ساخت سایت اختصاصی با وردپرس

ساخت سایت اختصاصی با وردپرس

بهترین سیستم مدیریت محتوای سایت در دنیا وردپرس است. وردپرس امنیت بسیار بالایی دارد و به‌صورتی برنامه‌نویسی شده که باعث افزایش ورودی گوگل (سئو) سایت شما می‌شود. یعنی سایت شما در نتایج گوگل در اولویت قرار می‌گیرد. شما می‌تونید برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی بدون نیاز به داشتن مهارت برنامه‌نویسی و یا پرداخت هزینه‌های میلیونی به برنامه‌نویس‌ها، از این سیستم استفاده کنید.

سایت‌های بسیار زیادی از جمله وبلاگ دیوار، دیجی‌کالا مگ، دانلودها، دیجیاتو، وب‌سایت رسمی کاخ سفید، AngryBirds، ASUS، سایت تویوتا بریتانیا و … از وردپرس استفاده می‌کنند. در کل بیش از ۳۱ درصد سایت‌های کل دنیا با وردپرس ساخته شده‌اند.

امکانات وردپرس

 

 

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث شده خیلی از متخصصان طراحی سایت به سمت وردپرس جذب شوند رعایت نکات سئو در این سیستم مدیریت محتوا هست. به‌طوری‌که وردپرس را SEO Base می‌نامند. بهترین سیستم مدیریت محتوا ازلحاظ سئو، وردپرس هست. وردپرس به‌گونه‌ای طراحی‌شده که شما می‌تونید بیشترین میزان بهره‌وری درزمینه سئو را از آن داشته باشید. این سیستم مدیریت محتوا دقیقاً برای موتور جستجوی Google و همین‌طور Bing توسعه پیداکرده. موتورهای جستجو عاشق سایت‌های وردپرسی هستند چون کدهای وردپرس ساده و مرتب هستند و خواندن آن‌ها برای موتورهای جستجو بسیار ساده هست.

 

 

 

 

با استفاده از وردپرس توانایی ساخت هرگونه وب‌سایت و یا وبلاگ رو بر روی سیستم خود دارید. در وردپرس قالب‌های مختلفی موجود هست که هریک از آن‌ها امکانات متفاوتی را در طراحی وب‌سایت به شما می‌دهد.

 

 

برای آموزش آسان و قدم‌به‌قدم سیستم مدیریت محتوا وردپرس و آشنایی با بخش‌های مختلف پنل مدیریت وردپرس می‌توانید آموزش‌های ما را در این صفحه ببینید.

وردپرس در این صفحه ساخت وب‌سایت را به‌صورت قدم‌به‌قدم در این صفحه به شما آموزش می‌دهد. شما می‌توانید به‌جای هزینه‌های بسیار بالا برای طراحی وب‌سایت، از این مقالات و ویدیو‌های رایگان استفاده کنید و خودتان به‌آسانی وب‌سایت خود را بسازید. البته وردپرس این امکان را به کسانی که درآموزش wordpress مهارت دارند را نیز می‌دهد که با برنامه‌نویسی، تغییرات دلخواه را در وب‌سایت خود ایجاد کنند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 22 مهر 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: