاربرد زیاد آن در انواع تله کنفرانس اعم از صوتی و تصویری شده است. 

  • این کابل ها دارای ظرفیت انتقال دیتای بالایی می باشند.

  • این کابل ها را می توانید در انواع سیستم های آنالوگ و نیز سیستم های دیجیتال استفاده کنید. 

کابل های زوج به هم تنیده شده

معرفی این کابل ها در دهه نود میلادی اتفاق افتاد که این کابل ها در آن زمان به عنوان یک کابل ده مگابایت بر ثانیه اترنت خود را معرفی کردند. کابل هایی که پیشرفت های فناوری تولید نسخه های 100 مگابایت بر ثانیه و نیز 10 گیگابایت بر ثانیه آن ها را هم باعث شد. در ساختار این کابل ها شاهد چهار سیم مسی دارای پوشش عایق می باشند. که به تعداد معیبنی به ازای هر اینچ دچار درهم تنیدگی شده اند.

این ساختار مزیتی دارد و آن ممانعت از درهم شدن الکترومغناطیسی جفت سورس های خارجی می باشد. اگر می خواهید در جفت سیم های مختلف سیم تشخیص دهید که کدام سیم انتقال سیگنال ها را سبب می شود باید به سراغ تک رنگ بودن سیم ها بروید. برای مثال لیست زیر را ببینید:

  • جفت آبی:آبی و سفید

  • جفت نارنجی: نارنجی و سفید

  • جفت سبز: سبز و سفید

  • جفت قهوه ای: قهوه ای و سفید

استفاده از این زوج کابل ها چه مزایای دارد؟

مهم ترین این مزایا به شرح زیرند:

  • بالا بودن میزان انعطاف پیری

  • داشتن ظاهری ساده

  • آسان بودن نصب این کابل ها

  • داشتن وزنی نه چندان سنگین

معایب استفاده از زوج کابل

این کابل ها دارای معایب زیر می باشند:

  • داشتن پهنای باند کم کهوجود پارازیت باعث این امر شده است.

  • دارا بودن بسامد پایین درصورت عدم استفاده از تکرار کننده ها

  • میزان پایین پهنای باند

نوع سوم کابل: فیبر نوری

این کابل ها متشکل از رشته هایی با ضخامت موی انسان می باشند که جنسی شیشه ای دارند. اگر قصد انتقال اطلاعات در مسیر های طولانی را دارید می توانید روی این کابل ها حساب کنید. این کابل ها با سرعتی بسیار زیاد داده ها را منتقل کرده و کاربرد های بسیاری دارند. برای نمونه می توان به سیستم های شبکه تلفن های شهری و نیز شبکه های اینترنت و سیستم های کامپیوتری اشاره کرد. در دوره آموزش Network+ شما با فیبرهای نوری و انواع آنها به خوبی آشنا می شوید.

استفاده از فیبر نوری چه مزایایی دارد؟

این کابل ها هم دارای مزایایی می باشند که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم:

  • این فیبرهای نوری از نظر ضخامت نازک تر از سیم های مسی می باشند.

  • سیگنال فیبرنوری از نظر ضعیف بودن اوضاع بهتری نسبت به کابل مسی دارد.

  • از نظر اقتصادی فیبر نوری گزینه کم هزینه تری می باشد. 

  • از نظر پهنای باند نیز فیبرنوری دارای برتری نسبت به سیم های مسی برای انتقال داده ها می باشد. 

استفاده از فیبرنوری چه معایبی دارد؟

مهم ترین معایب استفاده از این فیبر های نوری به شرح زیر می باشند:

  • برای نصب فیبر نوری مسیر پرزحمتی را باید طی کنید. 

  • از نظر استحکام هم این فیبرهای نوری ساختار داخلی شکننده ای دارند.

  • دقت و زمان بسیاری را برای نصب این فیبرهای نوری باید به خرج داد.

شرحی بر کابل های کراس

این کابل ها زمانی مورد استفاده قرار میگیرند که بخواهید دو سیستم مختلف مانند دو سیستم کامپیوتر را بهم وصل کنید. راه اندازی شبکه کامپیوتری نیاز به بررسی هزینه ها و نیز انتقال دیتا ها و ... دارد. در ادامه درباره توپولوژی شبکه برای شما خواهیم گفت. 

توپولوژی شبکه

آموزش شبکه های کامپیوتری یعنی شناخت درست از توپولوژی های شبکه ، توپولوژی شبکه درحقیقت به بررسی چگونگی قرارگیری سیستم های کامپیوتری درون نت ورک و نیز ارتباط بین این شبکه ها و رسم نوع قرارگیری تجهیزات در نت ورک می پردازد. توپولوژی شبکه دارای انواع مختلفی می باشد که مهم ترین این انواع را می توانید در لیست زیر ببینید:

  • توپولوژی گردشی

  • توپولوژی درختی

  • توپولوژی وایرلس

  • توپولوژی هایبرید

  • توپولوژی مش 

  • توپولوژی ستاره ای 

  • و ...

 

امیدواریم با کمک این مقاله که در حوزه آموزش نتورک پلاس نوشته شد آشنایی مناسبی با این حوزه پیدا کرده باشید. 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 22 شهريور 1401
روانشناسی شخصیت چیست و شخصیت چگونه مورد برسی قرار میگیرد

روانشناسی از رشته های محبوب و پر طرفدار علوم انسانی در مقاطع مختلف تحصیلی به شمار می رود. در واقع روان شناسی، برسی رفتار انسان ها و افراد و چگونگی ایجاد رفتار های مختلف در هر فرد است که هر بخش از آن یک علم به خصوص و متنوع است. روان شناسی از گرایش های متنوع و بسیار گسترده ای تشکیل شده و هر کدام از این گرایش ها کتاب ها حرف برای گفتن در خود دارند.
امروز با هم در این مطلب می خواهیم یکی از این گرایش ها را به اختصار برسی کنیم و با شناخت این گرایش بتوانیم بهتر علم روان شناسی را درک کنیم و آن بشناسیم.


روان شناسی گرایش های زیادی را در بر می گیرد برای مثال روان شناسی بالینی، روان شناسی عمومی، روان سنجی از سه گرایش اصلی این علم می باشد اما امروز با هم می خواهیم به روان شناسی شخصیت بپردازیم.
درک شخصیت شما در واقع به شما کمک می کند تا شما هر چه بیشتر و بهتر راجع به سلامت عاطفی خود شناخت داشته باشید و بینش شما را نسبت به خودتان تغییر خواهد داد. همه ما با عبارت شخصیت آشنایی داریم اما نمی دانیم که در واقع معنای علمی و اصلی این کلمه چگونه تعریف شده و چه معنایی دارد. شخصیت چیست و روان شناسی شخصیت یعنی چه و چرا صورت می پذیرد.
شخصیت هر فرد منحصر به همان فرد است و ایت شخصیت شماست که شما را همان گونه که همین حالا هستید جلوه می دهد و شخصیت شما به طور کلی بر شما تأثیر خواهد گزاشت، از روابط روز مره تان تا سبک زندگی شما موثر است!
همان طور که در بالا به این موضوع اشاره شد، روان شناسی دارای زیر شاخه ها و گرایش های بسیار زیاد و متنوع و گسترده ایست که روان شناسی شخصیت یکی از گرایش ها از 53 گرایش روان شناسی و از مجبوب ترین گرایش ها است.
روان شناسان شخصیت در تلاشند که درک کنند هر فرد چگونه به رشد شخصیتی خواهد رسید و شخصیت آن ها چگونه بر نحوه رفتار افراد تأثیر می گذارد. این گرایش و علم در روان شناسی همواره با شناخت بیشتر از شخصیت انسان و چگونگی متفاوت بودن شخصیت های متنوع در هر فرد روان شناسی شخصیت را کامل و کامل تر می کند!
روانشناسان همچنین اختلالات شخصیتی را که می توانند در زندگی روزمره فرد تداخل ایجاد کنند، ارزیابی، تشخیص و درمان می کنند.
برای مشاوره و روانشناسی حضوری و بهره مندی از مشاوره ی تخصصی دکتر شیرین ولی زاده به وبسایت ایشان مراجعه کنید.

شخصیت چیست

چیزی که باعث می شود شما به کسی که اکنون هستید تبدیل شوید در واقع شخصیت شماست مطمئنا عوامل بسیاری با کسی که الان هستید ارتباط دارند از جمله ژنتیک، تربیت و تجربیات زندگی شما همه و همه این ها در واقع شخصیت شما هستند.
افراد زیادی معتقد هستنند که هر آنچه واقعاً شما را منحصر به فرد می کند الگو های مشخص افکار، احساسات و رفتار هایی است که شخصیت منحصر به فرد شما را تشکیل می دهند.
در حال این که هیچ تعریف توافق شده ای از شخصیت هر فرد وجود ندارد، عموما به عنوان چیزی تصور می شود که از درون فرد ناشی می شود و در طول زندگی نسبتاً ثابت می ماند. این شامل تمام افکار، الگو های رفتاری و نگرش های اجتماعی است که بر نحوه مشاهده ما و آنچه در مورد دیگران و دنیای اطرافمان باور داریم تأثیر دارد.
روان شناس ها با درک هر چه بهتر شخصیت ما افراد می توانند پیش بینی کنند که افراد در هر موقعیتی چه رفتاری از خود نشان خواهند داد و انواع چیز هایی که برای افراد اجح است و ارزش بیشتری دارد پاسخ می دهند.

امروزه برای مطالعه و سنجش شخصیت، روانشناسان تعدادی تست شخصیت، ارزیابی و پرسشنامه مختلف را تهیه کرده اند. بسیاری از این تست ها به طور گسترده در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال، شاخص مشهور (Myers-Briggs Type Indicator (MBTI اغلب به عنوان یک ارزیابی غربالگری قبل از استخدام مورد استفاده قرار می گیرد.

برای دستیابی به بهترین روانشناس و تخصصی ترین مشاوره ها در ایران دکتر روانشناس شیرین ولی زاده با بهترین تخصص به شما کمک می کند شما می توانید از مشاوره روانشناس گیشا بهره مند شوید و مشکلاتتان را با ایشان در میان بگزارید.

سخن آخر

اگر که بخواهید اطلاعات دقیق تر و راهنمایی های بیشتری در مورد گرایش روانشناسی شخصیتی کسب کنید یا نیاز به دریافت مشاوره دارید، می توانید با بهترین روانشناس گیشا در ارتباط باشید!

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 22 شهريور 1401
لوله برق چیست؟

 



لوله برق یکی از تجهیزات پرکاربرد در تجهیزات برقی و ساختمانی است. لوله های برق پوششی برای محافظت از جان مردم و هدایت برق هستند. لوله های برق انواع مختلفی دارند.

لوله برق چیست؟

لوله برق ، وسیله ای است که برای محافظت از جان افراد از خطر برق گرفتگی و همچنین جلوگیری از آسیب دیدن سیم های جریان برق استفاده می شود. لوله های برق در مکان های مختلفی مانند ساختمان های تجاری و صنعتی، هتل ها، بیمارستان ها، مغازه ها و ... استفاده می شود. استفاده از لوله های برق میزان خطرات احتمالی مانند آتش سوزی و اتصال جریان برق را کاهش داده و ایمنی ساختمان را تضمین می کند. لوله های برق باعث افزایش انعطاف پذیری و دوام سیم کشی ساختمان می شوند و در صورت بروز مشکل به راحتی قابل تعویض هستند.

انواع لوله برق

برای اینکه به سیم ها و کابل های برق آسیبی وارد نشود در سیم کشی ساختمان از لوله های برق استفاده می شود. لوله های برق در انواع و متریال های مختلف در بازار تولید و به فروش می رسند که در متن زیر به توضیح انواع لوله های برق می پردازیم.

• لوله برق pvc: لوله برق pvc از پلاستیک سخت ساخته شده است. از این لوله ها در زیر سقف بتنی ساختمان استفاده می شود. لوله برق PVC دارای مزایای بسیاری از جمله: عایق بودن، مقاومت شیمیایی، ضد زنگ و اکسیداسیون، سبک و ارزان است. مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر حرارت از جمله معایب این لوله ها می باشد.

• لوله برق پلی آمید: لوله برق پلی آمید از پلاستیک نرم ساخته شده است. لوله برق پلی آمیدی به دلیل سبکی کاربرد فراوانی در ساختمان ها دارد. انعطاف پذیری، هزینه کمتر نسبت به لوله های موجود در بازار و مقاومت در برابر ضربه از جمله مزایای این لوله ها می باشد. اشتعال پذیری این لوله ها یکی از معایب آنهاست.

• لوله برق پلی آتیلن: لوله پلی اتیلن برای برق از پلاستیک نرم ساخته شده است. این لوله ها از لوله های pvc قوی تر هستند. لوله های برق پلی اتیلن برای جلوگیری از آسیب دیدن سقف ها در هنگام بتن ریزی استفاده می شود. قیمت لوله پلی اتیلن برق از لوله HiPVC بالاتر است.

• لوله برق خرطومی پی وی سی: لوله های برق از PVC ساخته شده اند. از مزایای این لوله ها می توان به انعطاف پذیری بالا و خمش در جهات مختلف، غیر قابل اشتعال بودن اشاره کرد. این لوله ها در بسته بندی های 15 متری و 25 متری در قطرهای مختلف به فروش می رسد. این لوله ها در اتاق های خشک استفاده می شوند. عدم مقاومت این لوله ها یکی از معایب آنهاست.

• لوله برق خرطومی پلی آمید: جنس لوله برقی از پلی آمید است و مانند لوله برقی پی وی سی عمل می کند و کاربرد مشابهی دارد. لوله برق پلی آمید گرانتر از لوله برق PVC است.

مزایای لوله برق های پی وی سی

لوله های برق پی وی سی مزایای زیادی دارند و در ساخت و سازهای سبک کاربرد فراوانی دارند که در متن زیر به مزایای این لوله ها اشاره می کنیم.

•  در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم بوده و رطوبت را جذب نمی کنند، بنابراین می توان از آنها در فضای باز استفاده کرد.

 • سبکی و حمل و نقل آسان جهت جابجایی به نقاط مختلف ساختمان

•  مقاومت بالا در برابر جریان الکتریکی و عایق

•  لوله های برق PVC در برابر سایش و خوردگی و همچنین تماس با مواد شیمیایی مانند روغن، الکل، اسیدها، باکتری ها و ... بسیار مقاوم هستند.

•  کاهش هزینه های نصب و سیم کشی ساختمان

  • لوله های پی وی سی در اندازه ها و ابعاد مختلف و همچنین قطر مناسب به راحتی در کانال ها، سقف و کف ساختمان قرار می گیرند.

 • یکی از ویژگی های منحصر به فرد این لوله ها قیمت مناسب آنهاست که باعث کاهش هزینه های جاری می شود.

اتصالات مورد استفاده در لوله برق

  • بوش: برای گسترش مسیر مجرای برق یا پانل فیوز و غیره استفاده می شود.

  • تبدیل: اگر بخواهیم از جعبه اتصال این انشعاب را با خروجی با لوله کوچک بگیریم، از تبدیل استفاده می کنیم.

  • زانو: برای خم کردن مجرای الکتریکی

  • جعبه توزیع گرد: برای اتصال چندین لوله برق

  • گیره: از این تجهیزات برای اتصال لوله های الکتریکی در معرض دید استفاده می شود.

موارد مهم در لوله کشی ساختمان

  • تعداد دورهای استفاده شده در مسیر لوله برق محدود بوده و نباید از 4 عدد بیشتر باشد.

  • استفاده از لوله های برق فقط برای کابل های متصل به یک مدار مجاز است.

  • اگر از مجرای برق در محیط مرطوبی مانند کشور خود استفاده می کنید، باید به فاصله لوله تا سطح مجاور و فواصل نصب بست ها توجه کنید.

  • مجرای برق از تابلوی برق شروع می شود و باید در انتهای مسیر به پریز یا جعبه توزیع ختم شود.

  • هرگز از لوله برق به صورت مورب استفاده نکنید.

  • حداقل عمق مجرای برق باید 15 میلی متر در دیوار و 3 سانتی متر در کف باشد.

قیمت لوله برق

موارد زیر در قیمت لوله برق موثر می باشد که باید در هنگام خرید لوله برق به آن توجه نمایید.

  • در هنگام خرید به ابعاد لوله برق توجه کنید تا متناسب با فضای مورد نظر باشد.

  • با توجه به نوع کابل هاب عبوری از لوله برق، قبل از خرید باید نوع لوله برق را تعیین کنید.

  • با کمک کارشناسان این حوزه با توجه به نوع نقشه ساخت تعداد اتصالات برای اتصال قطعات لوله برق و ایجاد لوله بلندتر را مشخص کنید.

  • قبل از خرید لوله برق به وزن این محصول توجه کنید که باید متناسب با مصالح به کار رفته در ساختمان باشد.

  • قبل از خرید لوله برق، نوع آب و هوای منطقه مورد نظر را به کارشناس مربوطه اطلاع دهید تا در صورت مرطوب بودن محیط، متریال لوله برق انتخاب شود تا دچار خوردگی و آسیب نگردد.

 

منبع آسمان سمنان | https://aseman-semnan.com/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 22 شهريور 1401
آموزش رزرو بلیط هواپیما و چارتر

چارتر ترکیه دیجیتال  برای خرید بلیط هواپیما، پس از وارد شدن به سایت ، مسیر پرواز خود را از بین مسیرهای پیشنهادی انتخاب و یا در کادر سمت راست “به کجا پرواز می کنید” مبدا و مقصد پرواز را وارد نمایید.

 شهر مبدا و مقصد را وارد نمایید. سامانه به صورت هوشمند پس از وارد کردن دومین حرف از شهر، لیست شهرهای مشابه را برای شما باز می کند که باید از بین آن ها شهر مورد نظر را انتخاب نمایید.
پس از وارد کردن مبدا و مقصد، روی دکمه “جستجو” کلیک کنید.

تصویر راهنما
 
سامانه بهترین نرخ مسیر انتخابی را تا 15 روز آینده برای شما نمایش میدهد. برای مشاهده تمامی پرواز ها بر روی تاریخ مورد نظر کلیک کنید.

نمایش لیست پروازها

  با کلیک بر روی تاریخ مورد نظر، لیست کلیه پروازهای آن روز به ترتیب کمترین قیمت برای شما نمایش داده خواهد شد.

با توجه به زمان پرواز ، ظرفیت ، نوع بلیط (چارتری یا سیستمی) و شرکت هواپیمایی هر پرواز، بر روی دکمه “انتخاب” پرواز مورد نظر کلیک نمایید.

تصویر راهنما

 

 پس از انتخاب پرواز، صفحه مشخصات مسافر برای شما باز خواهد شد که باید اطلاعات خواسته شده را با نهایت دقت تکمیل نمایید.

  • در کادر (1) نام خود را به زبان لاتین وارد نمایید.
  • در کادر (2) نام خانوادگی خود را به زبان لاتین وارد نمایید.
  • در کادر (3) برای پروازهای داخلی کد ملی و برای پروازهای خارجی شماره پاسپورت خود را بنویسید.
  • در کادر 4 شماره موبایل خود را بنویسید.
  • در کادر 5 عبارت امنیتی که در تصویر بالای کادر نمایان شده است را وارد نمایید، پس از اطمینان از صحیح وارد شدن اطلاعات بر روی دکمه رزرو کلیک نمایید.

تصویر راهنما

  در مرحله بعد مشخصات شما نمایش داده خواهد شد:

  • در کادر (1) آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. (بلیط به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد)
  • پس از آن بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب نمایید و روی دکمه کلیک کنید.“پرداخت”
  • بعد از کلیک روی “پرداخت” سیستم به شما پیامی مبنی بر اطمینان از مشخصات وارد شده، زمان پرواز، مبدا و مقصد پرواز نمایش خواهد داد، پس از چک مجدد و اطمینان از صحت اطلاعات ،گزینه “از اطلاعات پرواز خود اطمینان دارم” را تیک نمایید و مجددا روی دکمه “پرداخت” کلیک نمایید.

تصویر راهنما

  بعد از آن شما به درگاه اینترنتی بانک وصل خواهید شد که باید شماره کارت بانکی، رمز دوم، کد CVV2 ، تاریخ انقضا را وارد نمایید و روی دکمه پرداخت کلیک نمایید.

پس از پرداخت حتما روی دکمه “تکمیل فرآیند خرید” کلیک کنید، در غیر این صورت وجه به حسابتان برگشت خواهد گشت و بلیط برای شما صادر نخواهد شد.

تصویر راهنما

پس از پرداخت موفق بلیط برای شما به صورت آنی صادر شده و قابل رویت و چاپ می شود.

 
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 18 شهريور 1401
معرفی 11 تا از زیباترین جزیره های استانبول

استانبول شهری بسیار زیبا با جزایری شگفت آور است. و سالانه میلیون ها نفر از سراسر دنیا و از جمله ایران با هدف گردشگری و یا خرید آپارتمان در استانبول و اقامت ترکیه وارد استانبول می شوند.

در ادامه زیباترین جزیره های استانبول را به شما معرفی می کنیم.

زبیاترین جزیره های استانبولزبیاترین جزیره های استانبول

 

1- جزیره پرنس استانبول ترکیه(Prince Islands)

جزایر پرنس استانبول یکی از زیباترین و توریستی ترین جزیره های استانبول است.و جزئ جزیره های ارزان هم محسوب می شود این جزیره نزدیک‌ترین جزیره به استانبول است.

جزیره پرنس استانبولجزیره پرنس استانبول

 

یکی از جالبترین نکات در مورد جزیره پرنس اسن است که ورود اتومبیل به این جزیره ممنوع است.

ورود اتومبیل به جزیره پرنس ممنوع استورود اتومبیل به جزیره پرنس ممنوع است

 

در جزیره پرنس استانبول گردشگران سه گزینه دارند:

  • پیاده روی

  • کرایه دوچرخه

  • کرایه درشکه

کالسکه سواری در جزیره پرنسکالسکه سواری در جزیره پرنس

 

آدرس جزیره پرنسس استانبول ترکیه و اینکه چطور به جزیره پرنسس استانبول ترکیه بروم؟

موقعیت جزیره پرنسموقعیت جزیره پرنس

 

رفتن به جزایر پرنس استانبول تنها از طریق دریا انجام می شود. دراین جزیره فرودگاهی هم وجود ندارد؛ جزیره پرنس از استانبول فاصله زیادی ندارند اما زمان رسیدن به نوع قایقی که انتخاب می کنید نیز بستگی دارد، در این مسیر هم قایق های معمولی مسافر سوار می کنند و همه قایق های تند رو.

البته اتوبوس های دریایی هم همیشه هستند فقط معمولا کمی شلوغ ترند و کمی هم آهسته حرکت می کنند، به طور کلی برای سفر به این جزایر حداقل یک ساعت و نیم زمان را باید در نظر بگیرد.

2- جزیره بویوک ‌آدا استانبول(Büyükada)

در جزیره بویوک آدا تفریحات بسیار متنوعی برای گردشگران وجود داردو یکی از توریستی ترین جزیره های استانبول است.

جزیره بویوک آداجزیره بویوک آدا

 

در جزیره بویوک آدا خیابان‌های عثمانی زیبا در اطراف جزیره وجود دارد، در طول گشت و گذار در این جزیره سری به خیابان‌های عثمانی بزنید.

خیابان های عثمانی جزیره بویوک آداخیابان های عثمانی جزیره بویوک آدا

 

همچنین می توانید با کرایه دوچرخه هم در جزیره بچرخید. و همچنین کالسکه هایی هم برای جابجایی شما وجود دارد.

این جزیره بزرگترین جزیره استانبول و همچنین بخشی از جزایر معروف شاهزاده است. ممکن است زیبایی Büyükada توسط تعداد زیادی از بازدیدکنندگان نادیده گرفته شود.

یکی از بهترین زمان ها برای دیدن از این جزیره بهار و زمستان می باشد، و می توانید مناظر شگفت آوری ببینید. جدا از آب یخ زده جزیره، خانه‌های بدوی و مسیرهای تقریباً آسفالت شده در خط ساحلی بهترین منظره را دارند.

جزیره بیوک آدا هم مثل جزیره پرنس جزیره بدون ماشین است و فقط کالسکه‌های اسب‌کشی و دوچرخه روش‌های حمل و نقل هستند.

دیدنی ترین مکان جزیره بویوک آدا، کلیسای آیه یوری (Aya Yorgi church) و چشم انداز آن است.

کلیسای آیه یوریکلیسای آیه یوری

 

از سمت تپه‌ها به سمت برگشت، سری هم به یتیم خانه قدیمی یونانی پرینکیپو Prinkipo Orthodox بزنید.

یتیم خانه قدیمی یونانی پرینکیپویتیم خانه قدیمی یونانی پرینکیپو

 

این مکان یک ساختمان 20،000 متر مربعی است که از چوب ساخته شده است و از معدود بناهای کهن جزیره بیوک آدا محسوب می‌شود.

یکی دیگر از جاذبه‌های مهم جزیره بیوک آدا، خانه‌ی سابق لئون تروتسکی و هتل اسپلندید پالاس (Splendid Palas Hotel) است.

هتل اسپلندید پالاس با گنبدهای نقره‌ای و کرکهای قرمز در سال 1908 افتتاح شده و یکی از زیباترین نمادهای جزیره بیوک آدا می‌باشد.

هتل اسپلندید پالاسهتل اسپلندید پالاس

 

چگونه به جزیره بیوک آدا ترکیه برویم؟

برای رفتن به جزیره بیوک آدا ترکیه باید سوار کشتی شوید چون تنها راه از مسیر دریا است.

3-جزیره هیبلی آدا استانبول(Heybeliada)

جزیره هیبلی آدا از نظر وسعت دومین جزیره بزرگ از جزایر پرنس در دریای مرمره، از جزیره های استانبول است. این جزیره زیبا با کشتی، تنها حدود یک ساعت از جاده فاصله دارد.

جزیره‌هایی که جزایر پرنس را تشکیل می‌دهند دارای کاخ‌های تاریخی زیبایی واقع در میان درختان کاج هستند. در جزیره زیبای هیبلی ‌آدا، برای رسیدن به ساحل می‌توانید سوار دوچرخه شوید و به‌راحتی به محل مورد نظر رسیده و از این فرهنگ زیبای مردم جزیره لذت ببرید.

جزیره هیبلی آدا استانبولجزیره هیبلی آدا استانبول

 

این محله در منطقه آدالار استانبول قرار دارد. بازدیدکنندگان پس از ورود، دو اثر هنری باشکوه را در محوطه مدرسه نیروی دریایی این جزیره مشاهده خواهند کرد. یکی از آنها کاماریوتیسا نام دارد و تنها کلیسای به جا مانده از زمان بیزانس است که در جزایر قدیمی دیده می‌شود. با این حال، این آخرین ساختمانی است که قبل از شروع تهاجم قسطنطنیه ساخته شد. دیگری قبر ادوارد باریون، دومین سفیر ملکه الیزابت اول از انگلستان است.

موقعیت جزیره هیبلی آداموقعیت جزیره هیبلی آدا

 

حمل ‌و نقل در جزیره هیبلی ‌آدا

در این جزیره تنها وسایل نقلیه موتوری که مجاز به تردد در جزیره هستند و البته وسایل نقلیه خدماتی (آمبولانس، آتش‌نشانی، پلیس و موارد مشابه) نیز مجاز هستند .

تنها روش حمل‌ونقل در این جزیره طریق پیاده، دوچرخه، اسب و شرکت‌های اسباب‌کشی و حمل‌ونقل است.

در جزیره هیبلی آدا هیچ فرودگاهی وجود ندارد و تنها راه سفر به آن، استفاده از قایق است.

جالب است بدانید که خانه رئیس‌جمهور دوم ترکیه نیز در هیبلی ‌آدا قرار دارد و اکنون به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری هیبلی ‌آدا، به شکل موزه در اختیار مردم قرارگرفته است.

 خانه رئیس‌جمهور دوم ترکیه نیز در هیبلی ‌آدا خانه رئیس‌جمهور دوم ترکیه نیز در هیبلی ‌آدا

 

4- جزیره بورگاز آدا استانبول(Burgazada)

معنای اسم جزیره بورگاز آد جزیره قلعه است. بله، بورگاز بخشی از جزایر پرنس است و سومین جزیره بزرگ در این گروه محسوب می‌شود و از یباترین جزیره های استانبول می باشد.

جزیره بورگاز آدا استانبولجزیره بورگاز آدا استانبول

 

نام این جزیره به دلیل قلعه معروفی است که توسط دمتریوس اول ساخته شده است.

بازدید از موزه Sait Faik Abas?yan?k هم یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره است

خانه موزه جزیره

یکی از قسمت های دیدنی در بورگاز، خانه نویسنده مشهور دوره بیزانس، سیت فایک است. سیت فایک، در کتاب هایش هم به آرامش بی نظیر این مکان نوشت است. بعد ها پس از مرگ او، با تشخیص مسئولان، خانه اش به موزه و یکی از پربازدید ترین بخش های جزیره تبدیل شد.

عکس خانه سیت فایک در جزیره بورگاز آدا

روش رفتن به جزیره بورگاز

دسترسی به این جزیره هم باید از طریق مسیر آبی است. یک بلیت کشتی مسافربری تهیه کرده و با آن راه خود را از سواحل سرکیسی تا جزایر پرنس یا پرنسس ادامه دهید.

5- جزیره سیوری آدا استانبول

سیوری آدا در زمان حکومت بیزانس توسط روحانیون برای عبادت برگزیده شده بود زیرا منطقه ای دوردست بود و برای عبادتی آرامش بخش مناسب بود. در همان زمان امپراطوران بیزانسی از این جزیره برای زندانی کردن و بازداشت افراد برجسته ای مانند افلاطون استفاده می کردنند.

جزیره سیوری آدا استانبول جزیره سیوری آدا استانبول

 

سیوری آدا به معنی جزیره بی‌فایده، یکی از بخش‌های اصلی جزایر پرنس است که در دریای مرمره در استانبول واقع شده است. این جزیره کوچک در نزدیکی استانبول قرار دارد و در زمان‌های قدیم محل عبادت کشیشان بیزانسی به حساب می‌آمد.

در این جزیره چیز زیادی برای بازدید گردشگران وجود ندارد. با این حال، آنها می‌توانند برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ بیزانس و روم به صومعه سر بزنند.

از جمله واقعه های مهمی که در این جزیره روی داده است (قتل عام سگ ها) می باشد. در سال 1911 فرماندار استانبول دستور قتل عام سگ های ولگرد شهر را صادر کرد که در طی این دستور 80000 سگ ولگرد به این جزیره تبعید شدند و بر اثر گرسنگی یا غرق شدگی در آب، تمامی آنها از بین رفتند.

بلا فاصله بعد از این واقعه زلزله شدیدی رخ داد که مردم محلی ترکیه آن را مجازاتی برای قتل عام سگ ها تحلیل کردند و پس از آن این جزیره به محلی با نام " Hay?rs?zada" شناخته می شود. به معنی بدبخت و بی فایده. این اتفاق دلیل اصلی آن است که این جزیره بیشتر یک جزیره بدبخت نام گرفت.

6- جزیره کینالی آدا (Kinaliada Island)

کینالی آدا (یا به اشتباه برخی کنیالی آدا) در آب های دریای مرمره قرار دارد و نزدیک ترین جزیره به شهر استانبول است. معنایِ نام ترکی آن "زمین قرمز رنگ " است که به علت وجود معدن های مس و آهن و خاک قرمز آن می باشد.

 جزیره کینالی آدا (Kinaliada Island)جزیره کینالی آدا (Kinaliada Island)

 

کنیالی آدا بیشتر به جزیره ای تابستانی معروف است و خانه های دنج تابستانی در این جزیره قرار دارند که هرساله در تابستان اجاره داده می شوند و محلی آرام برای استراحت در اوقات فراغت هستند.

جزیره کینالی ادا از جمله جزایری است که به عنوان بخشی از جزیره پرنسس به شمار می‌آید.

جزیره کینالی آدا مملو از خانه‌های دنجی است که با انواع گل‌های بهاری مزین شده است. و از زیباترین جزیره های استانبول می باشد.

این جزیره محله‌هایی مناسب برای زندگی اهالی جزیره را در بر گرفته و اگر چنانچه در صدد ماندن در جزیره هستید، جزیره کینالی آدا که تمامی امکانات رفاهی، خانه های نقلی و دنج و مغازه‌های خوراکی فروشی را در بر گرفته است، گزینه مناسبی برای زندگی اهالی جزیره است.

ساحل آیازما از جمله معروف‌ترین ساحل‌های این جزیره است که معمولا دارای استراحتگاه‌های چتری بوده و می‌توان لحظاتی را در کنار اسکله به آرامش گذراند.

اگر چنانچه علاقمند به روایت‌های تاریخی این جزیره هستید، می‌توانید از آرامگاه و صومعه هریس‌توس، امپراتور روم شرقی دیدن کنید که زمانی به این جزیره تبعید و در همین جزیره نیز به خاک سپرده شد

7- جزیره قاشق استانبول (کاشیک)

جزیره‌ای ایده‌آل در نزدیکی استانبول برای تعطیلات آخر هفته به نام جزیره Ka??k (کاشیک) وجود دارد.

جزیره‌ای قاشقی شکل که با زیبایی خود توجه تمام بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است. این جزیره خصوصی متعلق به خانواده دانون است.

بازدیدکنندگان فقط با مجوز ویژه از مالک یا شرکت گردشگری مجاز به سپری کردن شب در آنجا هستند. بنابراین، ممکن است افراد فرصتی برای مشاهده زیبایی آن نداشته باشند.

به هر حال، اگر فرصتی برای بازدید از جزیره Ka??k داشته باشید، خط ساحلی 800 متری با ساحل شنی و سرسبزی، سفر شما را لذت بخش خواهد کرد.

جزیره کاشیک استانبولجزیره کاشیک استانبول

 

8- جزیره گالاتاسرای

جزیره گالاتاسرتای جز جزیره های کوچک استانبول محسوب می شود که متعلق به کلوب ورزشی Galatasaraاست. این جزیره امکانات جذاب و تفریحی زیادی دارد از جمله 6رستوران، 2 استخر شنا، کافه و بار. از جزایر نزدیک به استانبول است.

جزیره گالاتاسرتای در فاصله 165 متری از قسمت اروپایی ترکیه قرار دارد که می توان از طریق کشتی های رایگان به این جزیره رفت. فرصت های سرگرمی فراتر از حد تصور است. ورزش های گوناگون که توسط مالک این جزیره اجرا می شود(کلوپ ورزشی Galatasara)

 استانبول جزیره گالاتاسرای استانبول جزیره گالاتاسرای

 

9- جزیره صدف استانبول

جزیره صدف با وجود اینکه بخشی از جزایر عظیم پرنسس است، کوچکترین جزیره نزدیک استانبول ترکیه محسوب می‌شود.

اسم این جزیره زیبا و خوش آب و هوا یونانی بوده و به معنی قرنطینه است. دلیل نام گذاری این جزیره به این شکل به خاطر شاهزاده قسطنطنیه ایگناسیووس بوده که سال 857 برای بار اول به مدت ده سال به جزیره صدف تبعید شد، درست ده سال پیش از اینکه دوباره به عنوان وارث، به تاج و تخت برسد.

ساختمان‌های سفید این جزیره زیبا به نظر می‌رسند، از این رو به آن «مادر مروارید» هم می‌گویند. این جزیره همانند جزیره کاشیک یک جزیره نیمه خصوصی در استانبول است. قسمت اعظم محوطه آن تحت مالکیت خصوصی است و سرسبزی درختان کاج توسط خود مالک کاشته شده است. قوانین سختگیرانه این جزیره به مردم محلی اجازه ساخت بیش از دو طبقه را نمی‌دهد. این اقدام برای حفظ زیبایی این جزیره و حفظ محیط زیست صورت می‌گیرد.

جزیره صدف استانبولجزیره صدف استانبول

 

روش رسیدن به جزیره صدف

راحت ترین و سریعترین روش برای رسیدن به جزیره صدف استانبول، استفاده از اتوبوس های دریایی است. هزینه استفاده از اتوبوس ها ده لیر بوده و بین 55 تا 1 ساعت نیز طول می کشد.

10 - جزیره یاسیا ادا استانبول(Yass?ada)

جزیره Yass?ada که به عنوان"Cassada" تلفظ می‌شود در اصل به معنای "جزیره مسطح" است که کاملاً نام آن را توجیه می‌کند.

این جزیره که در سطح چند متری دریای مرمره، در جنوب شرقی استانبول قرار دارد، یکی از پررونق‌ترین جزایر استانبول است. این جزیره 0.05 کیلومتر مربع وسعت دارد و در منطقه ادلار ترکیه در استانبول قرار گرفته گاست.

 

یک زندان زیرزمینی در جزیره یاسیا ادا وجود دارد که چهار سلول آن هنوز برای بازدیدکنندگان باز است. بنابراین هنگام بازدید از جزیره یاسیادا در استانبول حتما به این زندان بروید.

امروزه این جزیره جهت آموزش غواصی به اعضای نیروی دریایی و غواصان آماتور استفاده می شود و اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست زیرا به عنوان پایگاه نظامی در ترکیه استفاده می شود.

11- جزیره تاوشان استانبول

جزیره تاوشان یکی دیگر از جزیره‌های زیبای ترکیه در نزدیکی استانبول است که کوتاه‌ترین منطقه را پوشش می‌دهد. مردم اغلب آن را جزیره خرگوش می‌نامند، زیرا این جزیره محل زندگی گونه‌های بی‌شماری از خرگوش‌ها است.

این جزیره کوچک مقصد خوبی برای گردشگری و بازدید نیست اما اگر با یک گروه گردشگری به اینجا می‌آیید، آنها شما را به برخی کلیساهای باستانی ساخته شده در قرن هفدهم می‌برند.

مردم استانبول اغلب برای احساس معنویت و آرامش زیبایی به این جزیره می‌آیند. علاوه بر این، عکاسان فوتوژنیک مکان‌های متعددی را در جزیره تاوشان به دست خواهند آورد تا تصاویر زیبایی از طبیعت ثبت کنند.

 

منبع : ویرگول

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 17 شهريور 1401
گاندی شاپ؛ پیشرو فروشگاههای آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی

ترس خرید از فروشگاه‌های آنلاین در همه ما هست. تک تک ما قبل از خرید از یک فروشگاه آنلاین، همیشه این ترس و اضطراب را داریم که نکند آن فروشگاه کلاهبردار باشد و پولمان به هدر برود! یا اینکه نکند به جای محصول اصل و درجه یک، محصول فیک و تقلبی برایمان بفرستند! این نگرانی برای خرید محصولت آرایشی و بهداشتی حتی بیشتر هم می‌شود؛ البته طبیعی است و همه حق دارند که نگران سرمایه و سلامت پوست خود باشند.

به همین دلیل است که امروز می‌خواهیم با معرفی یک فروشگاه آنلاین برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی، گره از این مشکل باز کنیم. در فضای مجازی کشور ما، شاید بیشتر از هزاران فروشگاه آنلاین وجود داشته باشد که کارشان فروش محصولات آرایشی و مراقبت از پوست باشد. اما فروشگاهی که قرار است ما امروز به شما معرفی کنیم، شاید با همه فرق داشته باشد؛ زیرا که در زمینه فروش این محصولات، تحولی شگرف به وجود آورده است...

 

گاندی شاپ سایت محصولات مراقبت از پوست

گاندی شاپ سایت محصولات مراقبت از پوست

گاندی شاپ؛ فروشگاهی با نظارت یک متخصص

خودتان یک جستجو ساده در سطح اینترنت انجام دهید. خیلی از فروشگاه‌های آنلاین موجود، صرفا یک فروشگاه هستند.

نه فقط در اینترنت، که در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام نیز همینطور است. شما صرفا محصول مورد نیاز خود را انتخاب می‌کنید و همان را سفارش می‌دهید.

کسی در این میان نیست که به شما بگوید کدام محصول برای شما بهتر است و کدام محصول را نباید استفاده کنید. به عبارت دیگر، هیچکدام از آن‌ها تخصصی نیستند.

اما می‌توانی اینطور ادعا کرد که وبسایت گاندی شاپ (gandishop.com)، یک وبسایت تخصصی برای فروش محصولات آرایشی و مراقبت از پوست است.

این وبسایت تخصصی، زیر نظر یک تیم متخصص هدایت و نظارت می‌شود و در راس آن نیز یک متخصص وجود دارد.

خانم «میترا باباخانی» کسی است که این وبسایت را تاسیس و راه‌اندازه کرده و با جمع کردن یک تیم متخصص، توانسته است وبسایتی تخصصی را برای خدمت به مخاطبان، راه‌اندازی کند.

برای استفاده از مشاوره های میترا باباخانی می توانید به پیج اینستاگرامش مراجعه کنید.(mitrababakhani_skin)

میترا باباخانی یکی از بهترین بیوتی بلاگرها می باشد.

دریایی از محصولات و برندهای متفاوت

مجددا باز هم به سراغ همان وبسایت‌های دیگری که گفتیم بروید. با یک جستجو، خواهید دید که این وبسایت‌ها، همگی بسیار محدود هستند و بجز چند برند و چند نوع محصول اندک، دیگر هیچ چیزی برای ارائه به مخاطبان خود ندارند.

همین عامل باعث می‌شود که مشتری و مخاطب سرخورده شود و گاه در مواردی اصلا از خرید خود پشیمان شود! راضی کردن مخاطب اصل بسیاری مهمی است که فروشگاه آنلاین گاندی شاپ، به خوبی از آن آگاه است.

در گاندی شاپ از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود. هر آنچه که شما برای مراقبت از پوست و موی خود به آن نیاز داشته باشید، این فروشگاه برای شما موجود دارد.

همانطور که می‌دانید، امروزه خیلی‌ها به روتین پوستی خود بسیار اهمیت می‌دهند؛ گاندی شاپ می‌تواند کامل‌ترین روتین پوستی را برای شما فراهم سازد.

و در آخر، به عنوان مهم‌ترین موضوع، برندهایی هستند که این وبسایت محصولاتشان را موجود کرده.

برترین برندهای دنیا، از جمله اوردینری، گارنیه، بادی شاپ، سام بای می، نیتروژنا، لورال، درما پلاس، کلینیک و... صدها برند دیگر، همگی محصولاتشان در گاندی شاپ موجود است.

 

معروف ترین برندهای پوستی

معروف ترین برندهای پوستی

خدمات که گاندی شاپ ارائه می‌دهد

و در آخر، باید به خدمات و ویژگی‌های گاندی شاپ اشاره کرد. تمامی مواردی که در این مقاله ذکر کردیم، همگی از جمله ویژگی‌هایی بودند که گاندی شاپ را به یک پیشرو در زمینه فروش لوازم مراقبت از پوست تبدیل می‌کردند.

اما به همینجا ختم نمی‌شود. گاندی شاپ از آنچه که فکر کنید، منحصر به فردتر است. از دیگر ویژگی‌های این فروشگاه آنلاین، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان خرید حضوری در بندرعباس؛ گاندی شاپ دارای یک فروشگاه حضوری در بندر عباس است که امکان خرید به صورت مستقیم را برای افراد فراهم می‌آورد.

  • خرید محصولات با قیمتی بسیار ارزان‌تر از میانگین بازار؛ از آنجایی که گاندی شاپ تمام واسطه‌ها را برای خرید محصول حذف کرده، قیمت روی جلد محصولاتش از خیلی فروشگاه‌های دیگر کمتر است.

  • حتی مشتری می‌تواند با خرید حضوری در فروشگاه بندرعباس، قیمت کمتری را از سایت برای محصولات بپردازد و سود بیشتری از خرید خود به دست بیاورد.

  • و در آخر، گاندی شاپ به سراسر ایران، خدمات ارسال پستی ارائه می‌کند. فرقی ندارد که در کدام استان باشید، می‌توانید از وبسایت گاندی شاپ محصول خود را سفارش دهید و دم در منزل تحویلش بگیرید!

 

گاندی شاپ

گاندی شاپ

کلام آخر

با این تفاسیر، دیگر هیچ ترس و واهمه‌ای برای خرید از گاندی شاپ باقی نمی‌ماند. اگر مثل خیلی از افراد دیگر، شما هم از خرید آنلاین ابا دارید، بهتر است که این یک بار را با ضمانت ما، این کار را انجام دهید.

بدون شک از خرید خود پشیمان نخواهید شد؛ زیرا که گاندی شاپ، تمامی محصولات خود را با ضمانت 100 درصدی اصل بودن به فروش می‌رساند. دنبال فرصتی بهتر از این می‌توان بود؟!

منبع

 
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 16 شهريور 1401
بهترین موپران آرایشگاهی

بهترین موپران آرایشگاهی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 15 شهريور 1401
شرکت تجهیزات پزشکی سینا

شرکت تجهیزات پزشکی سینا صنعت آرامیس در سال ۲۰۱۰ میلادی و با پشتوانه تجربه ۱۵ ساله گروهی متخصص تاسیس شد. اهداف عالی شرکت در جهت کار آفرینی در راستای گسترش خدمات عالی و پخش انحصاری اقلام و تجهیرات پزشکی و ایمنی می باشد.

شرکت تجهیزات پزشکی سینا صنعت آرامیس در جهت جلب رضایت بیشتر مشتریان و ارایه خدمات با کیفیت تر به آنها سعی در هر چه استاندارد کردن خدمات خود داشته ، از این رو با سپری نمودن دوره های مقتضی و کسب گواهینامه ها و استانداردهای بین المللی سعی در این امر نموده است .

کسب استاندارد ISO 9001 یک سیستم مدیریت کیفیت جامع بوده که تمامی فرایندهای سازمان از ابتدا تا انتها تحت کنترل و بازرسی قرار می دهد که طی برنامه ای منظم کیفیت محصولات و خدمات خود را نیز ارتقا می بخشد.

کسب ایزو ۱۳۴۸۵ که در حمایت از تولید کنندگان دستگاه های پزشکی در طراحی سیستم های مدیریت کیفیت ایجاد و حفظ اثربخشی فرآیندهای آنها نتبیین شده است . اطمینان از طراحی، توسعه، تولید، نصب، و تحویل دستگاه های پزشکی که برای اهداف مورد نظر خود ایمن هستند، در نظر گرفته شده است .

  • تعمیر پالس اکسی متر

  • تعمیر فشارسنج

  • سونوگرافی پرتابل

  • دستگاه های الکتروکاردیوگراف

  • تعمیرات اکسیژن ساز

  • هولتر فشار 

  • هولتر ریتم

  • انواع اینسترومنت دندانپزشکی

  • هر نوع برد الکترونیک در دستگاه های تصویربرداری نظیر سی تی اسکن ، MRI  سونوگرافی ، رادیوگرافی

  • دستگاه پمپ سرم

  • دستگاه الکتروشوک

  • دستگاه خلوص سنج اکسیژن

  • دستگاه مانیتور علائم حیاتی

  • ونتیلاتور مراقبت های ویژه و پرتابل

  • الکتروسرجری

  • دستگاه کروماتوگرافی مایع

  • تجهیزات آزمایشگاهی

  • و انواع کالیبراتورهای تجهیزات بیمارستانی ( ویژه همکاران )

از دیگر خدمات و تجهیزات ارائه شده توسط این شرکت می باشد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 13 شهريور 1401
بهترین روش های خرید از ترکیه

بهترین روش های خرید از ترکیه

آمازون هنوز خرید آنلاین در ایران و بسیاری از کشورها جا نیفتاده و بسیاری از مردم هنوز به این روش بی اعتماد هستند،با این حال،خرید آنلاین شما را از سفر به ترکیه برای خرید یکی از مزیت هایی که شما را از سفر به ترکیه برای خرید حضوری بی نیاز می کند.
خرید و فروش در ترکیه به دلیل در دسترس بودن کالاها با نرخ عمده فروشی و با کیفیت بالا پر رونق است .قیمت ارزان و کیفیت عالی دو دلیل عمده و وسوسه کننده برای خریداران بین المللی است. بنابراین بیشتر افراد چه در ایران و کشورهای دیگر دوست دارند، بدانند چگونه می‌توانند از ترکیه  بدون ترس از کلاهبرداری آنلاین خرید کنند و بهترین روش های خرید از ترکیه چیست.بنابراین،اگر در هر کجای ایران زندگی می کنید و مشتاق خرید کالاهای ترکیه هستید،این مطلب را از دست ندهید.
بهترین روش های خرید از ترکیه کدام است؟
خرید آنلاین ترکیه چیز جدیدی نیست و افراد بیشتری به راحتی کالاهای خود را به صورت آنلاین خریداری می کنند.بهترین روش های خرید از ترکیه،خرید آنلاین است.اکنون به لطف این روش می توان بدون نیاز به حضور در محل فیزیکی فروشگاه های ترکیه و خلاصی از دریافت ویزا،هزینه اقامت، هزینه بلیط هواپیما، تغذیه و حمل و نقل و پرداخت هزینه های  تعداد زیادی کالا خریداری کرد. بسیاری از تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان را در اینترنت خواهید دید که خرید از این وب‌سایت‌ها، شما را از دردسر سفر به ترکیه نجات می دهد و کالاها درب منزل شما ارسال می شود. این تحول خرید و فروش، بهترین روش های خرید از ترکیه است که می توانید اقلام باکیفیت را خریداری کنید.
محدودیت بهترین روش های خرید از ترکیه
ترندیول تنوع کم اجناس. به عنوان یک خریدار،شما به انواع کالاهای کم دسترسی خواهید داشته باشید.
خرید اجناس بی کیفیت. اگرچه ترکیه به تولید اقلام باکیفیت معروف است،اما این ممکنه در خرید آنلاین کمی متفاوت باشد و مکان ارسال کالاهای بی کیفیت وجود دارد.
بهترین روش های خرید از ترکیه
•  یافتن وب سایت های خرید آنلاین ترکیه
اولین قدم اینکه منبع محصولات یا کالاهایی که می خواهید بخرید را بخرید. با بررسی انواع وب سایتها نوعی را انتخاب کنید که می خواهید محصولات خود را از آن تهیه کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید کالاهای مد بخرید، تورکوپت وب سایت خرید آنلاین ترکیه است که باید از آن استفاده کنید. به همین ترتیب می توانید از سایت های ایرانی از قبیل ترکیه دیجیتال برای خرید انواع کالاهای ترکی استفاده کنید.
•  نمایندگی خرید آنلاین
اگر می خواهید از خدمات نماینده تدارکات ترکیه بخرید.سایت های مرجع در ترکیه هستند که خرید و حمل و نقل را برای شما انجام می دهند.تنها باید لینک محصولات را برای آنها بفرستید و مراحل ثبت سفارش را انجام دهید. روش جدید خرید آنلاین یکی از بهترین روش های خرید آنلاین ترکیه می باشد،که شامل استفاده از یک نماینده شخص ثالث برای تهیه کالاهای خود است. یک نمایندگی خرید آنلاین می تواند خیال شما را از بابت تهیه کالاهای باکیفیت راحت کند.
نکات مهمی که قبل از خرید آنلاین از ترکیه باید بدانید
خرید از ترکیه هیجان انگیز است و تحویل به موقع آن بسیار مهم است.با این حال،باید بدانید که همه کالاهای ترکیه را نمی توان از طریق بار هوایی حمل کرد.در عوض از طریق بار دریایی حمل می شوند و همین ممکنه کالا دیر به دست تان برسد.نمونه هایی از کالاهایی که نمی توانید از طریق بار هوایی از ترکیه وارد کنید عبارتند از:
•  تلفن ها
•  باتری ها
•  تکه های جواهرات
•  لوازم آرایشی
•  محتویات مایع
•  و غیره
نتیجه :
جهان در حال حاضر از فناوری اینترنت و خطوط ارتباطی آنلاین بیشترین مزیت و سود را می برد. در حال حاضر شما در خانه خود می توانید هر کالا و محصولی را از هر کشوری حتی ترکیه سفارش دهید و دم خانه خود تحویل بگیرید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 6 شهريور 1401
بهترین شرکت آسانسوری در ایران کدام است؟

 

این روزها به دلیل کارایی و اهمیتی که آسانسورها در زندگی روزمره ما دارند، بی شک کیفیت و مدل آن ها نیز اهمیت زیادی پیدا می کند. چرا که شرکت های مختلف آسانسوری در ایران و دنیا نه تنها از آسانسورها به عنوان وسیله ای جهت جابجایی افراد یاد می کنند، بلکه آن را به عنوان کالایی موثر در زیبایی و دکوراسیون ساختمان نیز می شناسند. این فرهنگ ساخت و طراحی بالابرها در دید عموم افراد نیز جا افتاده و مردم نیز سعی می کنند از آسانسورهایی با کیفیت بالا و در عین حال زیبا و خاص بهره ببرند. به همین خاطر امروز شرکت ها و کارخانه های مختلفی نسبت به طراحی و عرضه مدل های با کیفیت و زیبا اقدام می کنند. تا جایی که باعث شده حتی برخی از آسانسورها با عنوان مدل های لوکس و لاکچری نیز شناخته شوند. 

با توجه به گسترش این بازار و وجود برخی مدل های بی کیفیت و تقلبی، بسیار مهم است که خدمات و محصولاتی که تهیه می کنید از یک کارخانه معتبر و با کیفیت باشد. به همین خاطر با توجه به آیتم ها و فاکتورهای گوناگونی که جهت معرفی یک آسانسور با کیفیت شناخته می شود، امروز شما را با بهترین کارخانه ها در ایران و در این صنعت بیشتر آشنا می کنیم. تا آسانسور خود را که به عنوان یکی از بخش های کلیدی و مهم ساختمان شناخته می شود، با بهترین شرایط راه اندازی نمایید.

ویژگی های یک کارخانه آسانسوری استاندارد

بر کسی پوشیده نیست که کابین آسانسور را می توان به عنوان یکی از مهم ترین بخش های آسانسور معرفی کرد. جایی که مسافران تمام زمان جابجایی را در آن گذرانده و تمامی المان ها و بخش ها نیز در داخل کابین تعبیه شده است. به همین خاطر این بخش باید هم از لحاظ کیفیت، عدم لرزش و تکان خوردن، حرکت نرم و روان، زیبایی، نورپردازی ایده آل، پنل های شستی با کیفیت و کاربردی، تهویه مناسب و... کامل باشد. در واقع کابین ها عاملی تعیین کننده در رضایت مسافران در زمان استفاده از آسانسورها می باشند. به همین دلیل نیز یکی از شاخصه های اصلی یک کارخانه با کیفیت، توانایی ارائه مدل ها و انواع کابین های با کیفیت و مناسب می باشد. اینکه با شناخت از نیازها، آشنایی با اصول طراحی، استانداردهای لازم الاجرا، نیازهای افراد و سایر عوامل، بتوان یک کابین کاربردی در عین حال زیبا طراحی و تولید کرد.

همیشه در وسایل و سیستم های مختلف، هماهنگی بین اجزا بسیار مهم است. به همین خاطر برای حرکت ایمن و صحیح کابین ها نیز، سایر بخش ها و قطعات مورد استفاده از اهمیت زیادی برخوردار هستند. شناخت جامع بخش ها و سیستم های حرکتی نیز در انتخاب و راه اندازی آسانسور نقش ویژه ای دارد. جایی که تنها کافی است یکی از قسمت ها از لحاظ کیفی یا میزان ظرفیت تحمل فشار و نیرو نتواند پاسخگوی سایر بخش ها باشد. همین امر کافی است تا آسانسور شما در زمان حرکت دچار اختلال شده و پس از مدت کوتاهی آسانسور از کار افتاده و نیاز به تعمیر و سرویس پیدا کند. که این امر هزینه ها ی جانبی را نیز افزایش می دهد. 

تاثیر مکانیزم های حرکتی بر کیفیت آسانسورها

شاید بسیاری بر این باور باشند که آیا شرکتی که عرضه کننده یک نوع مکانیزم خاص است، کیفیت بهتری دارد یا خبر؟ در واقع به صورت کلی آسانسورها دارای سیستم های کششی و یا هیدرولیکی می باشند. این دو مکانیزم جزو اصلی ترین مدل هایی هستند که امروزه تشکیل دهنده بیشتر آسانسورها در کشور ما هستند. که میزان سرعت و برخی از قسمت ها در مدل های کششی در مقایسه با مدل هیدرولیک متفاوت است. در واقع در ساختمان های بلندتری که نیاز به سرعت بیشتری است، از آسانسورهای کششی و سایر بخش های سریع تر مانند درب آسانسور از وسط بازشو تلسکوپی یا سانترال استفاده می کنند. همچنین در مدل های خانگی و یا ساختمان هایی با تعداد طبقات کم تر نیز از مدل های هیدرولیکی بهره می برند. در واقع استفاده از مکانیزم ها بر اساس نوع کاربری ساختمان و نیاز افراد تعیین می شود. و ارائه هر کی از این نوع مکانیزم ها دلیلی بر برتری یک شرکت به کارخانه دیگر نیست.

توجه به خرید بهترین قطعات جانبی آسانسور 

همان طور که اشاره کردیم، بخش های جانبی از جمله مهم ترین قسمت ها در آسانسورها هستند، که شاید به اندازه درب ها و کابین ها قابل رویت نباشند. به همین خاطر نیز کم تر به آن ها توجه شده و حتی گاهی نادیده گرفته می شوند. تا جایی که شاید افراد به اشتباه اقدام به تهیه یک قطعه تقلبی و یا غیر اصل در بازار کنند. که این مورد کافی است تا مانع از افزایش راندمان آسانسور شما شود. در واقع یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های بهترین کارخانه آسانسوری در ایران ارائه بهترین و با کیفیت ترین قطعات آسانسورمی باشد. جایی که بتوان با استفاده از مدل های اصلی و استاندارد سبب افزایش کیفیت کلی و حرکتی آنساسور شد. به همین منظور سعی کنید از کارشناس مربوطه تمامی جزئیات و قسمت های موثر را دریافت کرده و با اطمینان خاطر نسبت به تهیه محصول مورد نظر خود اقدام نمایید.

از جمله قطعات وابسته و مهم آسانسورها می توان به سیم های بکسل، براکت، ریل های راهنما، کارفریم ها، سازه، موتور، پنل های شستی، کلاف، کادر وزنه، پایه قلاب سربکسل و پایه موتور اشاره کرد. 

آشنایی با بهترین شرکت عرضه کننده آسانسور در کشور

همان طور که اشاره کردیم، ویژگی های این شرکت آسانسوری به عوامل مختلفی مربوط می شود. که هر کدام از این عوامل، خود تعیین کننده در کیفیت نهایی محصول می باشند. اما با توجه به تمامی شرایط و نکات گفته شده، بی شک می توان کارخانه گروه صنعتی مگا را به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت شرکت های آسانسوری ایران معرفی کرد. چرا که در کنار عضویت در انجمن صنفی قطعات آسانسوری، و همچنین همکاری با شرکت های مطرح و مختلف اروپایی و آسیایی، عضو اتحادیه کشوری صنعت آسانسور نیز می باشد. افتخاراتی که در کنار تولید انبوه انواع کابین در طرح ها و مدل های مختلف توسط متخصصان و مهندسان این شرکت، سهم عمده ای از بازار این صنعت را به خود اختصاص داده است.

گروه صنعتی مگا در کنار تولیدات خود، و ارائه بهترین و با کیفیت ترین قطعات جانبی آسانسور، اقدام به واردات بهترین مکانیزم های درب آسانسور نیز کرده است. جایی که مکانیزم های سلکوم و فرماتور به عنوان بهترین مدل های شناخته شده در جهان، توسط این کارخانه عرضه می شود. تا کیفیت نهایی ارائه شده توسط این شرکت بیش از پیش با کیفیت تر باشند. از همین رو برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با این مجموعه می توانید با مراجعه به وبسایت این کارخانه به نشانی megaindustrialgroup.com از خدمات آن دیدن فرمایید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 5 شهريور 1401
تعمیرکار درب اتوماتیک

تعمیرکار درب اتوماتیک ما یک شرکت خانوادگی کوچک هستیم که پشتیبانی عالی از مشتری و ارزش پول را ارائه می دهیم و بیشتر قراردادهای خدمات جدید ما از جانب مشتریانی است که احساس می کنند سطح خدمات و ارزش پولی که از شرکت های بزرگتر درب اتوماتیک دریافت می کنند ناکافی و اخاذی است.

در NDS ما ناوگانی از وسایل نقلیه مجهز را نگهداری می کنیم، مهندسان ما آموزش دیده اند تا از استانداردهای صنعتی فراتر رفته و اطمینان حاصل کنند که نیازهای مشتریان ما برای درهای ایمن و ایمن برآورده می شود.
همه مهندسان ما دارای تاییدیه ADSA هستند و کارت های CSCS را حمل می کنند، ما همچنین CRB بررسی شده ایم که به ما امکان می دهد در مدارس و اطراف ساختمان های حساس کار کنیم.
چرا برای شما اینقدر مهم است که درب منزل خود را به طور منظم سرویس کنید؟
قانون مسئولیت اشغالگران و ایمنی آتش نشانی

طبق این قانون، باید با حفظ درهای خود مطابق با استانداردهای اروپایی مربوطه مانند EN16005، اطمینان حاصل کنید که محل شما برای هر بازدیدکننده ای امن است. اگر درها خراب شده و باعث صدمه می شوند ممکن است مسئول باشید.

با این حال، اگر با ما قرارداد خدمات دارید، می توانید ثابت کنید که تمام مراحل ممکن را برای مراقبت و نگهداری درب های ورودی اتوماتیک خود انجام داده اید و مطابق با BS7036 و EN16005 هستند.

بر اساس دستور ایمنی آتش نشانی، "فرد مسئول" ساختمان باید ارزیابی خطر خود را برای ایمنی ساختمان در برابر آتش انجام دهد و هر گونه اقدامات ناشی از ارزیابی خطر را انجام دهد.

عدم انجام این کار می تواند منجر به جریمه یا حبس (یا هر دو) شود و هر بیمه ساختمانی را باطل کند.

بخش مهمی از ارزیابی ریسک شما این است که اطمینان حاصل کنید که تمام درب های ضد حریق و درب های فرار از استانداردهای لازم برخوردارند. ما نمی‌توانیم ارزیابی ریسک شما را برای شما انجام دهیم، اما می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که تمام درب‌های ضد حریق و درب‌های فرار شما به خوبی نگهداری می‌شوند و در وضعیت خوبی کار می‌کنند.

تعمیر و نگهداری منظم مؤثرترین راه برای اطمینان از ادامه کار ایمن و مؤثر درها و در عین حال بهینه سازی هزینه های عملیاتی در طول عمر آنها است. تعمیر و نگهداری قراردادی نه تنها به این معنی است که از خطاهای پرهزینه جلوگیری می شود، بلکه تضمین می کند که درهای شما به طور موثر عمل می کنند و استانداردهای بهداشت و ایمنی را رعایت می کنند. تیم ما می تواند در مورد دفعات بازدیدهای لازم برای یک درب خاص مشاوره دهد و برنامه های تعمیر و نگهداری برای هر نوع درب اعم از دستی، اتوماتیک، گردان یا صنعتی در دسترس است. مهندسان ما همچنین می توانند در مورد ارتقاء بالقوه صرفه جویی در هزینه و تعویض درب مشاوره ارائه دهند.

تعمیرکار درب اتوماتیک

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 30 مرداد 1401
اختراعاتی که هیچ مشکلی را حل نمی کنند

همیشه می گویند نیازها مادر اختراعات هستند اما گاهی این چنین نیست. شاید کسانی نیز از سر بی حوصلگی دست به اختراع های بیهوده بزنند که هیچ مشکلی را حل نمی کنند اما به هر حال مخترعین دوست داشته اند آن ها را اختراع کنند. حالا اگر شما دوست ندارید از این اختراع استفاده کنید دیگر مشکل خودتان است، به مخترع محترم ربطی ندارد!

اختراع

هدفونی که چوب غذا خوری است 

شاید بعضی از ژاپنی ها که می خواهند سوشی بخورند دلشان بخواهد همیشه چوب غذا خوری خودشان را همراه داشته باشند. بنابراین در این اختراع هدفون با چوب های غذاخوری ادغام شده است تا هر وقت به رستوران رفتند این چوب ها را از هدفونشان باز کنند و غذایشان را بخورند. حالا اگر این اختراع به درد شما نمی خورد، شاید به درد ژاپنی ها بخورد.

  • https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-1.jpg 

  • https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-2.jpg

  • https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-3.jpg

  • https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-4.jpg

اختراع های بیهوده : رخت آویز همراه

اگر یک روز در حال قدم زدن گرمتان شد چکار می کنید؟ حتما کت خود را در می آورید و روی دوشتان می اندازید اما اگر دستتان خسته شد چکار می کنید؟ این اختراع برای آن هایی است که دستشان از گرفتن کت خسته می شود و می توانند به راحتی این چوب لباسی را به پشت گردنشان بزنند و کت را به آن آویزان کنند. خوب چرا می خندید؟ اگر از این اختراع خوشتان نیامده همان بهتر که کتتان را روی دوش بیاندازید و دستتان خسته شود.

  • https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-5.jpg

  • https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-6.jpg

  • https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-7.jpg

رختخواب برای گوشی تلفن 

گوشی های تلفن همیشه در حال کار هستند، پس وقتی می خواهید آن ها را شارژ کنید حقشان است که یک رختخواب نرم و راحت داشته باشند.

  • https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-8-1.jpg

  • https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-9-1.jpg

وسیله ای راحت برای این که روی دیوار بنویسید: اینجا نقاشی نکشید

حتما آن دسته از وندال ها را دیده اید که همه دیوارها را خراب می کنند و روی همه چیز نقاشی می کشند. حالا با این غلتک به راحتی می توانید روی همه سطح دیوار سفید بنویسید «اینجا نقاشی نکنید» تا کس دیگری آن جا نقاشی نکشد! 

  • https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-10.jpg

  • https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-11.jpgبرای اندازه بزرگتر، کلیک کنید

  • https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-12.jpg

حفاظت به همراه نور 

اگر شما در یک کوچه تاریک به یک نفر زورگیر برخورد کردید و خواستید از خودتان دفاع کنید اول باید صورت طرف را ببینید تا اگر خواستید با پنجه بکس از خودتان دفاع کنید، اشتباهی کس دیگری را نزنید. این پنجه بکس که روی آن شمع کار گذاشته شده است، برای همین کار است.

  • https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-13.jpgبر

  • https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-14.jpg

  • https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-15.jpg

اختراع های بیهوده : وسیله ای برای حفاظت از سبیل ها 

گاهی شاید دلتان بخواهد سبیل بگذارید و یا ریش پروفسوری داشته باشید. با این وسیله حتما ریش یا سبیلتان اندازه خواهد شد. 

https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-16.jpg

https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-17.jpg

وسیله ای برای کم کردن خارش جوراب های پشمی

اگر جوراب ضخیم پشمی پوشیده باشیدمی دانید که پشت پایتان خارش زیادی پیدا می کند ولی با این اختراع کاملا راحت می شوید.

https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-18.jpg

https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-19.jpg

https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-20.jpg

 

 اختراع های بیهوده : آینه بغل برای آدم‌ها 

این آینه برای این که کسی بخواهد پشت سرش را ببیند و از اتفاقاتی که می افتد با خبر شود اختراع شده است. برای این که به راحتی آینه روی شانه قرار بگیرد، نواری کشی برای آن تهیه شده و علاو بر این، آینه قابل تنظیم است.

https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-1.jpghttps://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-2.jpg

  • https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-3.jpg

چتری که پرواز می کند

در روزهای بارانی اگر بخواهید هم چتر را بگیرید و هم گوشی موبایلتان را نگاه کنید به دردسر می افتید اما این چتر پرنده که به یک پرنده کوچک مجهز شده است می تواند بالای سر شما پرواز کند و اجازه دهد که شما از باران لذت ببرید.

https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-4.jpg

https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-5.jpg

چنگالی که سس هم می ریزد

برای این که بخواهید سیب زمینی های سرخ کرده خود را با سس های مختلف بخورید، این چنگال به شما کمک می کند. کافی است هر محفظه را با یک نوع سس پر کنید و سیب زمینی‌تان را بخورید.

https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-6.jpg

https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-7.jpg

https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-8.jpg

اختراع های بیهوده : کرکره عینک آفتابی

اگر بعد از زدن عینک آفتابی هنوز نور شما را ناراحت می کرد می توانید از این عینک کرکره دار استفاده کنید که نور را برای شما کم و زیاد می کند.

https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-9.jpg 

https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-10.jpg

https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-11.jpg

https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-12.jpg

گوش بند

اگر دیدید که در مترو یا تاکسی و یا مهمانی کسانی هستند که شروع به تعریف می کنند و هر چه دلشان می خواهد می گویند و شما هم اصلا حوصله شنیدن ندارید کافی است از این گوش بند استفاده کنید و خیالتان راحت باشد که دیگر هیچ چیز را متوجه نمی شوید.

  • https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-13.jpg

https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-14.jpg

https://www.nojavanha.com/wp-content/uploads/2020/08/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF.-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-15.jpg

نشریه اینترنتی نوجوان ها

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 29 مرداد 1401
تزریق بوتاکس برای درمان میگرن در کلینیک سردرد تهران

آنچه که باید در مورد بوتاکس و میگرن بدانید

همه ما شنیده ایم که در هالیوود از بوتاکس برای صاف کردن پیشانی بازیگر ها استفاده می شود. اما از بوتاکس برای تسکین بیماری های مزمن هم استفاده میشود. در سال 2010، استفاده از بوتاکس برای میگرن مزمن مورد تایید قرار گرفت و استفاده از آن برای بسیاری از بیماران نتیجه بخش بوده است.قبل از استفاده از این روش باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

این روش برای کدام نوع سردرد مناسب  است و نتیجه مطلوبی به همراه دارد؟

روش بوتاکس  تنها برای سردرد میگرن دارای تاییدیه ی سازمان غذا و دارو میباشد. سردردی که 15 روز از ماه یا بیشتر ، شخص را درگیر میکند.به گفته ی یک متخصص مغز و اعصاب در کلینیک سردرد تهران، هرچه این نوع سردرد تکرار بیشتری داشته باشد ، بیمار نتیجه بهتری از بوتاکس خواهد گرفت. روش بوتاکس برای کسانی که کمتر از 15 روز در ماه دچار سردرد میشوند، پیشنهاد نمیشود.

بوتاکس چیست؟بوتاکس نوعی از سم بوتولینوم است. یک نوروتوکسین که با باکتری تولید میشود و بیماری بوتولیسم ( مسمومیت غذایی حاد) را ایجاد میکند. وقتی سم بوتولینوم بوتاکس ،خالص میشود و با دوز بسیار پایین در محلی خاص مورد استفاده قرار میگیرد، بطور موقت برای حداکثر سه ماه ، انقباض ماهیچه ها را کاهش میدهد.

بوتاکس چگونه عمل میکند؟بوتاکس در اطراف فیبرهای دردناکی که در سردرد درگیر هستند تزریق میگردد و به پایانه های عصبی اطراف محلی که تزریق شده ورود پیدا میکند و رها سازی مواد شیمیایی درگیر در انتقال درد را متوقف میکند. این عمل مانع از فعال سازی شبکه های درد در مغز میگردد. بوتاکس مانع از سردرد های میگرنی، پیش از شروع آنها میشود، اما این  کار به زمان نیاز دارد. این متخصص مغز و اعصاب افزود: به دنبال روش های درمانی دوم و سومی هستم که بتوانم اثر بخشی درمان را به حداکثربرسانم.طبق گفته ی بیماران، افزایش تعداد چرخه های درمان، تاثیر مثبتی بر چین و چروک ها داشته است.درمان، ده تا دوازده هفته طول میکشد و طبق گزارش بیماران، دو عمل بوتاکس، تعداد روزهای همراه با سردرد را تا حدا‌کثر ، 50 درصد کاهش داده است.

 

چه کسی از بوتاکس استفاده میکند؟

 استفاده از بوتاکس در سردردهای مزمن میگرن، برای افراد بزرگسال 18 سال به بالا توسط سازمان غذا و داروی آمریکا مورد تایید قرار گرفته است.استفاده از بوتاکس برای کودکان و نوجوانان یک درمان بدون مجوز به شمار میرود. واین به این معنی است که یک پزشک میتواند آن را تجویز کند اما با رضایت والدین آن کودک یا نوجوان.

پیدا کردن پزشکی که درمان میگرن را از طریق عمل بوتاکس انجام میدهدچنانچه شما قصد درمان میگرن از طریق تزریق بوتاکس را دارید، باید به دنبال یک متخصص سردرد یا نورولوژیست باشید.پیشنهاد ما این است که از لیست پزشکان کلینیک سردرد تهران استفاده کنید.

این متخصص مغز و اعصاب پیشنهاد میکند که از پزشکان آینده نگر بپرسید در کدام محل و چند بار عمل بوتاکس را  انجام میدهند.

درمان به چه شکلی انجام میشود؟

زمانیکه شما اولین درمان با بوتاکس را تجربه میکنید حدود 20 دقیقه زمان خواهد گرفت.پزشک از سوزن های خیلی ریز استفاده میکند و شما حس میکنید ‌ که با نوک سوزن پوستتان خراشیده میشود. پزشک مقدار کمی بوتاکس را بطور سطحی به ماهیچه ی پوست وارد میکند. در هر درمان 31 تزریق، در هفت ناحیه ی اصلی سر و گردن انجام میشود. متداول ترین اثر جانبی تزریق بوتاکس، زخم گردن است که برای تسکین درد آن میتوان از پک یخ بر روی آن استفاده کرد. برای دستیابی به بهترین نتیجه 6 ماه زمان نیاز است. در این فاصله شما میتوانید مصرف داروها را بدون خطر تداخل دارو ، ادامه بدهید.

نکته قابل توجه این است که تزریق بوتاکس برای درمان میگرن حتما باید توسط یک متخصص مغز و اعصاب انجام شود، تزریق بوتاکس میگرن حدود دو هفته زمان نیاز دارد تا اثر کند ، تزریق بوتاکس میگرن در حال حاضر یکی از موثرترین روشها در تسکین و درمان سردرد میگرنی می باشد.پزشکان متخصص مغز و اعصاب در کلینیک سردرد تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

جهت اطلاعات بیشتر به وبسایت ما به آدرس headacheclinic.ir مراجعه فرمایید و با شمار 021 88672759 تماس حاصل فرمایید.

زندگی بدون سردرد حق هر انسانی

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 26 مرداد 1401
سایت آهو موزیک

وَقتی دِلت شِکست ، تنها و بی هدف
شب پَرسه میزنی ، از هَر کدوم طرف
روزای خوبتو انکار میکنی …
این واقعیتو تِکرار میکنی …
─♩♬♩─
اطرافیانتو از دَست میدیو …
افسرده میشیو از دَست میریو
دور خودت هَمش دیوار میکشی
افسوس میخوری سیگار میکشی

 

تن خَسته ای وَلی ، خوابت نمیبره
این حِس لعنتی ، از مَرگ بَدتره …
دِل میکنی از این ، دِل میبُری از اون
یک اتفاق تلخ ، افتاده بینتون …
─♩♬♩─
میبُری از هَمه ، از هَرکسی که هَست
این حال و روزته ، وَقتی دِلت شِکست
──── ♩♬♪♬♩ ────

سایت آهو موزیک


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 20 مرداد 1401
عوامل تاثیرگذار بر قیمت اجاره آپارتمان مبله در تهران + بهترین سا

داشتن یک آپارتمان مبله در زمان سفر، بهترین چیزی است که می توانید داشته باشید. زیرا اغلب در زمان سفر با نداشتن سرپناه مواجه هستند به خصوص اینکه اگر بخواهید در ایام تعطیل سال سفر کنید. در سفر به تهران نیز، اجاره آپارتمان مبله در تهران می تواند خیال شما را راحت کند. بهتر است به اجاره ویلا های بسیار بزرگ و حتی اقامت در هتل فکر نکنید، اجاره آپارتمان مبله در تهران می تواند با کمترین هزینه، اقامت در تهران را به شما هدیه دهد. با اقامت در یک آپارتمان مبله شما می توانید رفاه کاملی را تجربه کنید. البته آزادی عمل شما در آپارتمان های مبله نیز در مقایسه با هتل بیشتر است. اما چگونه می توان بهترین آپارتمان مبله را در شهر تهران اجاره کرد؟ با ما همراه باشید تا هر آنچه را که لازم است در مورد اجاره آپارتمان مبله در تهران بدانید.

تعریف آپارتمان مبله

ابتدا باید تعریف آپارتمان مبله را بدانید و بشناسید که چه فرقی با سوئیت و ویلا دارد. آپارتمان مبله در واقع به خانه هایی گفته می شود که وسایل ضروری برای زندگی در آن ها دیده می شود. در زمان اجاره آپارتمان مبله در هنگام سفر، مالک آپارتمان برای خانه خود امکاناتی را در نظر خواهد گرفت تا شما بتوانید برای چند روزی در آن زندگی راحتی داشته باشید. تهیه این امکانات باعث می شود شما دیگر به زحمت نیافتید و با رفاغ خاطر به امور تفریحی و کاری خود در شهر تهران بپردازید.

اجاره آپارتمان مبله می تواند بهترین راه برای زندگی در یک شهر دیگر برای شما باشد. فرض کنید به تهران سفر کرده اید و قصد داریم چند روزی را در محوطه سعادت آباد بگردید و یا امور کاری خود را انجام دهید. در این زمان، اجاره آپارتمان مبله در سعادت آباد که تجهیزات آن کامل است و شرایط عالی برای زندگی را دارد می تواند به شما احساس آرامش و امنیت را منتقل کند. معمولا در اکثر آپارتمان های مبله امکاناتی نظیر ماشین لباسشویی، میز ناهارخوری، لوازم آشپزخانه، یخچال، تلویزیون، تخت خواب و گاز وجود دارد. این را نیز در زمان اجاره آپارتمان مبله در تهران در نظر داشته باشید که هر چه امکانات موجود در آپارتمان بیشتر باشد، میزان اجاره بهای آن بالاتر خواهد رفت.

قیمت اپارتمان مبله برای اجاره

یکی از سوالات بسیار مهمی که در مورد اجاره اپارتمان مبله وجود دارد، قیمت و یا میزان هزینه آن است. به نظر شما هزینه اجاره آپارتمان مبله در تهران چقدر است؟ قیمت اجاره آپارتمان مبله برای هر فردی ثابت نیست. این قیمت ها متغیر است. زیرا قیمت اپارتمان مبله برای اجاره، تحت تاثیر چندین عامل مختلف قرار خواهد گرفت به همین خاطر اعداد متفاوتی از این تعرفه ها را شاهد خواهید بود. تعداد همراهان و مسافران، میزان مدت اقامت، زمان سفر و امکانات آپارتمان از جمله مهمترین مواردی هستند که در قیمت آپارتمان مبله برای اجاره آن تاثیر خواهند گذاشت. در ادامه در خصوص چگونگی تاثیر هر یک از این عوامل با شما صحبت خواهیم کرد.

تاثیر امکانات آپارتمان در میزان اجاره

طبیعی است که قیمت و میزان اجاره بهای آپارتمان برای افرادی که در زمان سفر به دنبال اجاره آپارتمان مبله هستند بسیار مهم باشند. یکی از مهم ترین عواملی که تاثیر مستقیم بر روی میزان اجاره آپارتمان مبله خواهد گذاشت، امکانات آپارتمان است. برای مثال شما انتخاب می کنید که آپارتمانهای یک خوابه با 2 خواب و حتی 3 خواب را اجاره کنید. در بین این موارد، طبیعی است که اجاره بهای آپارتمان تک خواب از سایرین کمتر باشد.

برخی از مسافران علاقه مند هستند تا در زمان سفر، در محیطی زندگی کنند که استخر و جکوزی داشته باشد. اجاره اینگونه آپارتمان ها نیز از آپارتمان هایی که فاقد استخر و جکوزی هستند بیشتر است. داشتن دیگر امکاناتی مثال پارکینگ، الاچیق و ابزار های بازی نیز می تواند در میزان اجاره آپارتمان مبله تاثیر زیادی بگذارد. پس سعی کنید بر حسب نیاز خود، اپارتمان اجاره کنید. 

گزینه بعدی که می تواند هزینه های شما را مدیریت نماید، مکان اقامت است. به طور مثال اجاره آپارتمان مبله در جنت آباد نسبت به موقعیت مکانی خود هزینه های مختلفی نسبت به سایر نقاط تهران خواهد داشت. 

تاثیر زمان سفر در اجاره آپارتمان مبله

شاید اکثر شما از تاثیر زمان سفر در میزان اجاره آپارتمان مبله با خبر باشید. بله. یکی از مهم ترین عواملی که در بین موارد ذکر شده، تاثیر بسزایی را در میزان اجاره آپارتمان مبله دارد، زمان سفر است. شاید برخی از شما به این نکته بی توجه باشید اما بسیار مهم است که شما چه زمانی درخواست اجاره آپارتمان مبله در تهران را خواهید داد. معمولا در ایام تعطیل سال به خصوص ایام عید و تعطیلات تابستانه، به خاطر اینکه متقاضیان زیادی برای اجاره آپارتمان مبله در تهران وجود دارد، هزینه ها بالاتر می رود.

پیشنهاد میکنیم، چنانچه قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران را دارید، بازه های زمانی خلوت تر را برای سفر خود انتخاب کنید. در این صورت می توانید هزینه های مربوط به اجاره آپارتمان مبله در تهران را به صورت چشمگیری کاهش دهید. البته حتی در ایام تعطیل سال نیز اقامت در اپارتمان مبله در مقایسه با رزرو هتل برایتان، بسیار کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

بهترین آپارتمان مبله را از کجا اجاره کنیم؟

اجاره یک اپارتمان مبله خوب و با قیمت مناسب نیز دغدغه ای فراموش نشدنی است. اما لازم نیست ذره ای از این بابت نگرانی داشته باشید. شما میتوانید بهترین آپارتمان مبله را از وبسایت تهران سوئیت بخواهید تا با کمترین قیمت بتوانید در پایتخت کشورمان، بهترین آپارتمان مبله را اجاره کنید. تهران سوئیت در کنار وب سایت های شب، دیوار، مهمانشو و جاجیگا بهترین سایت هایی هستند که اجاره آپارتمان و  اجاره سوئیت در تهران را ارائه می دهند.

وبسایت تهران سوئیت در سراسر پایتخت کشورمان و در نقاط گوناگون، انواع آپارتمان های مبله کوچک و بزرگ را برای اقامت های کوتاه مدت و بلند مدت به شما پیشنهاد می کند. این در حالی است که اجاره بهای این آپارتمان ها با توجه به موقعیت و امکاناتی که آنها دارند به هیچ وجه قابل قیاس نیست. شما می توانید قیمت های درج شده در وبسایت تهران سوئیت را با دیگر وب سایت های اجاره ویلا و آپارتمان مقایسه کنید تا متوجه اهمیت این وبسایت به مدیریت هزینه های مسافران و کاربران پی ببرید.

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 20 مرداد 1401
ساندویچ پانل

 

C:\Users\TESTPC\Desktop\13.jpg

 

ساندویچ پانل‌ها امروزه جایگزین مصالح ساختمانی همچون، سیمان و آجر شده‌اند، این محصولات ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که باعث کاربرد وسیع آنها در صنعت ساختمان سازی شده است. از ویژگی‌های آنها می‌توان به مواردی مثل؛ سبک بودن، نصب بسیار راحت و سریع، قیمت مناسب و در مصرف انرژی ها بسیار صرفه جویی می‌شود. 

ساندویچ پانل سازه‌ای می‌باشد که، به صورت لایه‌لایه ساخته می‌شود.

ساندویچ پانل‌ها انواع مختلفی دارند که، هر کدام دارای کاربرد‌های متفاوتی می‌باشند مثل کاربرد آنها در صنعت ساختمان سازی.

در این مطلب قرار است که در مورد ویژگی‌های کانکس و ورق گالوانیزه اطلاعاتی کسب کنیم.

 

کانکس

در یک تعریف اولیه و کلی می‌توانیم بگوییم که، کانکس عبارت است از یک سازه پیش ساخته، که دارای کاربرد های متفاوتی می‌باشد، اما اولین تصوری که از آن به ذهن می‌رسد،  کاربرد آن به عنوان سکونت‌گاهی موقت که سریعا ساخته شده و در محل مستقر می‌شود.

علاوه بر مورد ذکر شده کاربردی های دیگری نیز می‌شود برای آن متصور شد، مانند کاربرد‌های فروشگاهی و خدماتی، دکه‌های روزنامه فروشی و یا کیوسک تلفن عمومی، همچنین برای ساخت خانه‌های ویلایی نیز به کار برده می‌‌شود.

 

C:\Users\TESTPC\Desktop\4444-1rdf5-1.jpg

انواع کانکس

  • نگهبانی: این نوع معمولا دارای ابعاد کوچک و برای استقرار نگهبان یا پرسنل حراست در ورودی مجموعه ها و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد

  • کارگاهی: برای استقرار نیرو ها در کارگاه های ساختمانی و همچنین دفتر‌های اداری برای مهندسین پروژه که، نیازمند فضایی می باشد که با هزینه کم و سرعت زیاد ساخته شود.

  • کانکس ویلایی: استفاده به عنوان خانه پیش ساخته از این سازه ها باعث بوجود آمدن محصولی بنام کانکس ویلایی ده است ، که این سازه همانند  یک خانه مجهز دارای چندین اتاق و سرویس بهداشتی می باشد.

  • سرایداری: در بسیاری از مجتمع های آپارتمانی بخصوص اداری و گاهی مسکونی با تعداد واحد های زیاد که، نیاز به یک سرایدار یا نگهبان دارند که بصورت دائمی در آنجا مستقر باشد از کانکس سرایداری استفاده می کنند که معمولا در حیاط یا پارکینگ مجتمع قرار می گیرد.

  • فروشگاهی: این نوع معمولا ابعاد کوچکی داشته که دارای کرکره های برقی و نورپردازی برای روشنایی در هنگام شب می باشد.

  • کیوسک خدمات شهری: این سازه ها وظیفه ارائه خدمات مختلف اجتماعی و شهروندی را در داخل فضای شهری دارند.

  • چرخ‌دار: نوع چرخ‌دار معمولا برای کاربری هایی که نیاز به جابجایی های زیاد دارند مورد استفاده قرار میگیرد.

 

ویژگی‌های مهم کانکس 

 

  • سرعت در ساخت

  • مقاومت در برابر زلزله

  • عایق حرارتی

  • امکان جابجایی

  • قابلیت ذخیره سازی

  • تنوع در طرح

مشخصات کانکس

روش‌های تولید کانکس متفاوت است اما روشی که در ساخت اکثر آنها مشترک می‌باشد، به این صورت است که؛ ساخت شاسی کف با تیر آهن و اسکلت فلزی از پروفیل های آهنی در ابعاد 40*40 میلی‌متر می باشد که بنا به ابعاد و نوع درجه کیفی ضخامت ها و نمره های متفاوتی از آنها استفاده می‌شود. اتصالات در اکثر مواقع از طریق جوش ممتد بوده اما در برخی موارد نیز با روش پیچ و مهره نیز جهت مونتاژ و دمونتاژ آنها را تولید می کنند. پوشش بدنه و سقف نیز از مصالح مختلفی مانند ورق های فولادی گالوانیزه شده، چوب، فایبرگلاس و پانل های پیش ساخته می باشد.



ورق گالوانیزه

فولاد و آهن در برابر زنگ‌زدگی، بسیار آسیب‌پذیر هستند؛ متخصصان، راهکارهای متفاوتی برای جلوگیری از اکسید شدن محصولات فولادی در نظر گرفته‌اند. یکی از این راه‌ها، گالوانیزاسیون یا «روی‌اندود کردن» محصولات فولادی می‌باشد.



C:\Users\TESTPC\Desktop\10-1.jpg

 

ورق گالوانیزه چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

  • بودجه‌ی لازم برای نگهداری و تعمیر ورق‌های گالوانیزه، کمتر از سایر ورق‌هاست.

  • هزینه‌ی تولید ورق‌های گالوانیزهاز تولید دیگر ورق‌های مقاوم در برابر خوردگی کمتر می‌باشد.

  • جوشکاری این ورق‌ها به آسانی انجام می‌شود.

  • فرم‌دهی و شکل‌دهی به ورق‌های گالوانیزه به راحتی صورت می‌گیرد. (بعضی از این ورق‌ها مطابق با درخواست مشتری، قابلیت انعطاف بسیار بالایی دارند.)

  • این ورق‌ها، دارای ظاهری برّاق و باکیفیت بالا می‌باشند.

  • سختی بسیار زیاد

  • فرآیند ساده‌ی تمیزکاری ورق

  • هزینه‌ی مناسب در ساخت و نگهداری

 

کاربرد‌های ورق گالوانیزه 

 

  • در تولید انواع مخازن ساکن یا متحرک، مانند مخازن تانکرها به کار می‌رود.

  • ساخت سقف‌ها و بدنه‌ی سالن‌های بزرگ یا سوله‌های صنعتی و غیر صنعتی.

  • تولید انواع تجهیزات آشپزخانه، مانند یخچال یا ماشین لباس‌شویی.

  • ساخت انواع تابلوهای برق شهری یا صنعتی.

  • تولید انواع پروفیل، لوله و محصولات فولادی گالوانیزه.

 

درباره‌ی ما

درباره‌ی کبیر پانل بیشتر بدانید !

 این مجموعه با تولید با کیفیت محصولات خود، در زمینه‌ی ساندویچ پانل‌ها افتخارات زیادی را کسب کرده است که مهم‌ترین آن رضایت مشتریان گرامی می‌باشد. همچنین این مجموعه از بروزترین تکنولوژی‌ها برای ساخت محصولات خود بهره می‌گیرد. 

در کنار تمام این تفاسیر باید اشاره شود که، این مجموعه از مجرب‌ترین و ماهر‌ترین تکنسین‌ها برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند. 

ارتباط با ما

برای تماس با کبیر پانل می‌توانید هم به صورت آنلاین از طریق صفحات مجازی و هم به صورت حضوری اقدام نمایید.

https://panelkala.org/

 

نشانی مجموعه‌ی کبیر پانل: آدرس کارخانه : قم – شهرک صنعتی شکوهیه

نشانی : تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار 24 متری، نبش پنجم شرقی، پلاک 27

شماره‌های تماس با مجموعه: 

tel:02128424830

tel:02126760626

tel:02126760208

tel:09128481449

tel:09121204446

tel:09129530838

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 19 مرداد 1401
وسایل غیر ضروری سیسمونی (آنچه نباید بخرید)

هنگام ورود یک نوزاد به جمع خانواده یک سری کار های ضروری وجود دارد که باید آن ها را با صبر و حوصله و بدون هرگونه استرس انجام دهید . در این میان خرید سیسمونی نوزاد یکی از امور مهم می باشد . خرید لوازم خواب ، تغذیه و بهداشت کودک باید با دقت بسیار انجام شود و برای خرید لوازم ضروری سیسمونی می توانید از فروشگاه های معتبر سیسمونی استفاده کنید که در لینک مقاله بهترین فروشگاه های اینترنتی سیسمونی می توانید این فروشگاه ها را ببینید.

وسایل غیر ضروری سیسمونیوسایل غیر ضروری سیسمونی

اما چگونه باید لوازم ضروری را از وسایل غیر ضروری تفکیک کرد ، تا علاوه بر صرف هزینه فضای زیادی در خانه اشغال نشود.

شاید در ابتدا با دیدن لوازم سیسمونی نوزادان تحت تاثیر احساسات خود بخواهید تا همه آن ها را تهیه کنید اما باید بدانید که خرید تمام این وسایل به جز زیان مالی هیچ دست آورد دیگری برای شما نخواهد داشت . شما می توانید به جای برخی از لوازم غیر ضروری سیسمونی پول خود را ذخیره و در جای دیگر مورد استفاده قرار دهید . در ادامه لیستی از لوازم غیر ضروری سیسمونی را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی و شناخت لازم بتوانید خرید خود را انجام دهید .

1- مبل کودک :

مبل های کودک در طرح ها و رنگ های زیبا در بازار موجود هستند که ممکن است شما را به خریدن وسوسه کنند .اما در واقع آن چه یک کودک در ابتدای تولد به آن نیاز دارد داشتن فضای مناسب برای خوابیدن است و این وسیله در یک الی دو سال اول زندگی نوزاد برای او کاربردی نخواهد داشت و این وسیله از جمله وسایل غیر ضروری سیسمونی است.

2- میز تعویض نوزاد :

خرید این وسیله گران قیمت در لوازم سیسمونی کاملا غیر ضروری است . می توان به راحتی با خرید یک زیرانداز تعویض نوزاد ضد آب و قرار دادن آن در یک سطح صاف پوشک نوزاد را تعویض کرد . شما می توانید از این زیر انداز در هر مکانی استفاده کنید و نیاز نیست جهت تعویض نوزاد خود در نیمه شب به مکان خاص بروید و خود و نوزادتان را بد خواب کنید .

میز تعویض نوزاد یک وسیله غیر ضروری در سیسمونیمیز تعویض نوزاد یک وسیله غیر ضروری در سیسمونی

 

3- خرید لباس اضافی :

صرف هزینه های گزاف برای لباس کودک اشتباهی بزرگ است زیرا کودک هفته به هفته در حال رشد است و ممکن است حتی زمان کافی برای پوشاندن تمام آن لباس ها را به تن نوزاد خود نداشته باشید و لباس های خرید داری شده برای نوزادتان تنگ شود ، یا حتی ممکن است بتوانید برخی از لباس ها را فقط یکبار به تن نوزاد خود بپوشانید . بنابراین خریدن لباس به مقدار زیاد و یا انتخاب لباس های گران قیمت مارک دار برای نوزادان کاملا اشتباه است . بهتر است برای نوزاد خود لباس هایی تهیه کنید که اولا پوشاندن آن ها آسان باشد و ثانیا کودک در آن ها احساس راحتی کرده و کمر و پهلو های او را بپوشاند مانند انواع لباس های سرهمی و زیر دکمه .

4- کفش :

شاید با دیدن انواع کفش های مخصوص کودک دلتان بخواهد که چند جفت از آن ها را برای نوزاد خود تهیه کنید ، اما باید بدانید که کفش کودک فقط یک وسیله تزئینی زیبا اما غیر ضروری است و تا زمانی که کودک قادر به راه رفتن نیست خریدن کفش برای او ضروری نمی باشد؛ و نیازی نیست این وسیله در سیسمونی شما باشد.

5- اسباب بازی :

کودک شما تا سه ماهه اول بعد از تولد به اسباب بازی واکنش چندانی نشان نمی دهد .حتی ممکن است واکنش او به صدای اطرافیان یا صدای به هم خوردن ظروف بیشتر از صدای جغجغه باشد . با بزرگ تر شدن کودک کم کم علاقه او به اسباب بازی ها بیشتر می شود . اما در آن زمان هم شما نیاز به خریدن اسباب بازی زیاد ندارید زیرا کودک شما نسبت به وسایل منزل بسیار کنجکاو شده است و یک بطری ساده و یا چند پارچه و کاموای رنگی می تواند او را به خوبی سر گرم کند . کارشناسان آموزش معتقدند که صرف وقت و تعامل با کودک و یا آواز خواندن و رقصیدن با او از خریدن هر نوع اسباب بازی ارزشمند تر است .

6- دستگاه استریلایزر :

به جای خریدن این دستگاه می توانید وسایل نوزاد را با جوش استریل نمایید . نکته قابل تامل در مورد این دستگاه ها این است که تنها شیشه شیر هایی را می توان با آن ها استریل کرد که با برند دستگاه یکی باشد .

7- تاب برقی :

بیشتر بچه ها هرگز تمایل به قرار داده شدن در این وسیله ندارند و خرید آن بسیار پر ریسک است . برای آرام کردن کودک راه های زیادی وجود دارد مثلا می توان کودک را با اسباب بازی های ساده سرگرم و آرام کرد .

8- انواع قابلمه های تفلون و یا لعابی :

خرید این نوع قابلمه ها به علت مضر بودن برای کودک به هیچ عنوان توصیه نمی شود .

9- دماسنج اتاق کودک :

معمولا کم تر کسی به این دماسنج توجه کرده و دمای اتاق را مرتبا چک می کند .

10- روروئک :

استفاده از این وسیله به هیچ عنوان توصیه نمی شود . بررسی ها نشان داده است که روروئک رشد حرکتی کودک را به تاخیر می اندازد . همچنین امکان دسترسی کودک به مناطق و وسایل خطرناک فراهم می شود و خطراتی مانند سقوط ، سوختگی و یا برق گرفتگی را برای کودک به همراه دارد . در بسیاری از کشور ها فروش این وسیله ممنوع شده و برای فروشندگان آن جریمه در نظر گرفته شده است .

11- پودر بچه :

پودر بچه یکی از محصولات مضر و غیر کاربردی است . این وسیله جهت بر طرف کردن سوختگی و عرق سوز شدن پای نوزاد استفاده می شود اما امروزه به دلیل خطر استنشاق ذرات پودر توسط نوزاد از آن استفاده نمی شود و انواع کرم های سوختگی مانند سودوکرم و یا کرم سوختگی موستلا جایگزین آن شده است .

12- غذا ساز کودک :

اگر در منزل یک گوشت کوب برقی یا غذا ساز دارید می توانید از آن برای پوره کردن غذای کودک خود استفاده نمایید و تهیه غذا ساز کودک ضروری نمی باشد .

13- نمایشگر کودک :

از این وسیله برای اطلاع از وضعیت کودک هنگامی که والدین در اتاق نیستند استفاده می شود . اما اکثر این نمایشگر ها وضوح تصویر مناسبی ندارند . می توان به جای این وسیله با صرف هزینه کم تر از یک حس گر صوتی استفاده کرد تا صدای گریه کودک به خوبی شنیده شود ؛ و جزء وسایل غیر ضروری در هنگام خرید سیسمونی می باشد.

14- شنل شیردهی :

معمولا جنس این شنل ها از پلاستیک می باشد که باعث ایجاد گرمای زیاد و تعریق در بدن مادر و کودک می شود.

وسایل غیرضروری سیسمونی

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 18 مرداد 1401
They are very professional and quick

If you are looking for the best web app developer in the world you can see https://hadicodes.com/en/

They are very professional and quick. This is very important that they are not only professional in the normal web app but also they are the best web app developer for amp version you can see the amp developer https://hadicodes.com/en/amp/

  • As you can see they are not only top app developers in javascript PWA web app developer, but also are the top app developers in amp. They are very good at

  •  HTML/CSS

  • JS, JQ, SW, PWA

  • SQL,Rest, Soap, ...

  • Full stuck php website

  • Codeigniter platform

  • Laravel

  • Symfony

  • Node.js

  • Vue.js

  • Nuxt

  • React

  • Angular

  • Github

  • SEO

  • Payment gateways

  • Google platforms

  • Virtualization(Unix- IIS)

  • Xampp

  • Sms gateway

  • Wordpress

  • Sip phone/Issabel

  • Adobe PS, AE, PR

  • Syber security/ ethical hacking

  • Network(Cisco, Mikrotik, ...)

In their blog, you can see moreover a good-looking cutting-edge amp blog, very good and new articles, for example, Real job ad, sitemap, typography logo, animated logo, discover betrayal, that they have also amp version of, Real job ad, sitemap, typography logo, animated logo, discover betrayal.

On discovering betrayal it is a cutting-edge plan that works just private detective and you can see what your loved ones do.

Have fun working with them.

Si vous recherchez le meilleur développeur d'applications Web au monde, vous pouvez voir https://hadicodes.com/fr/

Ils sont très professionnels et rapides. Il est très important qu'ils ne soient pas seulement professionnels dans l'application Web normale, mais qu'ils soient également le meilleur développeur d'applications Web pour la version amp, vous pouvez voir le développeur amp https://hadicodes.com/fr/amp/

• Comme vous pouvez le constater, ce ne sont pas seulement les meilleurs développeurs d'applications en javascript PWA, mais également les meilleurs développeurs d'applications en amp. Ils sont très bons à

• HTML/CSS

• JS, JQ, SW, PWA

• SQL, Reste, Savon, ...

• Site Web php entièrement bloqué

• Plate-forme Codeigniter

• Laravel

• Symfony

• Node.js

• Vue.js

• Nuxt

• Réagissez

• Angulaire

• Github

• Référencement

• Passerelles de paiement

• Plates-formes Google

• Virtualisation (Unix-IIS)

• Xampp

• Passerelle SMS

• Wordpress

• Téléphone SIP/Issabel

• Adobe PS, AE, PR

• Sécurité Syber/piratage éthique

• Réseau (Cisco, Mikrotik, ...)

Dans leur blog, vous pouvez voir en plus un beau blog d' amp à la pointe de la technologie, de très bons et nouveaux articles, par exemple, Annonce d'emploi réel, plan du site, logo de typographie, logo animé, découverte de la trahison, qu'ils ont également en version amp, Véritable annonce d'emploi, plan du site, logo typographique, logo animé, découvrez la trahison.

En découvrant la trahison, c'est un plan de pointe qui fonctionne comme un détective privé et vous pouvez voir ce que font vos proches.

Amusez-vous à travailler avec eux.











Als u op zoek bent naar de beste webapp-ontwikkelaar ter wereld, kunt u kijken op https://hadicodes.com/nl/

Ze zijn zeer professioneel en snel. Dit is erg belangrijk dat ze niet alleen professioneel zijn in de normale web-app, maar ook dat ze de beste web-app-ontwikkelaar zijn voor versterkerversies, je kunt de versterkerontwikkelaar zien https://hadicodes.com/nl/amp/

• Zoals u kunt zien, zijn ze niet alleen de beste app-ontwikkelaars in javascript PWA-webapp-ontwikkelaar, maar ook de beste app-ontwikkelaars in amp. Ze zijn erg goed in

• HTML/CSS

• JS, JQ, SW, PWA

• SQL,Rust, Zeep, ...

• Volledig vastgelopen php-website

• Codeigniter-platform

• Laravel

• Symfonie

• Node.js

• Vue.js

• Nuxt

• Reageer

• Hoekig

• Github

• SEO

• Betaling Gateways

• Google-platforms

• Virtualisatie (Unix-IIS)

• Xamp

• Sms-gateway

• Wordpress

• Sip-telefoon/Issabel

• Adobe PS, AE, PR

• Syber-beveiliging/ethisch hacken

• Netwerk (Cisco, Mikrotik, ...)

Op hun blog kun je bovendien een goed uitziende, geavanceerde amp-blog zien, zeer goede en nieuwe artikelen, bijvoorbeeld Echte vacatureadvertentie, sitemap, typografielogo, geanimeerd logo, verraad ontdekken, waarvan ze ook een versterkerversie hebben, Echte vacature, sitemap, typografie-logo, geanimeerd logo, ontdek verraad.

Bij het ontdekken van verraad is het een geavanceerd plan dat gewoon werkt als privédetective en je kunt zien wat je dierbaren doen.

Veel plezier met het werken met hen.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 14 مرداد 1401
تعمیرکار درب پارکینگ

تعمیرکار درب پارکینگ در شلوغی و شلوغی شهر، یک درب گاراژ که کار نمی کند می تواند ترافیک را خراب کند. ساکنان و مشتریان شما انتظار دارند که به سرعت و به راحتی به ساختمان های اداری مرتفع خود، محل سکونت آپارتمانی خود و گاراژهای پارکینگ مرکز شهر دسترسی پیدا کنند. به ناچار، وقتی چیزی می شکند، در ناخوشایندترین زمان ها این کار را انجام می دهد. انتظار برای ورود یا خروج باعث ناامیدی زیادی می‌شود و شما را مجبور می‌کند برای یک راه حل سریع تلاش کنید تا همه را راضی نگه دارید. انتخاب اولین نامی که در اینترنت می بینید برای آمدن و سرویس دهی به مرکز شما آسان است. با این حال، این می تواند منجر به مشکلات بیشتری در مسیر شود.

برای خدمات با کیفیت و تعمیرات درب گاراژ، با شرکت درب سقفی Candoor تماس بگیرید. ما به دنبال بهترین راه حل ها برای شما و امکانات شما هستیم. علاوه بر این، ما در منطقه تورنتو بزرگ با تیمی از متخصصان متعهد که دانش و تجربه لازم برای راه اندازی سریع درب شما را دارند، خدمات رسانی می کنیم.

4 دلیل برای انتخاب کیفیت به کمترین قیمت
هیچ جایی برای شانس باقی نگذاشته و مطمئن باشید که کار با کیفیت هر روز بر پیشنهادات کم توپ برتری دارد. شما سزاوار این هستید که با تیمی کار کنید که می‌خواهد یک رابطه طولانی مدت با شما ایجاد کند. در اینجا چهار دلیل و مزیت برای تمرکز بر کار با یک شرکت تجاری معتبر تعمیر درب گاراژ وجود دارد:

آنها حتی برای سخت ترین شرایط هم دانش و تجربه دارند. وقتی یک شرکت برای چندین دهه در تجارت بوده است، همه آن را دیده اند. آن‌ها می‌دانند که سیستم‌های درب سقفی چگونه کار می‌کنند و چگونه می‌توانند در عین رقابت، حتی زمانی که کار سختی است، کار عالی تولید کنند.
آنها اهمیت زمان پاسخگویی سریع را درک می کنند. کار نکردن درب ها باعث سرخوردگی و تاخیر می شود. انتظار برای تعمیر درب سقفی گاراژ می تواند وضعیت ساختمان بلندمرتبه یا گاراژ پارکینگ مرکز شهر شما را تشدید کند. یک تیم قابل اعتماد به سرعت به محل شما می رود، مشکل را برطرف می کند و آنجا را ترک می کند. نیازی به انتظار طولانی نیست.
آنها یک تیم خدمات مشتری آگاه دارند. صحبت کردن با یک فرد آگاه به شما آرامش و اعتماد به نفس زیادی می دهد. این چیزی است که باید در هنگام برخورد با چنین بخش اساسی از امکانات خود انتظار داشته باشید.
آنها یک برنامه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه ایجاد می کنند. نیاز به کمک اضطراری یک چیز است. این کاملاً متفاوت است که با تعمیر و نگهداری منظم برای استفاده حداکثری از سیستم درب خود فعال باشید. یک شرکت قابل اعتماد این را می داند و به شما این فرصت را می دهد که عمر تجهیزات خود را افزایش دهید.
به تعمیرات درب گاراژ از درب های سقفی Candoor وابسته باشید
انتخاب پایین‌ترین پیشنهاد می‌تواند منجر به کار با کیفیت پایین شود که ممکن است به خدمات اضافی تبدیل شود. پس چرا وقت و پول خود را تلف کنید؟ زمانی که تیم را در Candoor Overhead Doors Ltd استخدام می کنید، بهترین را دریافت کنید. از اولین تماس تلفنی تا پایان کار، می توانید برای انجام درست کار در اولین بار به ما تکیه کنید. هنگامی که درهای خود را در دستان ما قرار می دهید از حداکثر کارایی و عملیات ایمن لذت ببرید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 13 مرداد 1401
فلسفه سینه زنی و زنجیر زنی

 

ریشه یابی(فلسفه) این مراسم:

اصل این سنت بویژه در میان عرب‌ها رواج داشته است آن‌ها به هنگام وارد شدن مصیبت، دستها را به صورت ضربدری -به گونه ای که کف دست‌ها به طرف صورت باشد- روی هم قرار داده و به نشانه عزا به سینه می‌زدند(کاری که هم اکنون نیز در میان زنان عرب بسیار رواج دارد). سینه زنی به مرور زمان به صورت موجود در آمده که با انتخاب نوحه های سنگین حرکات دست بر سینه می‌خورد.

این گونه نوحه‌گری ابتدا به صورت فردی بوده اما به مرور زمان به صورت گروهی و دستجات سوگواری در آمده است. همچنین رواج و توسعه این عمل و دستجات آن مربوط به زمان صفویه می‌باشد و در عصر قاجاریه بر تجملات این مراسم افزوده شد. (بهترین راه برای زنده نگاه داشتن آن فجایع، کارهای عملی می‌باشد. این کارهای عملی وقتی با هنرنمایی همراه باشند تاثیر عمیق‌تری از خود بر جای خواهند گذاشت .سینه زنی یکی از این کارهای عملی همراه با هنرنمایی است و به همین دلیل مورد استقبال همه قرار گرفت. بر سر و بر صورت ویا اعضای دیگر زدن هم تاثیر دارد ولی مانند سینه زنی طبیعی و خود جوش نیست).

C:\Users\omid\Desktop\photo_2020-08-23_14-11-50.jpg

 

چرا سینه زنی:

این کار نوعی عکس العمل عاطفی است. (انسان به هنگام اوج هیجان، حزن و اندوه کارهایی را به صورت عکس العمل از خود بروز می‌دهد که منشا عاطفی دارد. مثلا به هنگام شادی به ناگاه فریاد سر می‌دهد یا دست (کَف)می‌زند. به همین صورت به هنگام عزا نیز گاه شیون کرده دست بر روی دست می‌زند یا به سر، صورت و یا سینه خود می‌کوبد). برخی زنان حاضر در صحرای کربلا پس از مشاهده آن فجایع، با زدن بر سینه خود به عزاداری پرداختند. می‌توان چنین حدس زد که: با به حرکت در آمدن کاروان اسرای کربلا و اقامه عزا از سوی آنان در شهرها و اقامتگاه های بین راه و همراهی برخی از مردم با آنان این روش به مرور زمان به صورت یک سنت و شیوه در عزاداری امام حسین (ع) در آمد

 

در شهادت علی (ع) فرزندان آن حضرت (ع) و مردم کوفه به شدت گریه کردند (4) و هنگامی که امام حسن (ع) به شهادت رسید، برادرش محمد حنفیه مرثیه و نوحه سرایی کرد (5) و بی شک نخستین کسانی که در شهادت امام حسین (ع) به عزاداری پرداختند، اهل بیت آن حضرت (ع) و بنی هاشم بودند.

در این راستا مداحان زیادی از جمله محمود کریمی ، جواد مقدم ، امیرحسین ظاهری ، حسین طاهری ، مجتبی رمضانی  و...با صدای زیبا مداحی شور و سینه زنی رو اجرا میکنن و ایام فاطمیه رو ماندگار تر میکنن

ویژگیها

سینه‌زنی دارای چند ویژگی مهم است: ۱. سینه‌زنی یکی از انواع سبکهای عزاداری در کنار سبکهای قمه‌زنی، زنجیر‌زنی، تعزیه و جز اینها ست؛ ۲. سینه‌زنی قدیم‌ترین سبک است. در تاریخ سوگواریهای محرم از نخستین مراسم سوگواری، سینه‌زنی مشاهده شده است، ولی دیگر سبکها بعد از آن به وجود آمده‌اند؛ ۳. فراوان‌ترین، شایع‌ترین و عمومی‌ترین سبک از آنِ سینه‌زنی است. به عبارت دیگر، در قمه‌زنی یا زنجیر‌زنی، گروههای خاصی از مردم حضور دارند و برای مثال، در میان قمه‌زنان کمتر گزارش شده که نخبگان علمی یا فکری و سیاسی چنین عملی انجام دهند، اما در سینه‌زنیها همۀ اقشار از تحصیل‌کردگان و سیاست‌مداران و اهل علم نیز مشاهده می‌شوند؛ ۴. سینه‌زنیِ آرام و بدون ضرب‌و‌جرح طبیعی‌ترین و بی‌ضرر‌ترین سبک عزاداری است. 

سینه‌زنی در همۀ دورانها رواج داشته است. در گزارش سوگواریها در دورۀ آل‌بویه (۳۲۰- ۴۴۸ ق / ۹۳۲-۱۰۵۶ م)، اشاراتی به آن وجود دارد. ابن‌اثیر، مورخ سدۀ ۶-۷ ق، از شمار عظیم شرکت‌کنندگان با چهره‌های سیاه‌شده و موهای پریشیده سخن می‌گوید که گرداگرد شهر بغداد می‌گشتند و در مراسم ماه محرم بر سینه می‌زدند و اشعار حزن‌انگیز می‌خواندند. این در زمانی بود که سلسلۀ ایرانی آل‌بویه بر بغداد حکومت داشت (۱۳ / ۲۷۱؛ نیز نک‍ : چلکوفسکی، ۱۰).

در دورۀ صفویه (ح ۹۰۵-۱۱۳۵ ق / ۱۵۰۰-۱۷۲۳ م)، این سبک عزاداری (سینه‌زنی) اوج گرفت و در زمان قاجاریه (۱۲۱۰-۱۳۴۴ ق / ۱۷۹۵-۱۹۲۵ م) نیز رونق داشت؛ گزارشهایی از سینه‌زنی در دورۀ صفویه تا قاجاریه وجود دارند؛ برای مثال، گزارشهایی که پولاک (در ۱۲۶۷-۱۲۷۷ ق / ۱۸۵۱-۱۸۶۰ م) از زمان ناصرالدین شاه دربارۀ رواج سینه‌زنی در سنت سوگواری مردم دارد. او نوشته است: بزرگ‌تر‌ها چنان محکم با کف دست بر سینه می‌کوبند که صدای آن تا فاصله‌ای دور به گوش می‌رسد و موضع برخورد دست بر سینه کبود می‌شود. بربرهای کابلستان و کشمیر که شمار بسیاری از آنها در محلۀ بربرهای تهران ساکن‌اند و سایر زائران از نقاط دور‌دست، در این دسته‌های عزاداری شرکت می‌کنند. یکنواختی آهنگ، صدای گنگ ضربات کف دست به سینه، و برخورد حلقه‌های چوبی و جرنگ‌جرنگ زنجیرها تا مدتها پس از نیمه‌شب در خیابانها به‌نحوی غم‌انگیز طنین‌افکن است

همچنین شما میتوانید با مراجعه به وبسایت های معتبراز جمله موزیک وب و بخش مداحی به ارشیو مداحان دست پیدا کنید و قبل دانلود به صورت پخش آنلاین گوش دهید.

امیدوارم این مطلب مورد پسندتون باشه و به اشتراک بزارید..

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 13 مرداد 1401
معلومات عن موقع أکو وب العربی

 

 

 

مقدمة لأکو وب

کما تعلم ، فی القرن الحادی والعشرین ، نحتاج جمیعًا إلى اکتساب العلم والمعرفة والدراسة أکثر فأکثر ، وبالنسبة لهذه الدراسات ، نشیر إلى مواقع الویب یمکن العثور علیها فی الفضاء الرقمی والإنترنت التی تقدم مقالات متنوعة فی فئات مختلفة.

البدایة

بدأت أکو وب نشاطها فی عام 2019 وبدأت فی نشر محتویات مختلفة من فریق الکتاب ، والآن یحتوی هذا الموقع على أکثر من 10000 مقالة ولا یزال بإمکانک العثور على مقالات جدیدة ومثیرة للاهتمام على هذا الموقع بشکل یومی.

فئات أکو وب

لدى أکو وب فئات مختلفة لمستخدمین مختلفین ، وهذه الفئات هی:

تکنولوجیا , الثقافة والفن , نمط الحیاة , ریاضة , انمی , اللیاقة البدنیة , صحة , الصناعات العسکریة , علم , سیاحة , لعب , علم النفس

محتوى أکو وب

 

 

هنا یمکنک مشاهدة بعض الروابط من موقع أکو وب والتحقق من جودة محتویات موقع أکو وب من حیث الجودة والمظهر والوسائط المتعددة ، وکما ترى ، فإن المحتوى ذو جودة جیدة. مثل مقالات :

القهوة العربیة

افلام جیبلی

دعم أکو وب

إذا کنت بحاجة إلى الاتصال بـ أکو وب لأی سبب ، یمکنک ببساطة إرسال رسالتک إلیهم من صفحة الاتصال بنا على هذا الموقع.

سیاسة خصوصیة أکو وب

کما هو مذکور فی هذا الموقع ، لا یتلقى هذا الموقع أی بیانات من المستخدمین ، لذلک فهو لا یشارک أی بیانات مع أی شخص.

الخلاصة واستخدام أکو وب

إذا کنت قارئًا ، أو تشعر بالملل ، أو تبحث عن محتوى مثیر أو علمی وتعلیمی ، فمن المستحسن زیارة أکو وب وتجربة استخدامه.

Akooweb.com

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 5 مرداد 1401
مزایای قالیشویی در اسلامشهر

محاسبه قیمت قالیشویی

 

همواره یکی از مهمترین المان ها برای تعیین یک قالیشویی در اسلامشهر  مجاز و معتبر قیمت مناسب آن و خدمات صحیح می باشد.

 

این روز‌ها یک قالیشویی عالی مجموعه‌ای است که بتواند شایسته ترین سرویس ها را با کمترین قیمت ارائه دهد ; ولی این زمینه را نیز بایستی بدانیم که قیمت زیر سرویس  اتحادیه ها در یک تیم فعال در‌این صنف , نشانه‌ی این نیست که شایسته ترین قالیشویی را پیدا کرده‌ایم

 

مزایای قالیشویی در اسلامشهر

  • تمیزی صحیح گلیم ها و و پاک سازی بدون نقص آن‌ها

  • خودداری از پوسیدگی گلیم بافت و آسیب به ریشه های آن

  • نبودن آب درون گلیم ها و فرش در قالیشویی

  • قیمتی به صرفه و صرفه جویی در حین مصرف آب

  • عدم پوسیدگی به دلیل کم آب شدن با آفتاب در منازل

  • انجام خدمت های 24 ساعته و تحویل سرعت بالا و به موقع

 

بدون شک یک قالیشویی در اسلامشهر دارای اعتبار دارنده مزایایی میباشد که آن را از سایر متمایز میکند و سبب ساز می گردد که به یکی شایسته ترین قالیشویی ها نه فقط در سراسر شهر بلکه در کل کشور تبدیل شود .



سرویس های قالیشویی در اسلامشهر

  • ترمیم ریشه های از دست رفته گلیم

  • ترمیم آسیب های رسیده شده به شانه

  • ترمیم سوختگی و پارگی گلیم ها

  • مشتمل  شدت سرویس های نوسازی گلیم بافت ها

  • ریشه زنی گلیم بافت ها

  • ریشه زنی بافت گلیم بافت ها

  • تجدید بنا فرش

  • خشکشویی مبلمان ها

  • ترمیم رنگ رفتگی های گلیم بافت

  • رفوگری گونه های گلیم بافت

  • شست و شوی گلیم بافت دستباف

  • آبکشی گلیم بافت ها به وسیله نظارت

 

خدمات قالیشویی

بعضا از فرش‌ها علاوه بر کثیفی در گیر سوختگی , پارگی و آسیب‌دیدگی می گردند که نیاز به تعمیر دارا‌هستند; به این ترتیب اکثری از قالیشویی‌های علاوه بر شستشو ، سرویس های دیگری را هم ارائه می دهند که عبارتند از :

مجاز بودن قالیشویی

امروزه بعضا از قالیشویی‌ها غیر مجاز میباشند و جواز کار قانونی ندارند .  یک قالیشویی برای سرویس های شستشوی گلیم بافت قالیشویی می بایست مجاز باشد یعنی تحت لحاظ اتحادیه قالیشویان کار نماید .

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 2 مرداد 1401

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 77 صفحه بعد