دستگاه زغال فشرده سازه ابتکار ارشد

دستگاه زغال فشرده سازه ابتکار ارشد

 برای استفاده از ضایعات زمینه کاربردی دستگاه ذغال فشرده  سازه ابتکار ارشد زغال بیومس به طور عمده در بسیاری از زمینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، به این خاطر است که بیشترین فروش را داشته است. علاوه بر این، محصولات مربوط به آن در زمینه‌های مختلفی وجود دارد: و باقی مانده‌های گیاهان کشاورزی و جنگلی، فشرده‌سازی آن‌ها و اعمال فرآیندهای دیگر به منظور ساخت زغال فشرده می‌باشد.

برخی از شرکت ها دارای خدمات پس از فروش هستند و برخی این خدمات را به خوبی ارائه نمیدهند پس متقاضیان باید درباره ی سوابق این شرکت اطلاعاتی را کسب نمایند. و بعد اقدام به خرید آن دستگاه از آن شرکت نمایند.

سوخت این دستگاه داخل یک محفظه استوانه‌ای شکل کم‌حجم فشرده و متراکم می‌شود. برخی از دستگاه ها دارای گارانتی معتبر نمیباشد و در هنگام خرید اگر خریداران بدان توجهی نداشته باشند بعدها با مشکلات هزینه بری رو به رو خواهند شد.

 

نحوه تولید زغال توسط دستگاه زغال‌ساز فشرده 

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید دستگاه زغال‌ساز فشرده به چه نحوی زغال تولید می‌کند و طریقه‌ی کار آن به چه صورت می‌باشد. این را باید بدانید که زغال مانند سُفال نمی‌باشد. قیمت روزانه ی آب، برق، گاز = ۲۶ روز ÷ ۲۶/۰۰۰/۰۰۰ = ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال

 زغال ماده‌ای بدون حالت پلاستیکی است و بدون افزودن مواد اضافی نمی‌توان آن را به شکل‌های مختلف تغییر داد. برای تبدیل پودر زغال به زغال فشرده، ماده چسبنده‌ای به پودر زغال اضافه می‌شود و سپس به ترکیب حاصل شده، فشار اعمال می‌شود تا زغال فشرده تولید گردد.

 

با توجه به قیمت دستگاه زغال دست ساز دست دوم باید به گارانتی آن و این که آن را از چه شرکتی تهیه مینمایید داشته باشید.

فرآیند تولید ذغال با دستگاه

مواد سازنده زغال‌ساز فشرده عبارتند از:

فرآیند تولید ذغال با دستگاه

مواد و ترکیبات سازنده زغال فشرده

 

باید توجه داشت که تهیه ی  هر دستگاه میتواند برایمان سود آوری و همینطور ضرر هم داشته باشد.

(سوخت): زغال چوب، زغال معدنی، کربن معدنی، بیومس(سوخت گیاهی) و سایر موارد

(خاکستر سفید رنگ): کلسیم کربنات، آهک یا سنگ آهک

بارگیری دستگاه اِکسترودر (تیرماه – ۱۴۰۰)

(افزایش‌ دهنده‌های سرعت سوختن زغال): سدیم نیترات و واکس‌ها. همچنین از خرده چوب و خاک اره هم می‌توان استفاده کرد.

(مواد چسبنده): نشاسته. همچنین می‌توان از بتن و کاولین هم نیز استفاده کرد.

 

جهت خرید و اطلاع از قیمت دستگاه زغال‌ساز فشرده با سازه ابتکار تماس بگیرید. واما در آخر سرمایه ی در گردش برای راه اندازی این کار به شرح زیر میباشد:

 

کاربرد دستگاه زغال‌ساز فشرده

بنابراین دستگاه تولید زغال فشرده با قیمتی مناسب میتواند در اختیار کارگزار قرار گیرد و برای ایشان درآمد  و سود بالایی را در برداشته باشد.

دستگاه زغال‌ساز فشرده دارای پیشرفته‌ترین فناوری کربونیزاسیون می‌باشد؛ جمع کل مبلغ مواد اولیه جهت تولید روزانه ی شیفت کاری = ۱۷/۴۰۰/۰۰۰ ریال است.

 که مواد زباله‌های فاضلابی و زباله‌های شهری را به زغال مرغوب تبدیل می‌کند. زغال تولید شده نهایی جهت خرید و اطلاع از قیمت دستگاه زغال‌ساز فشرده با ما تماس بگیرید.ترکیبی از مواد بیومس می‌باشد و در نهایت هزینه های سرمایه ی در گردش = ۳۰/۹۶۰/۰۰۰ ریال میباشد. که می‌تواند جایگزین زغال در نیروگاه‌های تولید برق شود.

 

دستگاه زغال‌ساز اساساً براساس اصول آتشکافت (تغییر شیمیایی بر اثر حرارت) با دمای بسیار زیاد می‌باشد، که می‌تواند باعث شود مواد خام جدید، مجموعه‌ای از واکنش‌ها در کوره کربونیزاسیون انجام دهند تا بتوانند انرژی تولید نمایند. تعداد کارتن مورد نیاز در شیفت کاری روزانه = ۴۰/۰۰۰ ریال × ۶۳ عدد = ۲/۵۲۰/۰۰۰ ریال

 در حال حاضر، تجهیزات دستگاه زغال‌ساز دارای فناوری پیشرفته، ساختار اصولی، کارآیی بی‌نظیر و هم چنین خروجی زغال با کیفیت می‌باشد.

کاربرد دستگاه ذغال ساز فشرده سود حاصله از فروش در یک شیفت کاری روزانه = ۲۹/۵۸۰/۰۰۰ ریال (جمع کل هزینه ها) – ۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال = ۱۰/۴۲۰/۰۰۰ ریال میباشد.

کاربرد دستگاه ذغال ساز فشرده و در آخر زمان سوخت بالا از دیگر مزایای محصول زغال فشرده میباشد.دستگاه‌های زغال‌ساز مختلفی به بازار عرضه شده است که از بین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستگاه‌های زغال‌ساز از سبوس برنج یا دستگاه زغال‌ساز از پوست نارگیل می‌توان نام برد. در مقایسه با فرآیند کربونیزاسیون سنتی زغال، تجهیزات دستگاه زغال‌ساز بیشتر بخوانید:   فرآیند تولید زغال توسط دستگاه‌ زغال‌ساز با خاک اره ما نه تنها به محیط زندگی انسان‌ها آسیب نمی‌رساند، بلکه بازیافت منابع با کارآیی بالا، مقدار خروجی زیاد و کیفیت خوب را نیز امکان‌پذیر می‌سازد.

فروش روزانه ی زغال فشرده ۵۰۰ کیلوگرم زغال خالص × ۸۰/۰۰۰ ریال = ۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

(کشاورزی): زغال دارای ویژگی‌های بهبود کیفیت خاک، یکپارچه‌کردن خاک و حذف میکروب‌های مُضر خاک می‌باشد. علاوه بر این، قادر خواهد بود عناصر فلزی سنگین خاک را کاهش دهد.

(در زندگی روزمره): زغال همیشه انتخاب اول برای پختن کباب‌ها بوده است.

(صنعت): زغال می‌تواند بعنوان سوخت یا مواد افزودنی برای تولید فولاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت دستگاه زغال‌ساز فشرده با ما تماس بگیرید.

بارگیری دستگاه اِکسترودر (مرداد ۱۴۰۰)

تماس : 09125931997









|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 7 آذر 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: