خانه شیک با چمن و گل مصنوعی

خانه شیک با چمن و گل مصنوعی

 

چمن مصنوعی، دیوار سبز مصنوعی و گل مصنوعی؛ این ها کلماتی هستند که در سال های اخیر به گوش ما می خورد. احتمالا شما هم تاکنون درباره این محصولات چیزهایی شنیده اید و یا در جاهای مختلف آن ها را از نزدیک دیده باشید. ولی آیا هیچ گاه به فکر خرید و استفاده از آن در محیط زندگی خود افتاده اید؟

بسیاری افراد با دیدن منظره سبز و زیبای چمن مصنوعی روی زمین مکان های مختلف لذت می برند و حس کنجکاوی آنها بر انگیخته می شود. مردم دوست دارند سطح نرم آن را لمس کنند تا واقعی یا مصنوعی بودنش را متوجه شوند. بعضی از انواع مرغوب چمن مصنوعی به اندازه ای خوب ساخته می شود که نه تنها با دیدن آن، بلکه با راه رفتن بر رویش و حتی دست زدن به سطح آن هم متوجه پلاستیکی بودن آن نخواهید شد.

همین مساله در مورد انواع گیاهان مورد استفاده در دیوار سبز مصنوعی هم دیده می شود. دیوار سبز معمولاً با استفاده از گیاهان زنده و طبیعی ایجاد می شود که به خودیِ خود پدیده ای عجیب و توجه بر انگیز است. حال تصوّر کنید که این دیوار سبز با گیاهان مصنوعی و پلاستیکی ساخته شده باشد؛ بدون شک هیچ کسی به آن کوچک ترین شکی نمی کند.

گل های مصنوعی هم که دیگر نیازی به تعریف ندارد؛ محصولاتی زیبا و دوست داشتنی که رخسار دلربای طبیعت را میهمان دیدگان شما می کند و این زیبایی را برای سال ها بی هیچ منّتی پیشکش شما می نماید.

کاربرد این محصولات در کنار یکدیگر، سلیقه و هنر خاصی می طلبد تا نتیجه کار یکنواخت و خسته کننده نشود. موارد بسیاری مشاهده می کنیم که استفاده بیش از اندازه و افراطی از محصولات مصنوعی، باعث غیر واقعی شدن نمای کلّی شده و به قول معروف دل بیننده را می زند.

در ادامه برخی از مصارف عملی و خلاقانه گل مصنوعی را توضیح می دهیم.

گل مصنوعی در اتاق نشیمن

در چیدمان دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن، گل‌آرایی با گل های زنده و طبیعی معجزه می کند. اما اگر امکان نگهداری از گل و گیاه ریشه دار و دائمی را ندارید یا هزینه خرید گل های شاخه بریده برای شما بسیار سنگین می شود، به شما استفاده ازگل‌های مصنوعی را پیشنهاد می‌دهیم.

میزهای غذاخوری بزرگی که در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند معمولا به عنوان میز ناهار خوری شهرت دارند و نقش مهمی در دکوراسیون و زیبایی منزل ایفا می کنند. این میز می‌تواند نقطه کانونی در دکوراسیون باشد و قرار دادن گل بر روی آن باعث انتقال انرژی مثبت در فضا می‌شود.

شما می توانید با یک گلدان بزرگ و زیبای گل مصنوعی آن را به بهترین و شیک ترین شکل ممکن آرایش کنید. گلدانی با سلیقه خود و متناسب با میز نشیمن انتخاب کنید و در انتخاب رنگ گل‌های مصنوعی دقت لازم را به عمل‌آورید؛ بهتر است که از رنگ‌های متضاد در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید.

 

گل مصنوعی روی میز ناهار خوری

 

هنگامی هم که می خواهید سفره غذا را بر روی آن بچینید، می توانید آن گلدان را در گوشه ای از خانه گذاشته و پس از جمع آوری ظروف، دوباره سر جایش بگذارید.

رنگ گل‌های مصنوعی که برای دکوراسیون خانه خود استفاده می‌کنید بسیار مهم هستند. در کنار رنگ سبز گیاهان مصنوعی بهتر است از دو یا چند رنگ دیگر بهره ببرید تا بهترین ترکیب گل‌آرایی به دست آید.

اندازه، شکل، طرح و رنگ میز می تواند تاثیر شگفت انگیزی در اتمسفر دکوراسیون داخلی بگذارد؛ مثلاً احساسی که یک میز ساده چارگوش سفید پلاستیکی به محیط می دهد قطعاً با احساس یک میز چوبی بیضی با کنده کاری ها و رنگ با شکوه متفاوت است. و مسلماً باید گلدان حاوی گل مصنوعی متفاوتی هم برای هر یک تهیه نمایید.

برای میزهای بزرگ، یک گلدان بزرگ به همراه انبوه گل های مصنوعی می تواند یک انتخاب منطقی محسوب می شود؛ در حالی که همین گلدان برای یک میز کوچک و ساده اصلا گزینه خوبی نیست و به آن نمی آید. همچنین اگر یک گلدان کوچک را روی یک میز بزرگ بگذارید هم اصلا ترکیب جالبی در نمی آید و به دیزاین منزل آسیب جدی وارد می کند.

چمن مصنوعی و گل مصنوعی در پاسیو

شما می توانید کف پاسیو و حیاط خلوت را با چمن مصنوعی تزئینی به یک دشت سبز و خرّم تبدیل کنید؛ به طوری که هر بیننده ای با دیدنش لذت ببرد. حتی دیوارهای پاسی را هم می توان با چمن مصنوعی پوشاند و یک گستره سبز و با صفا به وجود آورد. در روزهای گرم تابستان می توانید چمن مصنوعی دیواری را آبپاشی نموده و باعث طراوت هوای پاسیو شوید.

البته برای زیباسازی فضای پاسیو می توانید اقدام هوشمندانه دیگری هم انجام دهید؛ دیوار سبز مصنوعی.

دیوار سبز از پنل های مربعی شکل گل ها و گیاهان مصنوعی تشکیل شده که کنار همدیگر قرار می گیرند و منظره یک دیوار سبز جنگلی را به وجود می آورند. این گیاهان بسیار طبیعی و باور پذیر ساخته می شوند و می توان طرح های شگفت انگیزی را با آنها پدید آورد.

 

یک پاسیوی اداری زیبا با دیوار سبز و گل مصنوعی

 

حال تصوّر کنید که در چنین محیطی یک میز کوچک و جمع و جور دارید که بر روی آن یک گلدان زیبای گل مصنوعی قرار داده اید؛ شما و عزیزانتان هم در این محیط سبز و باصفا به گذراندن لحظات خوش می پردازید. آیا چیزی زیباتر از این وجود دارد؟

در شرکت مانا چمن هر سه گروه محصولات اشاره شده در این مطلب یعنی چمن مصنوعی، دیوار سبز مصنوعی و گل مصنوعی با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و مطمئن ترین خدمات عرضه می شود که هم وطنان گرامی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی مانا چمن، صفحه اینستاگرام و تماس با کارشناسان ما، درباره این محصولات اطلاعات بیشتری کسب کنند.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 24 ارديبهشت 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: