فروشگاه ساز سلدان، تغییر بازی در سرویس های فروشگاه ساز دنیا

فروشگاه ساز سلدان، تغییر بازی در سرویس های فروشگاه ساز دنیا

سلدان پلتفرمی است که به شما امکان این را می‌دهد که فروشگاه و سایت خودتان را بسازید و این کار را بدون نیاز به داشتن هیچ گونه دانش برنامه نویسی و یا حتی استخدام برنامه نویس یا طراح انجام دهید. همچنین در این پلتفرم دیگر نیازی نیست پکیجی را خریداری کنید، پلاگین‌های مختلفی را خریداری کنید و نصب کنید . حتی نیازی به داشتن اطلاعات فنی و پشتیبانی سایت را نخواهید داشت. تمام این کارها توسط تیم سلدان انجام خواهد شد. یکی از ویژگی‌های سلدان ، نسبت به رقبایی مثل شاپیفای فایل در این است که در این پلتفرم دیگر شما نیاز ندارید حتی قالب‌هایی را انتخاب کنید، خریداری کنید، نصب کنید و ساختار کلی فروشگاه برای مشتریان شما در یک قالب خیلی حرفه ای و زیبا براساس نوع محصولتان به صورت خودکار generate می‌شود بدون اینکه شما نیازی داشته باشید که با تنظیمات پیچیده یا طراحی‌های پیچیده سروکار داشته باشید و همینطور هم برای فروشگاه‌تان امکان این را فراهم می‌کنید که بتوانید لندینگ پیج‌های خاص خودتان را هم طراحی کنید. مثلا اگر برندی دارید یا آفری دارید یا محصول خاصی را می‌خواهید پروموت کنید، می‌توانید از لندینگ پیج بیلدر سلدان هم استفاده کنید که به راحتی با drag and drop می‌توانید سکشن‌های مختلف را به صفحه لندینگ اضافه کنید و یک صفحه لندینگ استاندارد با تمام ویژگی‌های مربوط به تایپوگرافی و دیزاین و UI/UXرا داشته باشید. برای راه اندازی کسب و کار آنلاین به چیزی بیشتر از یک فروشگاه ساز معمولی نیاز دارید. اگر به دنبال جواب هستید ادامه مطلب رو بخونید.

سریعترین تجربه کاربری برای مالکان و خریداران با تکنولوژی PWA

یکی از ویژگی‌های دیگر این پلتفرم نسبت به رقبایی مثل شاپیفای فایل، در این است که کل فروشگاه هم بخش مدیریت فروشگاه هم بخش خریدار شما، به صورت وب اپلیکیشن است. یعنی سایت که شما در نهایت خواهید داشت، یک پروکسی و وب اپ خواهد بود که به راحتی حتی در گوشی‌های اندروید و IOS قابل نصب هست. علاوه براین امکان تولید و ساخت اپلیکیشن native برای اندروید در حال حاضر بر روی سلدان وجود دارد و شما میتوانید اپلیکیشنnative اندروید فروشگاه خودتان را هم بسازید و ورژن IOS هم در برنامه‌های توسعه سلدان وجود دارد که اضافه شود.

تمام این فرایندها به صورت خودکار انجام می‌شود. یعنی شما چند مرحله ساده را طی می‌کنید و فروشگاهتان را دارید. یا چند مرحله ساده را طی می‌کنید و اپلیکیشن‌تان ساخته می‌شود. شما با یک حساب کاربری در بهترین فروشگاه سازحرفه ای و رایگان ایران می‌توانید هر تعداد فروشگاهی که می‌خواهید را بسازید و به این فروشگاه‌ها کارکنان خودتان را هم اضافه کنید. همچنین یکی از ویژگی‌های سلدان این است که به شما امکان این را می‌دهد که بتوانید فروشگاه و سایت خودتان را روی دامین اختصاصی خودتان داشته باشید و این کار هم به صورت رایگان انجام می‌شود. علاوه براینکه تمام ویژگی ها، feature ها، پلاگین‌ها و تمام امکانات سلدان رایگان است، به صورت نامحدود، شما حتی نیازی نیست هزینه ای برای هاست سایت خودتان پرداخت کنید. چون فقط دامین را خریداری می‌کنید و یا دامینی که قبلاً دارید را تنظیماتی در حد چند ثانیه در بخش DNS دامینتان انجام می‌دهید و آن دامین به فروشگاه شما اضافه می‌شود و باقی تنظیمات به صورت خودکار توسط سلدان انجام می‌شود و سایتتان راه اندازی می‌شود و شما در کمتر از 60 ثانیه می‌توانید یک سایت با دامین خودتان داشته باشید و هیچ هزینه ی خاصی دیگر پرداخت نکنید. هر تعداد دامنه ای که بخواهید می‌توانید به فروشگاه خودتان اضافه کنید.

فروش بیشتر با سئو بهتر، موتور سئو خودکار برای فروشگاه اینترنتی

یکی از مسائلی که هر فروشنده ای با آن روبرو هست، بحث معرفی، promotion و سئو سایتش هست که تمام این کارها به صورت اتوماتیک در سلدان انجام می‌شود. یعنی وقتی شما یک محصول را اضافه می‌کنید، ورژن مخصوص موتورهای جستجو و ورژن amp محصول شما هم ایجاد می‌شود. amp (accelerate mobile page) که توسط این ویژگی کسایی که در گوشی‌های موبایلشان، موردی را سرچ می‌کنند و به سایت شما برخورد می‌کنند، با کلیک بر روی لینک شما یک صفحه به صورت اینستنس برایشان باز می‌شود و یک user experience خوب و جذاب برای کسایی هست که در موتورهای جستجوگر، در گوگل به دنبال محصول یا سرویسی برای خرید هستند. این موارد، ویژگی‌های خاص سلدان بود. به صورت کلی،تمام ویژگی‌هایی که یک فروشگاه حرفه ای، یک سیستم مدیریت محتوا، CMS حرفه‌ای و پشتیبانی و ارسال سفارشات لازم دارد، در سلدان هست و به صورت پایه و استاندارد در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد. برای مثال لازم نیست شما هزینه ای برای بدست آوردن امکان ساخت کد تخفیف یا کارت‌های شارژ و هدیه پرداخت کنید. تمام این امکانات در اختیار شما به صورت رایگان هست. یعنی شما می‌توانید کارت‌های شارژی را ایجاد کنید و به مشتریانتان عرضه کنید که آنها از طریق این کارت‌های شارژ بتوانند مبلغ سفارششان را پرداخت کنند و یا کدهای تخفیفی را ایجاد کنید و عملاً در بخش کمپین و مدیریت کمپین از این کد تخفیف برای تبدیل کاربران به مشتریان استفاده کنید. در سلدان سعی شده تمام کارها به صورت خیلی ساده و روان انجام شود. برای مثال، شما میتوانید دسته بندی‌های مختلفی ایجاد کنید و با drag and drop محصولات خودتان را مدیریت کنید. همچنین برای اینکه فیلترهای حرفه ای و قشنگی را برای محصولاتتان و دسته بندی هایتان ایجاد کنید، نیازی نیست با تنظیمات خیلی پیچیده سروکله بزنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید، دسته موردنظرتان را ایجاد می‌کنید. محصولات را داخل آن اضافه می‌کنید. مشخصات محصول را وارد می‌کنید و تمام کارهای دیگر توسط سلدان به صورت خودکار انجام می‌شود. شما برای محصولاتتان می‌توانید واریانت‌های مختلفی تعریف کنید براساس رنگ، اندازه، طرح، دیزاین و موارد دیگر و همچنین محصولاتی از انواع فیزیکی، مجازی، سرویس و فایل را در فروشگاهتان به فروش برسانید. در مورد پرداخت و نقل و انتقالات مالی، سلدان از سرویس‌های عمومی مثل استرایپ پشتیبانی می‌کند همچنین از سرویس‌های محلی پرداخت هم پشتیبانی می‌کند که این موارد به مرور بیشتر هم خواهد شد.

 همچنین یکی از ویژگی‌های خاص سلدان ، امکان تعریف چند ارزی برای قیمت گذاری هست. یعنی شما می‌توانید محصولات را با نرخ ارزهای مختلف وارد بکنید و نرخ تبدیل را در فروشگاه خودتان ثبت کنید و قیمت‌ها به صورت خودکار محاسبه می‌شود. قطعاً یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که هر فروشنده از سیستم فروش و سایتش و فروشگاه آنلاینش انتظار دارد، تولید گزارش‌ها و نمایش اطلاعاتی است که به  او در فروش و گسترش کسب وکارش کمک می‌کند. در داخل سلدان ، در بخش داشبورد برای فروشگاه و همچنین برای بخش‌های مالی و محصولات، گزارش‌های متنوع و جالبی ایجاد می‌شود که به زیباترین شکل ممکن یک نمای همه جانبه از محصول و فروشگاه و میزان فروش را به صاحب فروشگاه نمایش می‌دهد. مثلا می‌توانید به سادگی ببینید که مشتریان شما از کدام کشورها بودند، با چه دیوایس‌هایی وارد فروشگاهتان شدند، فایل‌های فروش را ببینید که کانورژن ریت هایتان چقدر بوده، از تعداد محصولاتی که نمایش داده شده تا تکمیل خرید و همچنین کاربرانی که داخل سایتتان عضو شدند یا تراکنش انجام دادند. این اطلاعات فروشگاهتان است. برای هر کدام از محصولاتتان هم اطلاعات جامعی در آن محصول به شما نمایش داده می‌شود. مثلاً اینکه کاربرانتان چه واکنشی نسبت به این محصول نشان دادند و یا حتی چه کاربرانی منتظر این هستند که محصولتان در صورتی که موجود نیست، موجود شود و یا چه تعداد از کاربران شما منتظر این هستند که شما یک تخفیفی برای این محصول ارائه دهید و آنها خرید کنند و یا چه تعدادی از مشتریان شما این محصول شما را در لیست علاقه مندی هایشان اضافه کردند. اینها اطلاعات مفیدی هستند که شما قطعاً از آنها استفاده می‌کنید. همچنین مهم است که فروشنده بتواند کاربران و ویزیتورهای سایتش را تبدیل به خریداران کند. برای این کار شما می‌توانید دیستانت کد تعریف کنید. کمپین تعریف کنید، آی کچرهایی مثل نوتیفیکیشن‌ها را تعریف کنید. حتی برای محصولاتتان تخفیف تعریف کنید. این تخفیف‌های می‌تواند برای یک نوع خاص، یک واریانت خاص از محصولتان تعریف شود، بازه زمانی خاص خودش را داشته باشند، و قطعاً موقع استفاده از سلدان هیچ محدودیتی برای کار و تعریف محصولات و قیمت گذاری و تعریف تخفیفات مواجه نمی شوید. در مورد هزینه‌های این سرویس، کل این سرویس رایگان هست. یعنی هیچ هزینه subscription یا هزینه‌های مخفی را به شما تحمیل نمی کند. تعداد محصولاتتان نامحدود است. پهنای باند نامحدود دارید و حتی استفاده از دامین و میزبانی سایت شما به صورت رایگان انجام می‌شود. تنها هزینه ای که شما پرداخت می‌کنید، بعد از فروش محصول و انجام تراکنش هست که دو درصد از مبلغ تراکنش را به عنوان کارمزد فروشگاه ساز رایگان سلدان دریافت می‌کند که این مبلغ مستقیماً از تراکنش هم کسر نمی شود.

 

مدیریت مالی هوشمند و کنترل شده با کیف پول سلدان

در حقیقت شما یک سری اکانت می‌سازید. یک والت دارید در بخش داشبود، که داخل آن می‌توانید اکانت بسازید. اکانت‌ها رو براساس کارنسیهایی که در فروشگاهتان مبادله می‌کنید، دلار، یورو و یا حتی بیت کوین این حساب‌ها را ایجاد می‌کنید، و این حساب‌ها را شارژ می‌کنید و وقتی که آن کارمزد بخواد کسر شود، از این حسابی که شما لینکش می‌کنید به فروشگاهتان، کسر می‌شود و می‌توانید حساب را شارژ کنید، البته فروشگاه ساز سلدان این امکان را هم فراهم کرده که این حساب‌ها تا یک مقداری هم منفی می‌تواند باشد. یعنی شما آخر ماه می‌توانید بدهی را با شارژ کردن حسابتان پرداخت کنید و این به خاطر این است که خیلی از کسب و کارها تا مبلغ را دریافت کنند از مشتری و این مبلغ را داخل حسابشان داشته باشند، براساس سرویس و بانکی که دارند، این یک زمانی را می‌برد و سلدان این را در نظر می‌گیرد و این امکان را به کاربرها می‌دهد که بتوانند مدیریت کاملی روی هزینه هایشان داشته باشند. یعنی مثل بعضی از سرویس‌ها شما آخر ماه با یک صورت حساب چند هزار دلاری مواجه نمی شوید. چون به هیچ وجه هزینه ای بابت ترافیک، تعداد کاربرها، میزان تصاویر آپلود شده، تعداد محصولات و هیچ مورد دیگری برای شما منظور نمی شود و تمام اینها مجانی هست. موردی که پیش می‌آید، ممکن است که یک کسب و کاری فروش میلیون دلاری در ماه داشته باشد و فروشگاه ساز سلدان هم ویژگی هایش طوری طراحی شده که از یک استارت آپ ساده تا یک شرکت بزرگ و فروشگاه بزرگ را بتواند پشتیبانی کند. شما حتی می‌توانید سطح مهارتتان در استفاده از این پلتفرم را انتخاب کنید و سایت و وب اپ به شکلی که مناسب سطح دانش شما هست نمایش داده شود. حال فرض کنید که فروشگاه زنجیره ای بزرگی هست که می‌خواهد از سلدان استفاده کند و میلیون‌ها دلار فروش دارد.

 اگر شما میلیون‌ها دلار فروش دارید یا چند صدهزار فروش دارید و می‌خواهید این دو درصد را کم کنید، سلدان این امکان را برای شما فراهم کرده تا با ایجاد فروشگاه و ساخت انواع کمپین فروش و بازاریابی حرفه ای و طراحی مشوق های گوناگون برای مشتریانتان، کسب و کار آنلاین خود را گسترش دهید. برای این کار، شما از یک ماشین حساب که داخل سلدان تعبیه شده است می‌توانید استفاده کنید و به سادگی مقدار فروش ماهانه تان را مشخص کنید و آن پلن را به شما پیشنهاد دهد و میزان صرفه جویی که شما می‌کنید هم به شما نشان دهد. این تمام قیمت گذاری و هزینه‌ها به صورت شفاف هست و علت آن هم این است که این پلتفرم، فرقی نمی کند چه یک برند لاکچری، در اروپا بخواهد استفاده کند و چه کسب و کار کوچک در یک کشور جهان سوم و یا در حال توسعه، بتواند از آن بهره ببرد و مجبور نباشد یا هزینه‌های زیادی پرداخت کند یا با پیچیدگی‌های محاسبه هزینه‌های ماهانه یا پیش بینی این هزینه‌ها مواجه شود. در حقیقت، سود و زیان فروشگاه ساز رایگان سلدان در افزایش فروش کاربرانش هست. یعنی یک بازی برد- برد که در این بازی افزایش فروش مشتریان باعث افزایش درامد سلدان و ارتقا سرویس‌های سلدان می‌شود. اینکه شما چقدر سرمایه داشته باشید در پلتفرم سلدان ، باعث نمی شود که میزان دسترسی‌تان به امکانات کاهش پیدا کند و این سلدان را با تمام پلتفرم‌های فروشگاهی دیگر متمایز می‌کند. مثلا اگر شما صفر دلار در ماه برای این پلتفرم پرداخت کنید و یا 299 دلار که بالاترین پلن این فروشگاه‌ها هست، در ماه پرداخت کنید، امکانات یکسانی دریافت می‌کنید. فقط در پلن‌های مختلف سلدان میزان کارمزد کاهش پیدا می‌کند. یعنی اگر بر فرض شما ماهانه 100 هزار دلار فروشتان باشد با خرید پلن اینترپرایز سلدان شما در ماه 1200 دلار صرفه جویی می‌کنید و فقط لازم است که 299 دلار در ماه پرداخت کنید و 1200 دلار هم کمتر پرداخت کنید و مقدار کارمزدی که بابت فروش از شما دریافت می‌شود، تنها 5/0 درصد خواهد بود، و این موارد را می‌توانید در بخش calculator Selldone مشاهده کنید.

پلتفرم فروشگاه ساز برای برنامه نویسان

یکی از نکته‌هایی که باید به آن اشاره کنم، ساختار سلدان هست. ساختار سلدان کاملاً بر پایه API‌ها بنا شده است. یعنی کل فروشگاه، کل بخش مدیریت فروشگاه، به صورت web app هست و از طریق  API ‌ها با سرور ارتباط برقرار می‌کند و شما قادر هستید به عنوان یک developer، به عنوان یک برنامه نویس از طریق این APIها تمام کارهایی که می‌توانید تصور کنید برای مدیریت فروشگاه‌تان و یا حتی طراحی اپلیکیشن فروشگاه خودتان را انجام دهید و دیگر نگران بخش  back end نباشید و مطلقاً هیچ محدودیتی در این زمینه به عنوان دولوپر برای کار با سلدان نخواهید داشت. اگر شما یک برنامه نویس فرانت اند هستید، یا یک طراح سایت یا طراح وب اپلیکیشن هستید، می‌توانید از API‌های سلدان استفاده کنید و محصول اضافه کنید، دستهبندی(category)S اضافه کنید، اینها را مدیریت کنید، اطلاعات را دریافت کنید و یا حتی فروشگاه اختصاصی خودتان را بسازید و با user interface ای که می‌خواهید ارائه دهید. ولی قطعاً این کار، کار خیلی هزینه بری هست و فقط شرکت‌های خیلی بزرگ از پس این هزینه‌ها بر می‌آیند و ما هم به جای اینکه 100 تا قالب 10 هزار دلاری طراحی کنیم، یک قالب یک میلیون دلاری طراحی کردیم، این قالب را در اختیار همه قرار می‌دهیم. در این قالب شما دیگر نگران انتخاب قالب یا نصب پلاگین‌ها نخواهید بود. فروشگاه به صورت یک وب اپ بسیار زیبا به مشتریان شما نمایش داده می‌شود، محصولات دسته بندی‌های خودشان را دارند. اطلاعات محصولات به زیبایی به مشتری‌ها نمایش داده می‌شود. مشتری‌ها می‌توانند انتخاب کنند که نمایش محصولات به چه شکل باشد، فروشگاه و بخش مدیریت فروشگاه، حتی برای گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها بهینه سازی و اختصاصی طراحیشده و به راحتی شما با گوشی آیفون خودتان هم می‌توانید فروشگاهتان را بسازید یا مشتریان شما از فروشگاه شما خریدشان را انجام دهند.

بیشترین بازدهی با کمترین تلاش

در انتها هم به این نکته اشاره می‌کنم که سلدان برای توسعه جامعه خودش به کسانی که در توسعه این پلتفرم و یا تولید محتوای برای آن، و یا آموزش و یا هر مورد که به این پلتفرم و توسعه آن کمک میکند، پاداش‌هایی را پرداخت می‌کند. شما اگر سایت فروشگاه یا وبلاگی دارید و سلدان را از طریق آن به افراد دیگر معرفی بکنید ، بابت این معرفی درصدی از کارمزد را دریافت می‌کنید و این پاداش به صورت شارژ به حساب شما واریز می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید و یا حتی این شارژ را به راحتی به دیگران انتقال دهید. همچنین اگر توسعه دهنده نرم افزار هستید، یا محتواهای خاصی تولید می‌کنید، باز هم می‌توانید کاری که کردید، نتایج و مستنداتش را برای ما ارسال کنید و ما در قبال آن شارژ به ارزی که مد نظر شماست و یا حتی سکه‌های سلدان به شما پرداخت می‌کنیم.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 24 تير 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: