نکات کلیدی بهترین خرید نهال گردو و (لیست قیمت در اسفند ۱۳۹۹)

نکات کلیدی بهترین خرید نهال گردو و (لیست قیمت در اسفند ۱۳۹۹)

اگر شما هم به فکر خرید نهال گردو، و توسعه کسب و کار خود به عنوان یک کشاورز و یا سرمایه گذار در حوزه نهال و گردو می‌باشید؛ این مطلب را دنبال کنید تا لیست قیمت ۱۴ نوع نهال گردو را برای شما ارائه کنیم.

 

قیمت نهال گردو بر چه معیاری تعیین می‌شود؟

جالب است بدانید قیمت انواع نهال گردو؛ بر اساس نوع بذری یا پیوندی بودن آنها مشخص می‌شود. معمولاً نهال‌های گردو پیوندی قیمت دو برابری نسبت به بذری ها دارند، زیرا در آنها اصلاح ژنتیکی صورت گرفته است تا در برابر هم آفات مقاومت خوبی نشان دهند و هم بازدهی بالایی را رقم زنند.

معیار دومی که قیمت نهال گردو؛ را تعیین می‌کند، سن نهال می‌باشد. جالب است بدانید نهال‌هایی که سن بیشتری را دارا باشند، از قیمت کمتری برخوردار می‌باشند اما در بین برخی نهالستان‌ها مشاهده می‌شود که نهال‌های سه ساله گردو را نسبت به نهال دو ساله با قیمت بیشتری به فروش می‌رسانند اما در نقطه‌ی مقابل برخی از نهالستان های معتبر مانند: آریا نهال، گلد نهال و یا دکتر نهال که زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی هم می‌باشند، در اطلاع رسانی این امر فعالیت مناسبی داشته اند. علت ارزان بودن این نهال‌ها هم برای آن می‌باشد که نهال طراوت و تازگی ریشه‌های خود را نداشته که در نتیجه سخت‌تر با محیط رشد جدید عادت کرده و هرس آن هم دشوارتر می‌باشد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 9 فروردين 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: