چیکو یا اونت؟ مسئله این است!

چیکو یا اونت؟ مسئله این است!

برند چیکو و اونت (فیلیپس اونت) دوتا از معروف‌ترین برندهای حال حاضر، در بازار سیسمونی ایران هستند و هر دو هم به خوبی شناخته شده هستند و هر دو هم بسیار پرفروش و پرطرفدارند. اما همانطور که همیشه گفته‌ایم، مادران برای انتخاب شیشه شیر نوزاد خود، حساسیت ویژه‌ای دارند و همیشه به دنبال بهترینِ بهترین‌ها هستند.

حال سوالی که پیش می‌آید این است، از بین دو شیشه شیر اونت و یا شیشه شیر چیکو، کدام یک بهتر است؟ جواب این سوال، اندکی چالش برانگیز است و کار هر کسی نیست! اما امروز اینجاییم تا تجربه چندساله خود را در این زمینه، با شما نیز در میان بگذاریم.

بگذارید یک راست برویم سر اصل مطلب! ما بی برو برگرد،  شیشه شیر اونت  را پیشهاد می‌کنیم؛ آن هم به چند دلیل. اول از همه، به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد این برند، دوم تجربه صدها مادر و آماری که خودمان آن را تهیه کرده‌ایم.

ما بدون شک، شیشه شیر اونت را به شما پیشنهاد می‌کنیم، زیرا:

  • مهم‌تر از همه، خاصیت ضد نفخ و آنتی کولیک دارد؛ در صورتی که چنین خاصیتی برای برند چیکو، گزارش نشده است.

  • سرشیشه اونت، درست بر اساس آناتومی سینه مادر طراحی شده است و درصد نوزادانی که آن را قبول می‌کنند، بسیار بسیار زیاد است.

  • سرشیشه آن به راحتی در بازار پیدا می‌شود و سرشیشه‌های مختلف را می‌توان روی یک شیشه مشترک به کار برد.

  • طراحی بدنه آن ارگونومیک، سبک و البته با دوام است،

  • و در پایان، قیمت آن نسبت به سایر برندهای خارجی، معقول‌تر است.

تشخیص اصل بودن شیشه شیر اونت

 اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا که به طور مستقیم، با سلامت نوزاد شما در ارتباط است و در صورت تقلبی بودن، ممکن است خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

به عنوان یک راهکار ساده، باید بدانید که نحوه تشخیص شیشه شیر اونت اصل، آن است که بعد از خرید، حجم داخل آن را اندازه بگیرد.

 

برای این کار، ابتدا یک ظرف مدرج از داروخانه خریداری کنید و بعد به میزان دلخواه، آن را پر کنید. سپس آن میزان را به شیشه شیر انتقال دهید و اگر حجم هر دو ظرف یکی بود، شیشه شیر اونت اصل است.

 

همیشه سعی کنید که شیشه شیر اونت را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید. در ادامه همین مطلب، می‌توانید آخرین قیمت شیشه شیر اونت اصل را مشاهده کرده و برای خرید، اقدام نمایید.

از سایت کارینو کیدز می توانید انواع شیشه شیر را تهیه کنید.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 3 خرداد 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: