گوشی های هوشمند

امروزه گوشی های هوشمند بسیار حساس شده اند و به علت افزایش کیفیت صفحه های نمایش آنها و از طرفی افزایش قیمت موبایل محافظت کردن از آنها اهمیت بسیاری پیدا کرده است.

 

گوشی های هوشمند همواره در معرض آسیب های احتمالی به بدنه و صفحه ی نمایش می باشند که شما می توانید با خرید لوازمی جانبی از آسیب دیدن گوشی همراه خود جلوگیری کنید.

 

روز به روز به کیفیت و جذابیت های لوازم جانبی گوشی افزوده می شود که قاب گوشی یکی از این لوازم جانبی می باشد. قاب گوشی می تواند علاوه بر حفاظت از صفحه و بدنه ی گوشی همراه شما زیبایی و ظاهری جدید هم برای شما به ارمغان می آورد.

 

با خریدن قاب گوشی شما از آسیب های احتمالی به ال سی دی گوشی همچون شکستی و خش برداشتن آن جلوگیری می کنید به همین علت است که قاب گوشی از مهم ترین ابزار های جانبی گوشی موبایل و حفاظت آن می باشد به علاوه با توجه به طراحی های امروزی برخی گوشی های همراه که لنز آنها نسبت به بدنه بر آمده تر می باشد و به همین علت احتمال آسیب دیدن آن و خش برداشتن یا شکستگی آن بیشتر می شود قاب گوشی های متنوعی نیز طراحی شده که از لنز گوشی نیز حفاظت می کند.

 

اما مهم ترین کاربرد قاب گوشی چه می باشد؟

 

همان طور که می دانید تمامی شرکت های سرشناس همچون آیفون ، شیائومی ، سامسونگ ، هوآوی و غیره یکی از نقاط قوت آنها در موجود بودن و تنوع لوازم جانبی گوشی های موبایل آنها می باشد و کمبود یا سخت پیدا شدن لوازم جانبی ای چون قاب گوشی از نقاط ضعف یک گوشی می باشد .

 

لبه های قاب موبایل ارتفاعی میلی متری دارند که موجب می شود هنگامی که صفحه نمایش گوشی ضربه ای می بیند فشاری که به ال سی دی آن وارد می شود به شدت کاهش می یابد. به علاوه با توجه به طراحی های مختلف قاب گوشی امروزه می توان از قاب گوشی در دار هم استفاده کرد که حفاظت از گوشی شما را به بهترین شکل انجام می دهد. استفاده کردن از کیف گوشی هم می تواند بسیار موثر باشد.

 

امروزه برند های مختلف گوشی موبایل قاب های متنوعی برای گوشی ها طراحی می کنند و خوشبختانه این تنوع آنقدر بالا هست که می توان در هر برندی و برای هر سلیقه ای قاب گوشی مناسبی پیدا کرد. قاب های گوشی انواع مختلفی دارند که از مشهور ترین و محبوب ترین آنها می توان قاب سیلیکونی ، قاب چرمی ، قاب چوبی و انواع و اقسام قاب گوشی های فانتزی موجود در بازار را نام برد.

 

قاب چرمی زیبایی و ظرافت خاصی را دارا هست که با توجه به مقاومت بالایی که این قاب دارد می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. قاب های عروسکی و فانتزی نیز که در سال های گذشته بسیار رایج شده اند نیز زیبایی خاصی به گوشی می دهند. قاب گوشی ژله ای شفاف هم را می توان از ساده ترین قاب ها ی گوشی به شمار آورد که این قاب هم می تواند انتخابی منحصر به فرد باشد. قاب گوشی مغناطیسی نیز نوع دیگری از قاب ها می باشد که بسیار شیک و امروزی است و انتخابی خاص می باشد که با محصولاتی همچون هولدر موبایل هماهنگی دارد.

 

شما میتوانید تمام لوازم جانبی گوشی از جمله قاب گوشی ،کاور ایرپاد و بند اپل واچ را با تنوع بسیار بالا از فروشگاه جیج استور تهیه کنید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 16 شهريور 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: