نکات مهم در طراحی انواع سایت

در طراحی سایت فروشگاهی باید به این نکته توجه شود که سایت دارای ظاهر گرافیکی زیبایی باشد، رنگبندی و تصاویر به کار رفته در این سایت باید به گونه ای باشد که کاربران را مجذوب نماید. یک سایت فروشگاهی مانند ویترین یک فروشگاه می باشد. و از این لحاظ باید یک حس اعتماد و جذابیت را به کاربران القا نماید. اطلاعات موجود در سایت برای هر محصول باید بسیار کامل و جامع باشد. تا هیچ شبهه ای را در زمین خرید برای کاربران و مشتریان به جا نگزارد.

هر چه این سایت کامل تر زیباتر و استانداردتر باشد احتمال موفقیت آن در فروش بالاتر است. سایت های فروشگاهی معمولا به درگاه های بانکی متصل می شوند تا یک کاربر بلافاصله بعد از انتخاب محصول خود بتواند به آسانی وجه آن را از طریق درگاه بانک پرداخت نماید. در این دسته از سایت ها راحتی و آسان بودن دسترسی کاربران بسیار حائز اهمیت است. زیرا اگر فروشگاه اینترنتی شما دارای هزاران محصول باشد و دسته بندی مناسبی نداشته باشد، به طور قطع یک شکست بزرگ در بیزینس شما حاصل می شود. برای آگاهی بیشتر در خصوص طراحی سایت فروشگاهی می توانید مطلب مربوط به آن را مطالعه نمایید. از نمونه های موفق این نوع سایت های فروشگاهی می توان به دیجی کالا و یا اسنپ مارکت اشاره نمود.

تعرفه سئو سایت و هزینه انجام آن

قبل از اینکه وارد مبحث قیمت یا تعرفه سئو سایت بشویم ابتدا باید به طور کامل درباره این مبحث که سئو چیست و چرا مهم است اطلاعاتی داشته باشیم. این مطلب در انتهای برگه به طور کامل برای شما عزیزان شرح داده شده است.

هزینه و تعرفه سئو سایت در ادامه مطلب برای شما به طور کامل شرح داده می شود، و شما متوجه این موضوع خواهید شده که برای بهینه سازی وب سایت به چه پارامترهایی لازم است.

انواع قیمت سئو سایت

 

منظور از انواع تعرفه سئو سایت اینست که ما در ابتدا امر بعد از اینکه وب سایتمان تکمیل شد، و قصد بهینه سازی آن را داشتیم باید بدانیم که یک سایت برای سئو و بهینه سازی چه هزینه هایی دارد.

در حقیقت دو نوع سئو و بهینه سازی برای یک وب سایت باید صورت پذیرد که آن وب سایت به بهترین نتیجه ممکن در موتور های جستجو دست یابد.

  • مهمترین هزینه سئو مربوط به قیمت سئو داخلی می باشد.
  • دومین مورد مربوط به بهینه سازی در خارج از سایت می باشد.

می توان هر کدام از این قسمت ها به صورت جدا گانه بهینه کرد. ولی توجه به این مطلب بسیار حائز اهمیت است که در نهایت این دو پارامتر در کنار همدیگر می تواند نتیجه مطلوب را ایجاد نماید.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 23 تير 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: