طراحی اپلیکیشن فروشگاهی بدون نیاز به کدنویسی

C:\Users\Amin Izadinia\Desktop\طراحی-اپلیکیشن-فروشگاهی1.jpg

دنیای امروز، دنیای تجارت آنلاین است. با ارائه خدمات مجازی یا حداقل اطلاعات آنلاین در مورد کسب و کار خود، چند قدم از رقبای خود جلوتر خواهید بود. پشتیبانی از خدمات یا محصولات، گزارش محصولات جدید، هماهنگی خدمات حضوری و تبلیغات همگی به صورت آنلاین در دسترس است و نشان از کیفیت بالای شما در ارائه خدمات است. این باعث افزایش فروش شما می شود و کاربران از آن استقبال می کنند.

اما آیا صاحبان مشاغل باید پول زیادی خرج کنند یا برای ارائه خدمات آنلاین مانند توسعه وب سایت ها و برنامه ها تخصص داشته باشند؟ خوشبختانه پاسخ منفی است!

امروزه شرکت هایی وجود دارند که امکان ایجاد وب سایت و اپلیکیشن موبایل را با هزینه ای بسیار کمتر نسبت به استخدام یک طراح و توسعه دهنده فراهم می کنند. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و سایت توسط این شرکت ها نیاز به تخصص ندارد و شما می توانید بدون داشتن تخصص در این زمینه در کمترین زمان ممکن صاحب سایت، اپلیکیشن ها و المان های گرافیکی تبلیغات خود شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در این سایت ها ثبت نام کرده و از قالب ها و امکانات طراحی آن ها استفاده کنید.

C:\Users\Amin Izadinia\Desktop\طراحی-اپلیکیشن-فروشگاهی.jpg

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با اَپمون

اپمون یکی از قدیمی ترین شرکت های طراحی اپلیکیشن موبایل است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به تجربه اپلیکیشن سازی، اپلیکیشنی مناسب برای کسب و کار خود تهیه کنید. در فرآیند طراحی اپلیکیشن فروشگاهی خود می توانید از قالب های آماده استفاده کنید و از امکانات طراحی ارائه شده برای ایجاد یک اپلیکیشن منحصر به فرد استفاده کنید. انواع صفحات موجود در سایت تحت عنوان ماژول در اختیار شماست تا بتوانید صفحات فروشگاهی، فرم های پولی آنلاین، صفحات اخبار یا محتوا، آلبوم های موسیقی، حساب های کاربری و غیره را داشته باشید.

با تکمیل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی خود، می توانید آن را در بازارهای معتبری مانند گوگل پلی و کافه بازار به نمایش بگذارید. علاوه بر نسخه اندروید، می توانید نسخه iOS و وب اپلیکیشن (pwa) را نیز دانلود کنید. بنابراین آوردن برنامه ها به بازارهای iOS به شما محدود نمی شود.

ارائه مجموعه ای از خدمات مجازی شامل صفحات اجتماعی، وب سایت و اپلیکیشن برای شما راحت تر از ارائه تنها یکی از این پورتال ها برای ارتباط با مردم است. پس سعی کنید از همان ابتدا برنامه ای جامع برای این کار داشته باشید تا بیشترین هماهنگی را بین این پورتال ها داشته باشید. اگر شما یک سایت وردپرسی دارید و از یک توسعه دهنده اندروید مجهز به افزونه وردپرس استفاده می کنید، به راحتی می توانید وردپرس را به یک اپلیکیشن تبدیل کنید.

این موضوع در مورد افزونه ووکامرس برای سایت های وردپرس نیز صدق می کند که یک افزونه فروشگاهی است و اگر سایت فروشگاهی دارید می توانید به همین روش ووکامرس را به اپلیکیشن تبدیل کنید. بنابراین با قرار دادن هر محصول جدید در سایت خود، بدون نیاز به آپلود تصویر و توضیحات در اپلیکیشن، کاربر اپلیکیشن شما قادر خواهد بود با مراجعه آنلاین و ورود به اپ استور، محصولات جدید را مشاهده و خریداری کند.

C:\Users\Amin Izadinia\Desktop\طراحی-اپلیکیشن-فروشگاهی2.png

ویژگی های اپلیکیشن های فروشگاهی اَپمون

  • پایگاه داده کاربر

اپمون به شما این امکان را می دهد که با ارائه یک حساب واحد و حفظ اطلاعات کاربران، خرید و اطلاعات کاربری آنها در هنگام ثبت نام، بانکی جامع از مشتریان داشته باشید. بنابراین ابتدا می توانید اطلاعات جامعه هدف خود را به صورت جداگانه و با اتصال به سایت وردپرس (در صورت داشتن) جمع آوری کنید یا از امکانات این ماژول در اپلیکیشن برای ایجاد پرداخت های درون برنامه ای و موارد دیگر استفاده کنید. .

  • امنیت برنامه

اپمون از ویژگی های امنیتی قابل قبولی برخوردار است. با احتساب امکان اسکرین شات و اسکرین شات از صفحات اپلیکیشن توسط کاربران، می توانید آن را اصلاح کرده و از آن جلوگیری کنید. امکان محدود کردن کپی متن، وجود بارکدخوان در برنامه و پوشه های امن برای فروشگاه ها از دیگر ویژگی های امنیتی اپلیکیشن های طراحی شده توسط اپمون است.

  • پشتیبانی

با سپردن طراحی اپلیکیشن فروشگاهی خود به شرکت اَپمون، شما از یکسال پشتیبانی و بروزرسانی رایگان اپلیکیشن برخوردار خواهید.

  • خرید آسان

این ویژگی به شما این امکان را می دهد که کالاها را به نمایش بگذارید تا مشتریان شما بتوانند تمام محصولات یا خدماتی را که ارائه می دهید مرور کنند. از طریق فروشگاه، مشتریان شما می توانند هر آنچه را که دوست دارند مشاهده، مرور و خرید کنند.

  • فیلترهای پیشرفته

هنگام جستجوی یک محصول در برنامه فروشگاه خود، مشتریان یا کاربران برنامه به راحتی می توانند فیلترهای پیشرفته مانند مواد، رنگ، اندازه و موارد دیگر را متناسب با ترجیحات خود انتخاب کنند. این کل تجربه کاربری را به سطح بالاتری می برد.

  • گزینه های پرداخت چندگانه

افزودن چندین گزینه پرداخت در برنامه خرید به کاربران امکان می دهد از طریق حالت پرداخت دلخواه خود هزینه را پرداخت کنند. این نه تنها آنها را راحت تر می کند، بلکه شانس تبدیل کاربران برنامه را بدون هیچ گونه اصطکاک افزایش می دهد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 18 بهمن 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: