تعمیرگاه لوازم خانگی یاراسرویس آنلاین شد !

تعمیرگاه لوازم خانگی یاراسرویس آنلاین شد !

چند سالی است که با روی کار آمدن سامانه‌های هوشمند، شکل زندگی و انجام کارهای روزمره، دست‌خوش تغییرهای زیادی شده است. دیگر نیازی نیست که برای انجام فعالیت‌های بانکی در صف‌های طویل باجه‌ها انتظار بکشید ؛ از سوی دیگر برای خرید شارژ سیم کارت و یا خرید کالاهای دیجیتال و هر کالای دیگری، وقت زیادی گذاشته و به بازارها و مراکز خرید شهر مراجعه کنید؛ چراکه امروزه همه این کارها را می‌توان با چند کلیک روی گوشی هوشمند به سادگی انجام داد.

هوشمند شدن بسیاری از فعالیت‌های روزانه، باعث صرفه‌جویی در وقت و در نتیجه تردد کمتر در خیابان‌های شهر می‌شود که این دو موضوع در زندگی امروزه که مشکلات و دغدغه‌های زیادی را با خود به همراه دارد؛ موضوع بسیار مهمی به حساب می‌آید. یکی از اتفاق‌های خوب زندگی هوشمند، آنلاین شدن بسیاری از حوزه های خدماتی است ، حوزه هایی همچون سفارش آنلاین تاکسی و سفارش آنلاین نظافت چی و ... است .

 یاراسرویس مرجع خوش سابقه تعمیرات لوازم خانگی هم اکنون خدمات خود را بدون مراجعه حضوری و از طریق اینترنت نیز ارائه می نماید !

با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور و کاهش قدرت خرید محصولات نو ، بهترین راه حل برای رفع نیاز استفاده از لوازم خانگی پیشین است ، اما چگونه باید از فرسوده شدن لوازم خانگی قدیمی خود جلو گیری کنیم یا چگونه لوازم خانگی که دچار مشکل هستند را تعمیر کنیم ؟

راه حل ساده است ! لوازم قدیمی را مرتبا سرویس کنیم و لوازم خانگی خراب خود را برای تعمیر به دست تعمیرگاه تخصصی بسپاریم !

 یارا سرویس با توجه به وضعیت ویژه ای که کرونا بوجود آورده است ، برآن شد که خدمات خود را به گونه ای نوین و با استفاده از بستر اینترنت خدمت مشتریان عزیز ارائه نماید و از این پس نیازی نیست دستگاه را بصورت حضوری به تعمیرگاه بیاورید ! فقط کافی است با ما از طریق وب سایت یا شماره تماس ما 22742340 تماس بگیرید ، از همان لحظه تمامی کارها بصورت اتوماتیک توسط یاراسرویس انجام می گیرد !

تعمیرگاه لوازم خانگییاراسرویس با    50 سال سابقه حرفه ای کار حوزه خود و با بیش از 40?000 مشترک و مشترییکی از بزرگترین مراجع تعمیرات لوازم خانگی است که هم اکنون خدمات خود را گسترش داده است و بصورت آنلاین نیز در خدمت گزاری حاضر است . از این پس شما می توانید با مراجعه به وب سایت یاراسرویس اقدام به ثبت سفارش خدمات نمایید .

یاراسرویس با راه اندازی سرویس ویژه حمل و نقل ، خدمات خود را از درب منزل مشترک آغاز می نماید ، بدین صورت که دستگاه نیاز به تعمیر مشتریان را درب منزل تحویل گرفته و پس از اعطا رسید دستگاه به مرکز تعمیرات لوازم خانگییارا آورده می شود ، دستگاه پس از عیب یابی ، برآورد هزینه میگردد و پس از تایید توسط مشترک دستگاه تعمیر خواهد گردید سپس بعد از طی شدن مراحل تست و تایید سلامت ، دستگاه از طریق سرویس حمل و نقل یاراسرویس برای مشترک درب منزل ارسال می گردد .

یاراسرویس نماینده برتر و مجاز بیش از 25 برند مطرح تولید لوازم خانگی است ، برندهای مطرحی همچون پارس خزر ، تفال ، دلونگی ، فلر ، پاناسونیک ، بوش و بسیار دیگر است ، از همین رو تمامی خدماتی که داخل مجموعه یاراسرویس انجام می گیرد دارای3 ماه گارانتی بی چون و چرا می باشد ! و حالا یک مژده برای کاربران آنلاین یارا که خدمات ما از طریق وب سایت با 6 ماه ضمانت انجام می گیرد !

چرا یاراسرویس ؟

استفاده از خدمات یاراسرویس به دلایل زیر منطقی است

            ·         تعمیرات تخصصی توسط تکنسین های مجرب

            ·         تعمیرات دقیق و سریع با استفاده از بروزترین تکنولوژی ها

            ·         ضمانت 6 ماهه بی چون و چرا تمامی خدمات

            ·         سرویس حمل و نقل ویژه

            ·         قیمت بسیار مناسب نسبت به رقبا

            ·         5 % تخفیف اشتراک در وب سایت

            ·         5 % تخفیف دنبال کردن یارا در اینستاگرام

            ·          پشتیبانی آنلاین و آفلاین در طول هفته

            ·         امکان مراجعه حضوری به دفتر مرکزی

چگونه از خدمات یاراسرویس استفاده کنیم ؟

استفاده از خدمات یاراسرویس با طی شدن مراحل زیر صورت میگیرد که فقط یک مرحله از آن توسط مشتری صورت خواهد گرفت

                                    ·         تماس با یاراسرویس از طریق شماره 22742340 یا وارد شدن به وب سایت و ثبت درخواست توسط پنل

                                    ·         ارسال سرویس حمل و نقل به محل مشتری به منظور دریافت دستگاه

                                    ·         تحویل دادن رسید دریافت دستگاه

                                    ·         آورده شدن دستگاه به مرکز تعمیرات لوزم خانگییاراسرویس ، بررسی و عیب یابی ، برآورد هزینه تعمیر

                                    ·         اعلام هزینه تعمیر به مشتریان و گرفتن تایید از ایشان و اعلام تاریخ تحویل دستگاه

                                    ·         شروع تعمیر سپس سرویس دستگاه و انجام مراحل تست

                                    ·         ارسال دستگاه درب منزل مشتری با ضمانت 6 ماهه

 

 

 

 

تعمیر تخصصی مایکروفر در یاراسرویس

تعمیر ماکروفریک کار تخصصی و کاملا جدی و دقیق است، پس لطفا بعد از بروز هرگونه مشکل و اختلال در عملکرد مایکروفر بصورت ناشیانه دست به باز کردن قطعات دستگاه ننمایید ، یاراسرویس هم اکنون آماده است تا به شما کاربران عزیز ابتدا آموزش بدهد و سپس در صورت لزوم دستگاه دچار ایراد شما را در سریع ترین زمان ممکن و با بهره گیری از مجرب ترین متخصصین و به روزترین دستگاه ها تعمیر نماید .

تعمیر ماکروفر یک فرایند تخصصی است ؛ یاراسرویس در صفحه تعمیر ماکروفر وب سایت خود بیشتر سعی داشته به مخاطبان خود اطلاعاتی راجع به ایرادات احتمالی دستگاه ماکروفر بدهد و به شما توصیه نمی کند در خانه شخصا دست به تعمیر دستگاه بزنید ؛ حتییاراسرویس با تجربه نیم قرنی خود، به شما کاربران عزیز اکیدا توصیه می نماید به تکنسین های در خانه هم اجازه باز کردن دستگاه را ندهید ، این کار نیازمند ابزارآلات حرفه ای و خاص می باشد و اصلا حرفه ای و قابل اطمینان نیست که در خانه دست به تعمیر بزنید چه شما و چه سایر تکنسین ها ، البته ممکن است تعمیر در خانه برای شما بسیار راحت تر باشد اما یاراسرویس برای سهولت شما عزیزان اقدام به راه اندازی شبکه حرفه ای حمل و نقل کرده و می توانید با تماس با شماره 22742340 با پیش شماره 021 درخواست خود را ثبت نمایید تا در سریعترین زمان ممکن همکاران ما در محل شما حاضر شوند و ماکروفر را از شما دریافت کنند و سپس اقدام به تعمیر مایکروفر شما نماییم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعمیر تخصصی جاروبرقی در یاراسرویس

تعمیر جاروبرقی نیز یک کار تخصصی و کاملا حرفه ای است و نیازمند این است که شما در تعمیرات لوازم خانگی خصوصا جاروبرقی مهارت ویژه ای داشته باشید ، به همین منظور یاراسرویس بخش تعمیرات تخصصی جاروبرقی خود را چندین سالی است که راه اندازی کرده است ؛ پس بعد از بروز هرگونه مشکل و اختلال در عملکرد جاروبرقی بصورت ناشیانه دست به باز کردن قطعات دستگاه ننمایید ، یاراسرویس هم اکنون آماده است تا به شما مخاطبان عزیز در صورت نیاز سرویس ویژه ای بدهد ، در صورت لزوم دستگاه دچار ایراد شما را در سریع ترین زمان ممکن و با بهره گیری از مجرب ترین متخصصین و به روزترین دستگاه ها تعمیر نماید .

تعمیر جاروبرقییک فرایند تخصصی است ؛ یاراسرویس در صفحه تعمیر جاروبرقی وب سایت خود بیشتر سعی داشته به مخاطبان خود اطلاعاتی راجع به ایرادات احتمالی دستگاه ماکروفر بدهد و به شما توصیه می کند که هرگز در خانه شخصا دست به تعمیر دستگاه نزنید ؛ حتییاراسرویس با تجربه نیم قرنی خود، به شما کاربران عزیز اکیدا توصیه می نماید به تکنسین های در خانه هم اجازه باز کردن دستگاه را ندهید ، این کار نیازمند ابزارآلات حرفه ای و خاص می باشد و اصلا حرفه ای و قابل اطمینان نیست که در خانه دست به تعمیر بزنید چه شما و چه سایر تکنسین ها ، البته ممکن است تعمیر در خانه برای شما بسیار راحت تر باشد اما یاراسرویس برای سهولت شما عزیزان اقدام به راه اندازی شبکه حرفه ای حمل و نقل کرده و می توانید با تماس با شماره 22742340 با پیش شماره 021 درخواست خود را ثبت نمایید تا در سریعترین زمان ممکن همکاران ما در محل شما حاضر شوند و ماکروفر را از شما دریافت کنند و سپس اقدام به تعمیر مایکروفر شما نماییم

 

فروشگاه لوازم یدکییاراسرویس

 

یاراسرویس همچنین برای سهولت حال شما کاربران و یاوران همیشگی به تازگی اقدام به راه اندازی فروشگاه آنلاین لوازم یدکی پر مصرف و پر کاربرد خود کرده است تا مخاطبان بتوانند با خرید لوازم یدکی اصلی و اورجینال با خیالی آسوده اقدام به تعمیر یا جایگزینی لوازم مصرفی فرسوده یا از کار افتاده خود نمایند ، تمامی محصولات فروشگاه یاراسرویس ضمانت اصالت کالا را داراست و کاربران عزیز می توانند پس از خرید و دریافت این محصولات در صورت بروز هرگونه مشکلی به مدت یک هفته محصول را تعویض نمایید . فروشگاه یاراسرویس نقطه عطفی برای مجموعه یاراسرویس بوده و قدمی رو به جلو برای این مجموعه فعال در حوزه خدمات و تعمیرات لوازم خانگی است ، با استفاده از این بخش تازه تاسیس لذت یک خرید ساده و مطمئن از یک فروشگاه ایرانی را بچشید و بدانید یاراسرویس همیشه همچون 30 سال گذشته به روزتر از سایرین درکنار شماست .

آموزشگاه مجازی و بانک مقالات یاراسرویس

یارا همچنین در دنیای دیجیتال با راه اندازیبانک مقالات آموزشی مرجعی مفید برای مشاهده و مطالعه مطالب بسیار مفید و کاربردی در حوزه تعمیر لوازم خانگی و نگهداری لوازم است تا با مطالعه و مشاهده مقالات و فیلم های آموزشی مانع از آسیب دیدن دستگاه های خود شوید یا در حد امکان اقدام به تعویض قطعات غیرتخصصی نمایید ؛ رجوع ، مطالعه و یا مشاهده این بخش سایت موجب کاهش هزینه های اولیه و بخصوص ثانویه شما خواهد شد ، این بخش مجموعه یاراسرویس هر هفته به روز خواهد شد و پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که بصورت هفتگی این بخش را مطالعه نمایید ، همچنین کاربران می توانند با وارد کردن آدرس ایمیل خود در باکس پایین در باشگاه مقالات و ویدئوهای آموزشییاراسرویس مشترک شوید تا این مقالات و ویدئوهای کاربردی را در اینباکس ایمیل آدرس خود مشاهده نمایید .

بانک مقالات و رسانه های آموزشییاراسرویس  از طرف دیگر کاربرد ویژه ای برای افرادی دارد که که هزینه های بسیاری برای خرید لوازم خانگی پرداخت نمودند اما از تمام آنچه که بابتش پول پرداخت کرده اند استفاده نمی کنند ، و یا حتی استفاده صحیحی نمی کنند و در این مسیر باعث ایجاد هزینه ثانویه می شوند ؛ یارا سرویس در این بخش از طریق ارائه مقالات و آموزش های متن محور و همچنین ویدئوهای آموزشی متعدد بر آن است که چند مورد اساسی را بیاموزد :

            ·         نحوه استفاده صحیح از لوازم خانگی

            ·         نحوه استفاده از آپشن های لوازم خانگی مختلف

            ·         جلوگیری از فرسوده شدن و خرابی لوازم خانگی به شیوه ای اصولی

            ·         آموزش تهیه انواع غذا با لوازم برقی آشپزخانه

            ·         تهیه انواع نوشیدنی به وسیله لوازم حرفه ای و نیمه حرفه ای آشپزخانه

            ·         پخت و پز صحیح و آسان با لوازم خانگی

یاراسرویس شما را به دیدن این بخش ” یارا رسانه ” دعوت می نماید و امیدوار است که شما مخاطبین عزیز با تعامل و اظهار نظرات خود ما را همچون گذشته همراهی نماید

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 17 خرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: