راهنمای انتخاب و خرید وان مناسب برای حمام

راهنمای انتخاب و خرید وان مناسب برای حمام

انتخاب وان جکوزی برای حمام‌های کوچک

قیمت جکوزی خانگی نسل پیشرفته از وان‌های ساده هستند که در دهه اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند، معمولا همه افراد با جکوزی‌ها آشنا هستند آن هم به دلیل وجود آن‌ها در استخرها و باشگاه‌های ورزشی، خواص درمانی و جلوه مدرن و امروزی آن‌ها باعث شده تا پایشان به خانه‌ها جهتِ استفاده خانگی برسند و روزبه‌روز نیز بر طرفداران و مشتریان این محصول افزوده شود.

وان جکوزی‌ها در انواع و اقسام شکل و ظاهر، برند، مدل و اندازه تولید و روانه بازار شده‌اند، قیمت این محصول به موارد نامبرده بستگی دارد و مزیت متغیر بودن اندازه این محصول سبب شده تا برای فضاهای کم همچون حمام‌های کوچک نیز قابل استفاده باشد و دکوراسیون و جلوه امروزی و باشکوهی به حمام‌هایی با اندازه کوچک بدهد.

در مطلب زیر ما انتخاب وان جکوزی برای حمام‌های کوچک را تشریح کرده‌ایم و سعی بر این شده تا با مطالعه آن به سوالات و ابهامات خود را برطرف سازید و یک انتخاب و خرید مناسب و باکیفیت انجام دهید پس لطفا افرادی هم که از متراژ کم و کوچک حمام خود ناراضی هستند متن زیر را مطالعه نمایند.

نکات مهم قبل از انتخاب وان جکوزی برای حمام‌های کوچک:

                    ·توجه به متراژ حمام و تعین فضای نصب و تعبیه آن

                    ·مشخص کردن سایز وان جکوزی

                    ·تعیین میزان هزینه پرداختی برای خرید

                    ·معین کردن برند و مدل وان جکوزی

                    ·توجه به کیفیت اجزاء و متعلقات وان جکوزی

لطفا به این نکته توجه کنید که بسیار از افراد تصور می‌کنند وان جکوزی‌ها بدلیل مجهز بودن به سیستم و اتصالات برقی ممکن است هنگام برخورد با آب یا بخارهای آب، باعث برق گرفتگی و ایجاد حادثه شوند در صورتی که این یک تفکر و تصور نادرست است زیرا طراحان این محصول این مشکل را رفع کرده‌اند به این صورت که در هنگام وجود هر نوع خطر به طور خودکار سیستم برق آن قطع می‌شود و احتمال برق گرفتگی را به طور کامل از بین می‌برد.

چه نوع وان جکوزی برای حمام‌های کوچک مناسب است؟

وان جکوزی‌ها در انواع کوچک، متوسط، بزرگ، گرد، گوشه‌ای یا کنجی، یک نفره، دونفره و چند نفره تولید می‌شوند و هر کدام را می‌توان بر حسب نیاز تهیه کرد ولی موارد کاربردی و مناسب جهتِ انتخاب وان جکوزی‌ برای حمام‌های کوچک عبارت‌اند از:

                    ·وان جکوزی‌های کوچکمعمولا سایز این نوع محصول از 70 در 110 و 75 در 140 سانتی متری تولید می‌شوند و برای متراژهای کم قابل استفاده هستند همچنین بدلیل سایز کوچک، قیمت کم و مناسبی دارند.

                    ·وان جکوزی‌های متوسطسایز متوسط بیشترین فروش و بالاترین تنوع در مدل‌ها را دارد و به همین دلیل به این مدل، لقب وان جکوزی‌های استاندارد را داده‌اند و حدود 70 در 140 و 80 در 160 سانتی  اگر متراژ حمام شما تقریبا کوچک یا متوسط است این مدل بسیار مناسب است، قیمت این سایز از وان جکوزی‌ها به دلیل تنوع طرح متغیر است و از نوع وان جکوزی کوچک گران‌تر هستند.

                    ·وان جکوزی‌های گوشه یا کنجینوع طراحی وان جکوزی‌ها مناسب برای تعبیه در گوشه و کنار حمام‌ها است، همین امر باعث شده تا برای حمامهای کوچک مناسب باشد و آن را در گوش‌ای از حمام مستقر کرد، اندازه‌های 90 در 90 بهترین انتخاب وان جکوزی برای حمام‌های کوچک و کم فضا است.

                    ·وان جکوزی‌های تک نفرههمانطور که از نام‌گذاری آن پیدا است ظرفیت یک نفر را دارد به همین دلیل تنها یک زیرسَری داردو برای کسانی که کمبود فضا دارند می‌تواند گزینه خوبی باشد همچنین نسبت به دیگر مدل‌ها ارزان‌ترین و کم‌ترین قیمت را دارد.

جنس و رنگ وان جگوزی‌ها:

جنس اغلب وان جکوزی‌ها از فایبر گلاس است و معمولا یک پوشش ضد آب نیز بر روی آن‌ها قرار می‌دهند، برای رنگ این محصولات بیشتر از رنگ سفید ونقره‌ای استفاده می‌کنند البته دیگر رنگ‌ها نیز بر اساس نیاز مشتری قابل سفارش هستند ولی رنگ سفید و نقره‌ای بهترین و مناسب‌ترین انتخاب وان جکوزی برای حمام‌های کوچک است زیرا این رنگ‌ها فضای کوچک را بسیار دلباز و بزرگ‌تر نشان می‌دهند همچنین مزیت دیگری که این رنگ‌ها دارند این است که در صورت کثیف شدن و ایجاد آلودگی می‌توان سریع آن را تشخیص و جهت تمیز کردن و شست‌وشوی آن اقدام کرد به همین دلایل جزء پرطرفدارترین رنگ‌ها هستند.

وان جکوزی‌ها از چه اجزائی تشکیل شده‌اند؟

برای اینکه بتوانید بهترین خرید وان جکوزی خانگی برای حمام‌های کوچک را انجام دهید باید با اجزاء و قطعات مهم آن آشنا شوید تا بعدها نیز در صورت نیاز به تعمیر قطعه خراب شده را شناسایی کنید، وان جکوزی‌ها اغلب دارای سیستم گرمایشی، سیستم هوایی و پمپ آب هستند، قبل از خرید حتما از کیفیت کارکرد و استاندارد بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

بهترین برند و مارک وان جکوزی:

                    ·وان جکوزی تنستر

                    ·وان جکوزی لادر

                    ·وان جکوزی هوم بیس

                    ·وان جکوزی شاینی

                    ·وان جکوزی ریتون

                    ·وان جکوزی ساحل وان

                    ·وان جکوزی آرمه

                    ·وان جکوزی آرال

قبل از خرید و انتخاب وان جکوزی برای حمام‌های کوچک، باید به برند و مارک آن توجه کنید، برندهای معتبر از بهترین متریال، مواد اولیه مرغوب و جنس درجه یک برای ساخت وان جکوزی استفاده می‌کنند که باعث دوام و عمر طولانی مدت آن‌ها می‌شود و در صورت خراب شدن یکی از اجزاء آن می‌توانید به راحتی قطعه مورد نظر را دوباره خریداری و جایگزین کنید، مزیت دیگری که این برندهای معتبر دارند این است که در انواع سایزها ساخته می‌شوند و قابل سفارش در سایز مورد نظر شما نیز هستند، موارد بالا جزء بهترین مارک و برندها می‌باشند و برای اطلاعات بیشتر و دیدن دیگر نمونه‌ها می‌توانید به سایت کالا 118 مراجعه کنید.

وان جکوزی اصل و معتبر را از کجا تهیه کنیم؟

جهتِ انتخاب وان جکوزی برای حمام‌های کوچک، بزرگ و دیگر اندازه‌ها، پیشنهاد می‌شود به سایت کالا 118 مراجعه کنید در این سایت علاوه بر دیدن قیمت این محصولات می‌توانید انواع مدل، برند و سایز آن‌ها را روئیت کنید و در صورت نیاز محصول مورد نظر را انتخاب و با پرداخت کمترین هزینه آن را سفارش دهید و در اسرع وقت آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

مزیت‌هایی که خرید اینترنتی از سایت کالا 118 دارد این است که شما محصول را بدون دخالت واسطه و به قیمت تولید در کارخانه همراه با ضمانت نامه و گارانتی خریداری می‌کنید و در صورت بروز مشکل می‌توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید لازم است بدانید که برای خرید حضوری مناسب نیز می‌توانید به مراکز و نمایندگی‌های فروش معتبر و باسابقه مراجعه کنید.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 19 دی 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: