دستگاه تصفیه آب چیست؟

دستگاه تصفیه آب چیست؟

از دستگاه های تصفیه آب خانگی چه می دانید؟ مزیت دستگاه تصفیه آب چیست؟ از کجا دستگاه تصفیه آب اصل بخریم؟ کدام دستگاه تصفیه آب مناسب ما است؟ این ها سوالاتی است که ممکن است برای شما پیش آمده باشد و به دنبال جواب آن ها باشید. در این مطلب قصد داریم جواب این سوالات را به شما بدهیم. با ما همراه باشید.

 

دستگاه تصفیه آب چیست؟

شاید فکر کنید که آب تصفیه شده لوله کشی شهری آبی کاملا سالم و عاری از هرگونه ناخالصی می باشد. اما این آب اگر حتی در تصفیه خانه کاملا به سطح استانداردی از بهداشت رسیده باشد ممکن است در میان راه آلودگی های زیادی را به خود جذب کند. این آلودگی می تواند حتی در خانه خودتان از طریق لوله های زنگ زده به آب منتقل شود. این خوشبینانه ترین حالت بود! آب در همه تصفیه خانه های صنعتی شهری به طور کامل پاکسازی نمی گردد و حاوی ذرات و آلودگی می باشد. بنابراین  وجود دستگاه تصفیه آب در آخرین مرحله از خطوط لوله کشی شهری (که در آشپزخانه خانه ها می باشد) الزامی است. این دستگاه دارای چندین فیلتر مخصوص می باشد که آب از میان این فیلتر ها عبور می کند و پاکسازی می گردد و در انتها در مخزن تعبیه شده ذخیره می گردد. علت وجود مخزن؛ سرعت کم تصفیه شدن آب در این دستگاه ها می باشد.

 

مزیت دستگاه  تصفیه آب چیست؟

دستگاه تصفیه آب دوستدار سلامتی شما است! چه چیزی از این مهم تر؟ آب نقش بسیار مهمی در سلامتی ما انسان ها دارد. بیشترین نوشیدنی ای که انسان ها در طول روز می نوشند قاعدتا همین آب است. آب حتی اگر دارای ذره ای رسوب و میکروب باشد در دراز مدت صدمات بدی را به بدن انسان وارد می کند. برای درک بهتر؛ چایی که با آب تصفیه شده توسط دستگاه تصفیه آب خانگی دم می شود دارای طعم بهتری است و به شما به هیچ عنوان لکه ای  را در قوری و یا لیوانی که در آن چای ریخته می شود مشاهده نخواهید کرد. گاهی اوضاع به قدری بد می شود که شما ذرات معلق در آب را حتی با چشم غیر مسلح نیز می توانید ببینید. آمار مشکلات کلیوی در شهر هایی که آب غیر بهداشتی دارند بسیار بالا است. بنابراین اهمیت تعبیه دستگاه تصفیه آب در خانه شما بسیار بالا است تا سلامتی خود را هرچه بیشتر حفظ کنید.

 

چه دستگاه تصفیه آبی برای ما مناسب است؟

دستگاه های تصفیه آب را در مدل ها و قیمت های مختلفی می توانید پیدا کنید. کاری که این دستگاه ها انجام می دهند در نهایت یک هدف واحد یعنی "پاکسازی و تصفیه کامل آب" می باشد. در اولین مرحله شما باید تعداد نفرات خانواده و یا کارکنان محل کارتان را مد نظر قرار دهید. در صورتی  که پر جمعیت هستید لازم است از مخزن بزرگتری برای دستگاه تصفیه آب استفاده کنید. دستگاه های تصفیه آب دارای دو نوع رومیزی و زیر سینکی می باشد. استفاده از دستگاه های زیر سینکی به دلیل وجود فیلتر های بهتر اولویت بالاتری دارد اما در صورتی که جای مناسب ندارید می توانید از دستگاه های رو میزی استفاده کنید. دستگاه های رو میزی دارای ظاهری بهتر هستند و نمای آشپزخانه شما را بهم نمی ریزند.

 

از کجا دستگاه تصفیه آب استاندارد بخریم؟

دستگاه های تصفیه آب را بهتر است از مراکز معتبری تهیه کنید. زیرا این دستگاه ها دارای نمونه های قلابی فراوانی هستند. دستگاه تصفیه آب قلابی در صورت خراب شدن به سختی تعمیر می شود و طول عمر بسیار کمتری دارد. حتی ممکن است آب را به هیچ عنون تصفیه نکنند و حتی برای سلامتی شما مضر نیز باشند. خرید از مرکزی معتبر که تمامی خدمات دستگاه های تصفیه آب از جمله نصب دستگاه، فروش و نصب فیلتر دستگاه تصفیه آب، تعمیر دستگاه و ... را داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. 

 

فروشگاه تصفیه آب آبندیش

فروشگاه تصفیه آب آبندیش نمایندگی دستگاه تصفیه آب نوا عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب می باشد. علاوه بر نوا برند های مطرح دیگری همچون اکولایف، ایزی ول و... در این فروشگاه موجود می باشند. این فروشگاه با دارا بودن سابقه و تجربه ای طولانی یکی از بهترین فروشگاه های تصفیه آب در سطح کشور می باشد.

آبندیش عرضه کننده دستگاه های تصفیه آب صنعتی نیز می باشد و تا کنون پروژه های زیادی را با مجموعه های صنعتی و نیمه صنعتی به اجرا رسانده است.

خدمات مشاوره قبل از خرید و همچنین نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب نیز در این مجموعه انجام می پذیرد. ارسال دستگاه های تصفیه به سراسر ایران رایگان می باشد. همچنین در مناطق تهران و کرج نصب دستگاه های تصفیه آب به صورت رایگان انجام می گیرد. آبندیش نمایندگی تصفیه آب در اندیشه می باشد و تمامی خدمات مربوط به دستگاه های تصفیه آب را ارائه می دهد  و دارای تکنسین های مجرب و آموزش دیده می باشد.

 

تماس با آبندیش:

تهران - اندیشه فاز 4- بازار ایرانی اسلامی

02126741651

02165341434

02126763039

 






|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 10 اسفند 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: